Seat

  • Tematy z tagiem "Seat"
    Postów
    Odsłon
  • Który samochód wybrać ???
    4
    1955
    Czesc, Mam do wyboru dwa samochody: Seat Toledo 1.6 1999 rok (gaz sekwencja) i Renault Laguna (diesel) 2002. wyposażenie jest takie samo. Który samochód polecilibyście? Pozdrawiam Przemek.
  • Honda civic Czy to dobry interes?
    3
    1218
    Chciałbym sie dowiedziec czy Honda civc 1.6V-Tec to dobry wóz dla goscia ktory ma średnie zarobki?i czy lepszy jest seat ibiza czy VW golfIII? :roll:
  • Seat Toledo 1,8 - Bierze olej -co począć????
    6
    2203
    Witam.Mam problem i to nie lada z moim od nie dawna zakupionym Setem Toledo 1,8 .Nie musze chyba nikogo przekonywać ,w sprawie wiarygodności tego co mówi osoba sprzedająca samochód..Generalnie zawsze padają słowa ze wszystko jest ok.,a dopiero później wychodzi wszystko na jaw.No ja jestem zapewne nie ostatnią osobą ,co została prawdę powiedziawszy oszukana przez sprzedającego.Co można powiedzieć ...
  • Honda Civic, Seat Ibiza Jaki przebieg?
    1
    2457
    Witam, zamierzam kupic któryś z tych modeli samochodów (oczywiście wersje z pełnym wyposażeniem): 1. Honda Civic 1.4beznyna, 90KM (VI generacji - rocznik od 1999 do 2000) 2. Seat Ibiza 1.9TDI 90 lub 110KM (rocznik też od 1999r) 3. Ewentualnie Rover 25 2.0TDi Mam dwa pytania w związku z tymi wozami, a ściślej z silnikami. Chodzi o to, że znalazłem ogłoszenie pięknej hondy civic z 1999r, ale ma bardzo ...
  • SEAT CORDOBA czy to sprzegło??
    1
    1437
    witam.mam maly problem:gdy silnik jest włączony i pedał sprzegła wcisniety,silnik pracuje cichutko tak jak powinien.gdy juz puszcze sprzegło to słychaz jakis szum w silniku?? czy to sprzegło?? pozdrawaim i dziekuje
  • Seat Leon 330 km/h!
    3
    1948
    Oto link: Pozdro
  • Jakie Autko Rodzinne... :)
    15
    3474
    Witam Wkrótce będę chciał zmienić autko osobowe na jakieś autko rodzinne i z tym wiąże się moje pytanie> Jaki według was jest godny polecenia samochodzik rodzinny co go cechuje no i tez te których byście nie polecali z jakiś powodów zapraszam do dyskusji i dzielenia sie swoimi poglądami może i jakimiś śmiesznymi sytuacjami zaistniałymi z zakupem lub tez eksploatacja.
  • SEAT TOLEDO za 6 tysięcy?
    3
    1179
    Wiatm mam pytanie czy SEATA TOLEDO z roku 1995, bordo metalik, elektryczne szyby, szyberdach, radio CD, poduszki powietrzne ( 2 ), można wycenić na około 6 tysięcy zł. Znaczy wycenić, czy taka cena jest odpowiednia i niewygórowana, bo ja właśnie tyle zapłaciłem za niego i teraz tak się zastanawiam, czy aby nie przepłaciłem, albo cóź, a w ogóle jeżeli chodzi o te samochody to są w miarę dobre, czy ...
  • Seat arosa 1.0 PROBLEMY z obrotami POMOCY!!!!
    1
    3562
    Witam mam seata arose 1.0 (silnik VW) mam następujący problem: gdy odpale zimne auto jest wszystko OK, natomiast gdy po chwili sie zorgżeje zaczyna nierówno pracować na wolnych obrotach, raz spada z obrotów, raz sobie ich dodaje aż po chwili gaśnie. Czego to może być wina?
  • 25 000. Szybkie i niezawodne. Co wybrac??
    10
    2206
    Witam. Z gory przepraszam za kolejny temat typu: "Co kupic ??" itp... Ale szukam informacji opinii i juz sam do konca nie wiem co byloby dla mnie najlepszym rozwiazaniem. Poszukuje samochodu, ale niestety budżet jest taki a nie inny i chciałbym wydac ok 20-25 tys zlotych, bo wiecej nie moge dac. Moja wiedza na temat samochodow jest uboga wiec szukam porad u specjalistow. Jezdze stosunkowo ...
