Szybkie i niezawodne do 40.000

14 Paź 2022, 19:12

Edquar napisał(a):No jasne że nie doceni, z tym że nie wiem czy laik, stare w środku auto, przypominające lata 90 i mieszkania z PRL, przyciski jak z magnetofonu na komunie 95 rok, niby 160 przejechane ale porozrywany bok fotelu, no dziś niestety byle auto klasy miejskiej wygląda dużo nowocześniej, dzisiaj jest moda na chrom, a nie jakieś ala drewno z PRL.
Także patrząc na cenę auta to jedynie wg mnie silnik coś znaczy, ale to jednak 40 tys za prawie 25 letni zabytek.
Pytanie zasadne wg mnie też o poziom bezpieczeństwa auta sprzed 25 lat.

Nawet tutaj ktoś pisał, w sensie nie czepiam się że to skreśla auto.
GS450 mk3, a GS430 mk3 to te same amory?
szymons
Nowicjusz
 
Posty: 13

14 Paź 2022, 19:30

szymons napisał(a):Nawet tutaj ktoś pisał, w sensie nie czepiam się że to skreśla auto.

Chłopie to jest internet ja Ci mówię konkrety a Ty mi wklejasz cytaty z d...wzięte. Nie widać tam żadnych "porozrywanych" foteli a autor tych głupot nigdy nawet nie stał obok tego auta.
szymons napisał(a):GS450 mk3, a GS430 mk3 to te same amory?

Tak.

Jeszcze Ci nadmienie że takie amory są też w autach klasy Golfa. Ostatnio sprawdzałem do focusa st to komplet coś koło 5,5-6k i to ze sklepu a nie ASO.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 9147
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Paź 2022, 21:50

szybki napisał(a):Nie widać tam żadnych "porozrywanych" foteli a autor tych głupot nigdy nawet nie stał obok tego auta.

A to poniżej to co? jakiś design z lat 90? czy artyrstyczne wykończenie foteli? ta skóra pomarszczona to też taki zamysł artystyczny? :roll:

Zdjęcie
Edquar
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2007

15 Paź 2022, 22:05

Edquar napisał(a):A to poniżej to co? jakiś design z lat 90? czy artyrstyczne wykończenie foteli? ta skóra pomarszczona to też taki zamysł artystyczny?


Wiesz co jest najgorsze ? Że Ty nawet nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz, pokazujesz coś co mi trudno komentować bo pewnie gs mk2 miałem więcej niż Ty widziałeś przez całe życie.

Wytłumaczę Ci nasz znaffco.

Obwoluta siedzonka to takie cuś co raz pęka a raz nie. Pękniętę będzie tak trwało i trwało aż po pół milionie kilometrów właściciel sprzeda auto.

Obwoluta pęka bardziej z powodu budowy czterech liter i masy kierownika niż z przebiegu.

Żeby Cię uświadomić mój brat ma prawie 2m wzrostu i waży 130kg. ja mam 1,8m i ważę 75kg.u niego obwoluta pękła przy 90k.km. a u mnie tego nie zrobiła.

No i niestety dlatego śmieją się z naszych moto Januszy na całym świecie :D


Bravo !!!
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 9147
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Paź 2022, 23:10

No to już indywidualna sprawa czy za 40k warto kupować auto z tak zmęczonym wnętrzem.
I ja może Lexusów gs mk2 mniej widziałem niż Ty ale Ty tego egzemplarza też na żywo nie widziałeś więc trzymajmy się prawdy :ok:
Edquar
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2007

16 Paź 2022, 05:54

Edquar napisał(a):może Lexusów gs mk2 mniej widziałem niż Ty ale Ty tego egzemplarza też na żywo nie widziałeś więc trzymajmy się prawdy

No nic 20letnie auto potrzeba przyszykować pod polskich Januszy miejmy nadzieję że daliśmy wskazówkę jak działać stronom od zawyżania cen aut o 100% i wielkich story z dopiska "klasyk".
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 9147
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

