Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
ale za to są mniej lub bardziej rozbite, czasem zalane, czasem kogoś w nim zamordowano, ale mają najczęściej słabsze wyposażenie, wykończenie i gorzej się prowadzągadi napisał(a):Myślałem nad autem z USA
, nie posiadają filtra GPF.
zależy o jak krótkich odcinkach mowa. Sam mam gaz w dużym V6, latem przełącza się po przejechaniu 100m, zimą trochę dłużej. Natomiast przy krótkich trasach dochodzi kwestia, o której pisałeś w przypadku hybryd (więc nie jest to ich domeną), mianowicie:gadi napisał(a):Ale czy na krótkich odcinkach zdąży nagrzać się i przełączyć na gaz?
długotrwała jazda z częstym gaszeniem i odpalaniem silnika nie służy żadnemu silnikowi spalinowemugadi napisał(a):Większość osób zaraz napisze, że tylko Hybrydowe auta do miasta.
Zgłębiłem temat i jest pewien problem z hybrydami w mieście.
Silnik w takim aucie jest odpalany i gaszony bardzo często, przez co benzyna dostaje się do oleju.
gadi napisał(a):Silnik w takim aucie jest odpalany i gaszony bardzo często, przez co benzyna dostaje się do oleju.
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
gadi napisał(a):To niejest nadmuchany temat. Ja miałem styczność z takim przypadkiem i to nie w aucie chybrydiwym. Zwykły wolnossący z wtryskiem bezpośrednim.
Wymiana oleju co 5-6 tysięcy kilometrów
gadi napisał(a): ja ci piszę że miałem styczność z takim autem, które jest użytkowane w mieście na odcinkach 2,3,4 kilometry i pokonuje 10 tysięcy rocznie i ten efekt jest.
gadi napisał(a):Kolega który wymieniał olej w takim aucie, musiał otwierać wszystkie drzwi i okna w warsztacie i wietrzyć.
gadi napisał(a): ty mi piszesz że to jakaś ściema i że co ja tam wiem, bo na internetach to piszą głupoty.
gadi napisał(a):Mam nadzieję że nie jesteś mechanikiem który naprawia ludziom auta.
a wiesz, że to jest pewnego rodzaju rabunkowa eksploatacja, przez którą silnik bardziej dostaje po pupie, niż pokonywałby dzień w dzień 500km autostradą przy 140km/h przy tak krótkich odcinkach smarowanie leży, silnik jeździ praktycznie zawsze niezagrzany, zbiera się wnim syf, a olej bardzo szybko traci swoje właściwości.gadi napisał(a):A ja ci piszę że miałem styczność z takim autem, które jest użytkowane w mieście na odcinkach 2,3,4 kilometry i pokonuje 10 tysięcy rocznie i ten efekt jest.
gadi napisał(a):wolałbym uniknąć takiego efektu w aucie