Szukam samochodu!!!!

Szukam samochodu!!!!

21 Lip 2008, 15:09

Witam!!!
Jestem no dość młodym kierowcą (20l.) bo prawo jazdy mam od 1,5 roku w tym jeżdżę samochodem Tico na własność 11 miesięcy. Moj rodzice postanowili że kupią mi samochód w nagrodę że zdałem na studia ale niestety ale ja jestem teraz w kropce ponieważ nie pytałem się wiele osób jaki mam samochód kupić tak co mało pali i wo gule można powiedzieć aby było wszytko w porządku i nie trzeba było naprawiać. W grę wchodzi samochód używany. Więc co polecanie dla takiego kierowcy jak ja.
loldawidek
Nowicjusz

Re: Szukam samochodu!!!!

21 Lip 2008, 16:19

Nie podales granicy cenowej jaka Cie interesuje :)
Czy to ma byc samochod duzy czy maly, itp.
Litas
Początkujący

Miejscowość: Cieszyn

21 Lip 2008, 16:26

1.Na przyszłość w temacie napisz jakiego mniej więcej auta szukasz (jeżeli nie marka, to chociaż duży/mały). Każdy w tym temacie szuka samochodu, więc ułatw innym zadanie, OK?

2.Podaj szacunkową cenę, oraz coś co Cię interesuje. To ma być auto duże typu Passat, małe - Panda, sportowe - Ford Probe, wieśniacki tuning - sportowa Fabia, lub wyścigowe 306.

Pojęcie małe spalanie jest względne. Dla kierowcy Hummera oznacza co innego, niż dla kierowcy Cinquecento.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

21 Lip 2008, 16:56

Samochod cenowo musi być od 20 tys. - 25 tys. szukam samochodu coś w stylu Audi A3 może cos mnieszego lub ciutke duzego. Klimatyzacja wince tyle z mojch wymagań aha musi być elegancki żeby dziewczyny było czym podrywać :D (zartuje :p) z palwiem hmm to sam nie wiem
loldawidek
Nowicjusz

21 Lip 2008, 17:40

No za taką cene znajdziesz dobrego VW golfa IV . Z dieslem jeszcze jak byś znalazł . Dużo nie pali i się nie psuje(mówi się , że silniki 1.9 TDi są nieśmiertelne ).W tej cenie w wyposażeniu bedzie najprawdopodobniej Klimatyzacja (może nawet automatyczna) , min. 2 poduszki , szyby automatyczne , wspomaganie . Ogółem bardzo dobry samochód .
polo94
Nowicjusz

Miejscowość: Wielkopolska