"Sportowiec" tylko benzyna(lpg również) do 20-25tys

"Sportowiec" tylko benzyna(lpg również) do 20-25tys

14 Wrz 2018, 12:48

Cześć! Szukam auta dla siebie. Ciężko mi sie określić co dokładnie bym chciał kupić... Aktualnie jeżdżę Saxo Vts, więc nastepca musi byc większy i napewno szybszy. Moje typy (choć niektóre bedzie ciężko znaleźć):
Saab 9-3 Aero
Mondeo mk3 st220
Megane 2 rs
Impreza bugeye wrx (ewentualnie gt)
Focus 2 st
Auto do użytku codziennego, twardość zawieszenia mi w niczym nie przeszkadza a wrecz pomaga ;)
Moze ktoś jest w stanie rzucić czymś nowym, coś o czym nie myslalem?
Dzięki i pozdrawiam
Cwaniak168
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 14 Wrz 2018, 12:25

Re: "Sportowiec" tylko benzyna(lpg również) do 20-25tys

14 Wrz 2018, 12:56

Troszke mały budżet chyba ze bierzesz pod uwage auta z poczatku produkcji i juz mocno wyeksploatowane, jedynie megane moze byc mlodsze ale francuza nigdy nie polece
Raziel11
Zaawansowany
 
Posty: 684
Zdjęcia: 6
Rejestracja: 24 Sie 2018, 23:05
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy od: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P
Silnik: 1.6 8V MPI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

Re: "Sportowiec" tylko benzyna(lpg również) do 20-25tys

14 Wrz 2018, 13:07

A może coś takiego:

[link wygasł]

Z tych co podałeś fucus st mk2 fajny, ale cieżko będzie znaleźć w dobrym stanie za mniej niż 30k.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Rejestracja: 05 Cze 2017, 10:22
Prawo jazdy od: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

Re: "Sportowiec" tylko benzyna(lpg również) do 20-25tys

14 Wrz 2018, 13:55

A ja bym zaproponował coś takiego: Golf GTI
[link wygasł]

Fajne auto i ciężko o konkurencje w sensie rozwojowość, wygląd, "nowoczesność" - oczywiście link przykładowy.
Za 25 tys znajdzie się cos z początku.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1245
Rejestracja: 14 Gru 2016, 17:30
Auto: Honda Accord
Paliwo: Benzyna

Re: "Sportowiec" tylko benzyna(lpg również) do 20-25tys

14 Wrz 2018, 14:23

Zapomniałem dodać ze nie chce żadnego vaga. Taki kaprys ;) rocznik mi nie przeszkadza, ważniejszy jest stan auta niż to ile z jakiego jest rocznika. Do francuzów nic nie mam, aktualnie posiadam i nie narzekam. Jak sie dba to nie ma różnicy jaka to marka.
Cwaniak168
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 14 Wrz 2018, 12:25

Re: "Sportowiec" tylko benzyna(lpg również) do 20-25tys

14 Wrz 2018, 14:34

Tylko megane 2 to naprawdę słabe auto, nawet jak na Francuza.
To ja zaproponuję coś takiego:
[link wygasł]
To już będzie petarda.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Rejestracja: 05 Cze 2017, 10:22
Prawo jazdy od: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    MCA 600 Sport Spider MCA 600 Sport Spider
    MCA 600 Sport Spider to samochód, który powstał na bazie pojazdu seryjnego – polskiego Fiata 126p. Auto, choć powstało w Wielkiej Brytanii, zostało prawdopodobnie zaprojektowane przez Włocha Aurelio Bezziego. ...
    Fałszywe poczucie bezpieczeństwa Fałszywe poczucie bezpieczeństwa
    Pieszy wchodząc na oznaczone pasami przejście często zyskuje fałszywe poczucie bezpieczeństwa. Jak gdyby fakt, że w tym miejscu ma pierwszeństwo, chronił go przed zagrożeniem. W rzeczywistości na przejściach dla pieszych ...

  • Re: "Sportowiec" tylko benzyna(lpg również) do 20-25tys

    14 Wrz 2018, 14:59

    Ten saab nie głupi. Moze i wezme pod uwagę również 9-5. Z tym ze tylko manual wchodzi w gre. Także dzieki wielkie za propozycję ;)
    Cwaniak168
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 14 Wrz 2018, 12:25

    Re: "Sportowiec" tylko benzyna(lpg również) do 20-25tys

    14 Wrz 2018, 15:13

    To jeszcze z niemieckich poza VAG jest coś takiego:
    [link wygasł]


    i..nie wiem za jaką kasę ale jest Mazda 3 MPS
    Pionek
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1245
    Rejestracja: 14 Gru 2016, 17:30
    Auto: Honda Accord
    Paliwo: Benzyna

    Re: "Sportowiec" tylko benzyna(lpg również) do 20-25tys

    14 Wrz 2018, 21:32

    Astre brałem ppd uwagę. Spoko z zewnątrz ale w środku trochę tandeta. Mimo wszystko nie mowie nie. MPS? Również baardzo fajne auto, ale nie ten budżet niestety. No i z lpg nie współpracuje za bardzo, a prawdopodobnie bede gazowal. Byłem przeciwnikiem lpg, ale jest to jednak duża oszczędność w porównaniu z pb. Saxo pali mi w mieście ok. 15l przy pojemności 1.6 i ~140KM, więc w następnym przewiduje instalacje lpg
    Cwaniak168
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 14 Wrz 2018, 12:25

    Re: "Sportowiec" tylko benzyna(lpg również) do 20-25tys

    14 Wrz 2018, 21:52

    Ok tylko że Ford Focus 2 którego bierzesz pod uwagę tez jakiś genialny w środku nie jest, wygląda jak Skoda Octavia z 2002 roku wewnątrz.
    Więc jak w Astrze jest tandeta no to Focus myślę że też. Przynajmniej dla mnie.
    Pionek
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1245
    Rejestracja: 14 Gru 2016, 17:30
    Auto: Honda Accord
    Paliwo: Benzyna

    Re: "Sportowiec" tylko benzyna(lpg również) do 20-25tys

    14 Wrz 2018, 22:15

    Astra ble, ale brał pod uwagę Saaba 9-3 :P
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6847
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 31 Sie 2012, 11:00
    Prawo jazdy od: 23 08 2012
    Auto: Megane I PHII
    Silnik: 1.6 16V 110
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: "Sportowiec" tylko benzyna(lpg również) do 20-25tys

    14 Wrz 2018, 23:58

    Owszem, focus tez bez rewelacji. Ale bardziej mi środek focusa podchodzi jednak. Saab 9-3 jest mocnyn kandydatem. Mimo iż bardziej on dla mnie jak limuzyna niż "sportowiec".
    Cwaniak168
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 14 Wrz 2018, 12:25