Spotkanie z krawężnikiem - naprawa - pomocy!

06 Lis 2008, 12:47

Nie wiem czy wybrałem dobry dział ale mam nadzieję że tak.

Od razu dodam że w temacie mechaniki jestem zielony i dlatego tutaj piszę.

Więc jak w temacie, miałem spotkanie z krawężnikiem i teraz tak:
- koło w porównaniu z drugim nie jest jakoś przestawione, wygięte ani nic takiego
- ciśnienie w oponie gra
- Sprawdziłem podczas jazdy (do 110km/h) i nie zauważyłem żadnych zmian tzn. koło nie powoduje żadnych wibracji, nie trzęsie, nie wydaje dziwnych dźwięków itd., samochód nie ściąga w żadną ze stron (przynajmniej nie bardziej niż przed uderzeniem)

Problem polega na tym że teraz aby koła były prosto kierownica musi być skręcona. Nie jakoś tragicznie ale rzuca się to w oczy i jest to wyraźnie zauważalne.

I teraz pytania:
- co to może być?
- czy byle mechanik mi to prawidłowo zdiagnozuje, czy wymieni pół samochodu a wada zostanie?
- no i ile szacunkowo wyjdzie naprawa?
Ostatnio edytowany przez marcin195, 06 Lis 2008, 15:04, edytowano w sumie 1 raz
marcin195
Nowicjusz
 
Posty: 13
Auto: VW Polo 6n2
Silnik: 1.4 75KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • 06 Lis 2008, 14:59

    Nie wiem czy dobrze ci radzę ale sądzę że , jedź do mechanika (elektromechanika) i jest taki przyrząd GTO , Hoffmann bądź Beissbarth i tymi przyrządami sprawdza się zbieżność kół , najlepiej jak ci zbada zbieżność GTO , wjeżdżasz na podnośnik a koleś będzie wiedział co zrobić , skasuje najwyżej 30 zł i ci ustawi kąty kół , kierownice ,
    Patryk1991
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 21
    Miejscowość: Makowiska
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Renault 5 GTL
      Renault 5 GTL wyróżnia się bocznymi listwami z tworzywa, stanowiącymi przedłużenie zderzaków, stylowymi kołami i światłami cofania. W 1978 roku pojawiły się uchylne tylne szyby, jak w wersji 5 TS. Renault 5 ...