16 Paź 2022, 10:43

Edquar napisał(a):No to już indywidualna sprawa czy za 40k warto kupować auto z tak zmęczonym wnętrzem.
I ja może Lexusów gs mk2 mniej widziałem niż Ty ale Ty tego egzemplarza też na żywo nie widziałeś więc trzymajmy się prawdy


Stary Lexus jest najlepszy, nie znasz się i szybki wie lepiej :ok:

Dla 99% Polaków kupno 20 letniego auta za 40k to kuriozum. Nie obchodzi ich jakość wykończenia, V8 i status premium + jak zobaczą spękane fotele to tym bardziej odpuszczą.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8233
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

16 Paź 2022, 11:10

szybki napisał(a):Chyba coś ktoś pomylił z bmw. Są kiepskie zamienniki i dobre zamienniki.
tylko że w przypadku lexa ich nie ma :no: i nie mówię tu o filtrach czy klockach.
Ja osobiście mając do dyspozycji tylko jedno auto ktore uzytkujesz na codzień nie zaryzykowalbym egzotyka że względu na problem z częściami, rynek teraz jest kruchy, bardzo kruchy, zamienników nie ma, import aut na części się wykruszył , ASO pomóc nie może i zostajesz w D.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 15042
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

16 Paź 2022, 11:59

Kao napisał(a):tylko że w przypadku lexa ich nie ma i nie mówię tu o filtrach czy klockach.
Ja osobiście mając do dyspozycji tylko jedno auto ktore uzytkujesz na codzień nie zaryzykowalbym egzotyka że względu na problem z częściami, rynek teraz jest kruchy, bardzo kruchy, zamienników nie ma, import aut na części się wykruszył , ASO pomóc nie może i zostajesz w D.


Kao proszę nie przyłączają się do tych głupot. Serwisuje tych aut pewnie że 20szt, zrobiłem nimi może z 500k.km., serwisuje sztuki które są na taxach, wczoraj mi zjechał Gs z nalotem 500k.km. po taxi którego przywiozłem jak miał 130k.km.i będziesz mówił o egzotyce ? Jak koło zostawia go na 2dni i płacze że długo.
A jak sprowadzam z USA ? To co ? Czegoś brakuje?
Ostatnio we Francji kupiłem białego kruka I to konkretnego. W eu są w ogłoszeniach że 2szt , trachniętego przodem to 4dni organizowałem graty i co mam powiedzieć egzotyka ? Więcej czekałem na papiery niż zorganizowanie gratów i naprawy.
Handlarze często proszą się żeby brać od nich pakiety bo rozłoży 10szt i oprócz blacharki i lamp wszystko leży i gnije bo ...się nie psuje.
To samo tu gadaliscie jak do is200silnik kosztował 500zł a za flache dostawałeś skrzynie automat do której można było nasikać i jeszcze 100k.km.by zrobiła.

Do tego jeszcze Toyota lex powiela graty i to jest prawdziwa bajka.

Wczoraj sprzedałem "egzotyka" gx460 odpowiednik landcruisera 150. Serwis max tani jak na takie auto, kupił go koleś który ma prawie nowe BMW i Q7 bo zna tą opcję lexa i sam powiedział że przy Q7 jazda jest za darmo.

Kiedyś Ci pisałem co ile kosztuje do tego auta i co ciekawe mamy takie 2szt i są używane jako dd. Robią po 50-60k.km rocznie często ciągając lawety, łodzie więc sorki Kao ale nie jest tak jak piszesz.




Egzotyka lex to jakiś rcf czy coś takiego a nie populusy.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 9147
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

16 Paź 2022, 12:43

Szybki... My tu mówimy o polskich realiach i warsztatach, a nie Twoim. Ty sprowadzasz, ogarniasz, fajnie. Kupi ktoś takie auto, pojedzie do Januszexa i jest problem, bo oni się bawić w szukanie nie będą. A jechać pól Polski żeby naprawiać auto które ma służyć na co dzień to bzdura.

