Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

07 Sty 2016, 23:56

Fiat Brava ja najbardziej, unikaj jedynie 1.4 12v bo jest problematyczny :wink:
Naturalną konkurencją dla Carismy jest Octavia :)
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 10559
Zdjęcia: 12
Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

08 Sty 2016, 00:02

Rozwarzę octavię ale ciut mało młodzieżowa się wydaje :D Silnik najlepszy to chyba 1.8 turbo ale czy dostanę za tą cenę?
Fiata też zobaczę napewno.
A do carismy jaki silnik/i ? :)
A SEAT Leon/toledo?
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4791
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 17:36
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 900 39 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

08 Sty 2016, 18:55

Krzychu napisał(a):A do carismy jaki silnik/i ?
Wszystkie benzyny oprócz 1.8 122-125KM bo te to GDI :wink:
Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
mike
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 10559
Zdjęcia: 12
Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

08 Sty 2016, 22:35

1.8 turbo nie za te pieniądze. Leon/Toledo ok ale będzie to 1.6 a ten silnik sam zresztą wiesz :mrgreen:
Zobacz też na Mazde 323.
[link wygasł]
[link wygasł]
linki przykładowe,uważaj na rdzę bo strasznie lubi te modele.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34115
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

08 Sty 2016, 22:44

Barol napisał(a):1.8 turbo nie za te pieniądze.

Szkoda szczerze mówiąc bo to jedyny słuszny silnik w tym aucie a Paseratti B5 odpada (za duże :oops: ) i ten zawias :cry: W golfie też raczej ciężko będzie dostać ten silnik?
Barol napisał(a): Leon/Toledo ok ale będzie to 1.6 a ten silnik sam zresztą wiesz

Wiem i na 100% nie chcę choć dla mamy by się nadał ale już dla mnie nie bo lubię sobie czasem lekko mocniej depnąć a i miło by było aby odwdzięczał się dobrym przyspieszeniem :naughty: Więc Leoś odpada a szkoda bo ładny
Barol napisał(a):Zobacz też na Mazde 323.

Fajna jest i z tego co pamiętam to już o niej pisałem, że szukać będę raczej.
A może Almera N15 się dla mnie nada + zostanie kasa na ogarnięcie mocne auta :?: ( lecz troszkę dziwny wygląd)
Ja szukałbym też fajną corollę e10 ale troszkę rocznik dla mamy to pewnie lekki problem choć mi nie przeszkadza, że auto starsze ode mnie (niecałe 20 lat mam) :ok: a fajna felga i lekkie obniżenie (2,5-3 cm) dałoby świetny efekt + polerka lakieru :naughty: Ale mama na taki tuning raczej nie będzie zbyt chciała się zgodzić :D
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4791
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 17:36
Auto: Fiat Seicento
Silnik: 900 39 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

08 Sty 2016, 23:03

Almera też ok tylko tez ruda wcina jak szalona,dorzucę jeszcze jedną Mazdę mianowicie 626 ale.. też niestety lubi rudą.
[link wygasł]
albo Opel Astra II czy Corsa C?
[link wygasł]
[link wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34115
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    SKODA Octavia uzyskała 5 gwiazdek w testach Euro NCAP SKODA Octavia uzyskała 5 gwiazdek w testach Euro NCAP
    Nowa SKODA Octavia uzyskała 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP. "Bezpieczeństwo jest dla marki ŠKODA priorytetem. Odzwierciedleniem tego jest nasz najnowszy model. Naszym celem było stworzenie samochodu, ...
    Cztery generacje Renault Clio - historia Cztery generacje Renault Clio - historia
    Cztery generacje Renault Clio sprzedały się w łącznej liczbie 13 milionów sztuk. Renault Clio to samochód bijący wszelkie rekordy: najlepiej sprzedający się francuski samochód wszech czasów, pierwszy ...

  • Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

    08 Sty 2016, 23:55

    Elantra, Cerato z koreańców warte rozważenia w tym budżecie :)
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18194
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 18:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

    09 Sty 2016, 01:19

    Barol napisał(a):Corsa C?

    Asi szukam również a nad corsą się zastanowię dość mocno ale na trasy to raczej średnio się nadaje ale się zobaczy bo może dopasuje mi. Myślałem też o Clio, ale myślę głównie o kompaktach. Mazda 626 okey dla mnie bomba rozważę bo lubię duże bardziej komfortowe auta :D Choć o tym segmencie mało myślałem ale rozważę na pewno, ale nie chcę też za bardzo przegiąć z rozmiarami bo mama będzie stawiała pierwsze kroki tym autem dlatego na początku chciałem kupić jakieś małą popierdółkę typu seicento, matiz i po roku opchnąć ale chyba jednak lepiej nie wywalać kasy w błoto i kupić już normalne auto.
    A co sądzicie o tym co opisałem szczególnie segmencie D dla kobiety dopiero rozpoczynającej karierę za kółkiem czy nie będzie to za duże auto. Ja w sumie też mam bardzo krótko prawko ale czuję się pewniej od mamy więc dam radę.
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4791
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 17:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

