"Sportowe" auto - Wazne.

Re: "Sportowe" auto - Wazne.

24 Lut 2012, 17:39

LOTnick Ty sobie ze mnie jaja robisz, nie? Czytales mnie, jak pisalem, ze auto musi byc ladne/nowoczesne w miare? A ty mi stara sierre podajesz... Moj stary escort mi sie bardziej podobal.

Barol - swietna ta Tigra kolezanki. Bralbym, ale ja jestem z Olsztyna, a ona mieszka na 2gim koncu kraju ;) Blizej mam do Niemiec, a nawet do ruskich heh ;p
...
numberOne
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 141
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 27 Sty 2012, 21:34
Miejscowość: Olsztyn
Prawo jazdy od: 10 03 2011
Przebieg/rok: 32tys. km
Auto: mam
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

Re: "Sportowe" auto - Wazne.

24 Lut 2012, 22:38

Wiem wiem ale wrzuciłem link jakby ktoś chętny był.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34285
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: "Sportowe" auto - Wazne.

09 Wrz 2012, 14:48

Widzę, że rozpoczęła się nie lada dyskusja więc ja też dorzucę moje trzy grosze.

Jestem posiadaczem Forda Pumy 1.4 90KM od przeszło półtora roku i nie rozumiem wpisów niektórych ludzi. Puma słaba? Puma dla kobiet? Wolne żarty nie każdy musi lubić to czym jeździliście w nfs...te wasze eclipse :lol: :lol: :lol:
Zgadzam się, puma to nie jest wypas sportowa bryka, a raczej pseudo-sportowa ale nie jednego potrafi zagiąć jak się jej dobrze depnie, a do tego świetnie wchodzi w zakręty (trzyma się jak przyklejona).
Co do tematu kupna:
Moje doświadczenia z Pumą są pozytywne aczkolwiek chce podkreślić, że są to już wysłużone auta i często może się w nich przytrafiać jakaś awaria - elektryka, mechanika, zawieszenie (może trafiłem na kiepską sztukę). Przygotuj się na to, bo ja niestety do mojej regularnie dopłacam.. ale przynajmniej nie jest paliwożerna i zadowala się max 7l/100km w mieście, litr mniej w trasie.
A wyprzedzanie na 2-3 biegu zawsze daje nie lada frajdę.. :mrgreen:
Co trzeba dodać to to, że seryjnie puma waży około 1050kg a więc jak na 90KM daje bardzo fajne uczucia z jazdy!
Polecam pumę 1.4 (szukaj zadbanego egzemplarzu) ze względu na to, że w 1.7 jak i 1.6 są wyższe koszty (paliwo, części, paliwo) a przecież nie kupujesz samochodu na wyścigi - a jeżeli tak to lepiej pozbieraj jeszcze kasę, dużo większą kasę.
Puma 1.4 po mieście świetnie się sprawdza a i na trasie nie narzekam.
Nie przejmuj się negatywnymi opiniami tych, którym jest przykro, że spotykają pumy na swojej drodze i nie podoba im się jakie niektóre pumy są piękne i zadbane..
I jeszcze jedno zastanów się - lepiej spalać mniej i częściej pozwolić sobie depnąć czy spalać więcej i martwić się ile jeszcze przejadę km na rezerwie 8)
"Haters gotta hate" ! :mrgreen: :mrgreen: :lol:
adamos00
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 09 Wrz 2012, 14:27
Prawo jazdy od: 20 04 2009
Auto: Ford Puma 1.4 90KM

Re: "Sportowe" auto - Wazne.

09 Wrz 2012, 19:08

Brawo za odkopanie..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34285
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Modele zasilane LPG poszerzają ofertę Opla ecoFLEX Modele zasilane LPG poszerzają ofertę Opla ecoFLEX
    Opel poszerza i udoskonala swoją ofertę modeli z napędem LPG. Teraz można złożyć zamówienie na pięciodrzwiową Astrę w wersji hatchback, Astrę Sports Tourer i Merivę, wyposażone w nowy, mocny, a zarazem ekonomiczny ...
    Lexus LFA - nieznana historia legendy Lexus LFA - nieznana historia legendy
    Lexus LFA, wyprodukowany w limitowanej serii liczącej tylko 500 egzemplarzy supersamochód, zaledwie w kilka lat od wejścia na rynek zyskał status legendy. Niezwykła jest również historia powstania tego modelu. ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Monster Truck Rock Star, 11
      Infiniti Q50