REKLAMA
Nie wiem czy wybrałem dobry dział ale mam nadzieję że tak.
Od razu dodam że w temacie mechaniki jestem zielony i dlatego tutaj piszę.
Więc jak w temacie, miałem spotkanie z krawężnikiem i teraz tak:
- koło w porównaniu z drugim nie jest jakoś przestawione, wygięte ani nic takiego
- ciśnienie w oponie gra
- Sprawdziłem podczas jazdy (do 110km/h) i nie zauważyłem żadnych zmian tzn. koło nie powoduje żadnych wibracji, nie trzęsie, nie wydaje dziwnych dźwięków itd., samochód nie ściąga w żadną ze stron (przynajmniej nie bardziej niż przed uderzeniem)
Problem polega na tym że teraz aby koła były prosto kierownica musi być skręcona. Nie jakoś tragicznie ale rzuca się to w oczy i jest to wyraźnie zauważalne.
I teraz pytania:
- co to może być?
- czy byle mechanik mi to prawidłowo zdiagnozuje, czy wymieni pół samochodu a wada zostanie?
- no i ile szacunkowo wyjdzie naprawa?