    09 Sty 2016, 09:39

    Krzychu napisał(a):A co sądzicie o tym co opisałem szczególnie segmencie D dla kobiety dopiero rozpoczynającej karierę za kółkiem
    dla faceta może to nie byłby problem, jednak znając podejście kobiet będzie to za dużo. Nasłuchałem się kiedyś od pani 60+ że w Corsie D nie widać przodu więc ona nie chce takiego auta :unsure: Twoja mama jest na pewno o wiele młodsza, jednak podejście będzie podobne :wink: unikałbym natomiast sedanów, bo sam mam z nimi problemy mimo ogarniania większych kombi :D
    Serdecznie zapraszam do lektury nowego poradnika nowa-jakosc-aut-poflotowych-vt97851.htm
    mike
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 10559
    Zdjęcia: 12
    Rejestracja: 03 Sty 2014, 18:52
    Miejscowość: Zawiercie|Kraków
    Prawo jazdy od: 04 09 2013
    Auto: Ford Focus Mk II
    Silnik: 1.6 TDCI 109KM
    Rok produkcji: 2008

    Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

    09 Sty 2016, 10:55

    Jazde ogarnąć może i ogarnie ale podejrzewam że auto będzie miało sporo zarysowań zwłaszcza na zderzakach od parkowania.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34115
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

    09 Sty 2016, 15:26

    Barol napisał(a):ale podejrzewam że auto będzie miało sporo zarysowań zwłaszcza na zderzakach od parkowania.

    No i właśnie tego wolałbym unikać bo jeśli chodzi o samochody to lubię jak jest piękne czyściutkie i bez większych rysek bo uważam, że stan auta świadczy o właścicielu :D I perfekcyjnie zadbane łatwiej będzie ewentualnie odsprzedać :D
    Dlatego bardzo zależy mi na odpowiednich gabarytach i niskiej awaryjności + fajnym wyglądzie i mocy :naughty: (ale też nie ma co przeginać czyt. mama).
    mike1735 napisał(a):Nasłuchałem się kiedyś od pani 60+ że w Corsie D nie widać przodu więc ona nie chce takiego auta Twoja mama jest na pewno o wiele młodsza,

    No trochę młodsza jest :D ale jest też wysoka dość (parę cm niższa ode mnie a mam 180 wzrostu) i pewnie da radę dojrzeć maskę w foce albo innym tego typu aucie :P
    Czyli jaki segment uważacie, że byłby najlepszy dla kobiety (mamy) i młodego chłopaka (mnie-syna) aby pasował dla mnie i dla niej czyli dla mamy wygoda parkowania i niezbyt ogromne gabaryty oraz łatwość prowadzenia a dla mnie komfort w środku i jakiś fajny silnik połączony z wypasem. :?:
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4791
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 17:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

    09 Sty 2016, 16:22

    A skąd wogóle jesteś?
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34115
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

    09 Sty 2016, 16:26

    Barol napisał(a):A skąd wogóle jesteś?

    Piotrków Trybunalski województwo łódzkie ale na razie rozglądam się za konkretnymi modelami a dopiero za parę miesięcy będzie kupowane auto zapewne koło czerwca lipca (pisałem w pierwszym poście) bo wtedy już mama raczej zrobi prawko (a to ważne bo auto musi jej padiwać) i będzie kupować prawdopodobnie więc konkretne linki to dopiero za parę miesięcy bo wtedy skończę szkołę (technikum) i będę szukał auta. Na razie tylko teoria mi wystarczy aby mamę przygotować do zakupu :D
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4791
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 17:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

    23 Sty 2016, 15:42

    Jeszcze się was zapytam o to co sądzicie o Renaulcie Megane II wersji najlepiej hatchback silnik 1,6 113 KM? Jak wypada jego awaryjność na tle innych i czy warto się nim interesować w ogóle czy lepiej wcale nie zawracać nim sobie głowy? :?:
    Pytam bo mamie się spodobał stylistycznie a mnie jego odrobina mocy :naughty: Ale słyszę wiele niepochlebnych opinii o nim a mało sam o nim wiem więc warto się zapytać innych :)
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4791
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 17:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Szukam fajnego hatchback-a za około 7000 zł.

    24 Sty 2016, 09:25

    Auto zbyt problematyczne,kiedyś pisałem o nim referat na forum :mrgreen:
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34115
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna
     
    • Warto przeczytać
    • Lexus GS 350 : 2013 : 6
      Światła - Audi A6 allroad quattro - Avant 2012, 19
      Chevrolet Camaro SS, logo
      BMW E30 PickUp, 2