I raczej nie chodzi o części typu silnik (kto wymienia silnik w 20 letnim aucie?) tylko są specyficzne podzespoły gdzie problem z dostępnością nawet do Ceeda jest (przednie sanki chociażby, drogie a lubią gnić).
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8233
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

16 Paź 2022, 13:20

galakty napisał(a):Szybki... My tu mówimy o polskich realiach i warsztatach, a nie Twoim. Ty sprowadzasz, ogarniasz, fajnie. Kupi ktoś takie auto, pojedzie do Januszexa i jest problem, bo oni się bawić w szukanie nie będą. A jechać pól Polski żeby naprawiać auto które ma służyć na co dzień to bzdura.

I raczej nie chodzi o części typu silnik (kto wymienia silnik w 20 letnim aucie?) tylko są specyficzne podzespoły gdzie problem z dostępnością nawet do Ceeda jest (przednie sanki chociażby, drogie a lubią gnić).


Ale Wy czegoś nie rozumiecie. Przykład is200 był sprzed pewnie 5-7lat obecnie serwisuje te auta bez żadnego jeżdżenia. Części przychodzą kurierem albo Intercarsem jak do każdego warsztatu. Tak naprawdę wyjazdy sobie robię tylko jak kupuje blacharkę do kilku aut albo coś w ASO.

Na tej zasadzie to w każdym aucie coś znajdziesz jak chcesz to mogę Ci opisać focusa 1,6 z salonu który ostatnie pół roku spędził we wszystkich ASO w Warszawie a i tak był popsuty.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 9147
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

16 Paź 2022, 15:05

musisz zmienic pkt widzenia ze swojego na klienta, u Ciebie jest różowo jeżeli chodzi o lexa ZAWSZE. Ja nie mam wielkiego obycia z lexami ale coś tam się robiło i nigdy z gratami nie było tak kolorowo no chyba że trzeba mieć specjalne kontakty do zakupu części.
napewno nie jest tak jak mówisz że potrzebujesz sprzęgło, łożysko, napinacz, zacisk hamulcowy, tłumik i dostajesz to " z półki".
oczywiście lexus się nie psuje czestotliwie ale części zużywają się jak w każdym innym.
za poważnie traktujesz określenie egzotyk
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 15042
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

16 Paź 2022, 16:49

Kao napisał(a):musisz zmienic pkt widzenia ze swojego na klienta, u Ciebie jest różowo jeżeli chodzi o lexa ZAWSZE.

O co Ci chodzi ? Jeżeli przyjeżdża do mnie XXX klientów i ma serwis + naprawy od ręki gdzie 3/4 czynności obsłudze częściami z IC + net + ASO to jak mam patrzeć. W innych warsztatach mają takie same możliwości.

Oczywiście trafiają się zagwostki np.wersja oferowana gdzieś tam która tylko istniała w diagramach ASO.

Ale w europejskich autach też są zagwostki i to max grube z którymi miesiącami jest walka.

Kao napisał(a):napewno nie jest tak jak mówisz że potrzebujesz sprzęgło, łożysko, napinacz, zacisk hamulcowy, tłumik i dostajesz to " z półki".


Wymslasz trochę na siłę. Jak coś to akurat z tym częściami nie ma problemu :D

A biorąc pod uwagę auto o którym jest tu mowa to jest git.


Dodam że może za 10lat zmieni się sytuacja bo jednak czas robi swoje. Na tą chwilę nie ma tańszego w obsłudze i jeździe v8 na rynku.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 9147
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

16 Paź 2022, 21:12

Napewno autora zainteresują koszta gs430, tylko nie po Twoich zniżkach czy znajomościach a z pkt widzenia klienta
-Rozrząd
-Regulacja zaworów, ile kosztują płytki
-Olej w skrzyni
-Hamulce
Również warto wspomnieć o typowych przypadłościach tego modelu
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 15042
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

16 Paź 2022, 21:26

Co zatem od siebie poleciłbyś Kao?
szymons
Nowicjusz
 
Posty: 13