  • Skoda Fabia co sadzicie?
    23
    6386
    Chce zakupic skode fabie 1900 pojemnosc SDI diesel 2000 rok zielony , bezwypadkowy , poduszka , centralny zamek , wspomaganie kierownicy , 1 poduszka powietrzna , radio + cd , autoalarm , alufelgi ... aytko ma 2 odpryski , poza tym rysy od prawdopodbnie paznokci ( najwiecej przy otwieraniu drzwi ) , troche grubsze ryski , silnik ok ... cena to 15000 ... zastanawiam sie czy brac czy polowac na cos ...
  • seat ibiza problem z elektryką
    2
    1703
    zamontowałem sobie xenon do mojego seata i za każdym razem gdy zapalam światła to kasuje mi się licznik (godzin i km):x jeżeli ktoś wie o co chodzi bardzo proszę o pomoc:)
  • Chrysler Voyager czy Seat Alhambra
    4
    2882
    ...
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Auto terenowe - początki - wyposażenie na bezdroża Auto terenowe - początki - wyposażenie na bezdroża
    Jadąc w teren musimy pamiętać, że to nie zwykła przejażdżka z miasta A do miasta B drogą krajową nr X... W związku z tym - również wyposażenie naszego samochodu musimy dostosować do sytuacji w jakich możemy się znaleźć ...
    [SUV-C] ASX 1,8 / Qashqai I 1,5 / 3008 I 1,6 / Grand Vitara II 1,9 [SUV-C] ASX 1,8 / Qashqai I 1,5 / 3008 I 1,6 / Grand Vitara II 1,9
    Podstawowe kryteria zestawienia: - SUV lub crossover segmentu C - silnik diesla o mocy ok. 120KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2010 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Mitsubishi ASX 1,8 DiD - 116KM ...
  • Dosyć dziwna sytuacja na forum ...
    10
    1632
    Otóż dziś w dziale Jakie kupić auto napisał pewien szczeniak więc 3 użytkowników zwróciło mu uwagę(Ja,Czerpach,Fire Crow)...Nagle na dział weszła Pani Mod. Kasik i usunęła nasze posty jak gdyby nigdy nic rozumiem jakby usuneła jego post ale czemu nasze.Dochodze do wniosku ,że następnym razem nie moge nikomu zwrócić uwagi na forum dotycząca przekleństw oraz stylu wypowiedzi(Użytkownik czerpach został ...
  • Jak używa się instalacji LPG?
    3
    2095
    Witam ! Mam sobie seata i ten seat ma instalacje gazową . Ta instalacja gazowa ma w sobie taką cechę. Ta cecha polega na tym ,że jak odpalam samochód to odpala sie na benzynie. Jak już odpali sie na benzynie , to do przełączenia na gaz instalacja musi osiągnąc 2000 obr i ok 25 st. C . Zdarza się ,że moje 200 0 obrotów, i tym samym zmiana czynnika paliwowego, często przypada na niskim biegu np ...
  • mazda mx3, seat ibiza, toyota corolla
    1
    1856
    przepraszam ze poruszam tak oklepany temat, ale dysponując kwotą 8000tys zł który samóchód z w/w byście wybrali. Chce kupic samochód, ale nie wiem jaki. nie znam sie za dobrze na samochodach, dlatego prosze was jako fachowcow o porady dotyczace mojego wyboru.
  • Jakie auto do 35tys. zł?
    12
    2501
    Witam. Poszukuje auta z silnikiem diesla (do 1900ccm). Mam do wydania 35 000zł. Samochód ma być minimum z 2003 roku. Najlepiej gdyby był to sedan, ale inne też wchodzą w rachubę. Za odpowiedź serdecznie dziękuje.
  • Golf III 1,6 GT 1995
    5
    1222
    Nie wiem do końca czy to jest jakiś problem ale wydaje mi sie ze mam za duże obroty na wysokich biegach. Gdy osiągam około 120 km/h obroty sięgają nawet 4 tys. Jak to można zmniejszyć
  • Kaluza w aucie :(
    2
    1215
    Witam ! Zachodze dzis rando do mojego autka - seat cordoba 1,6 95r. , patrze a tu kaluza wody na wycieraczce suprajs A szczescie woda kapala na gumowa wycieraczke i nie bylo jej sporo - wiec szybko wylalem zawartosc wycieraczki i w droge. Po dojechaniu na miejsce przeznaczenia ,stwierdzilem ze woda kapie jakby z nawiewu na nogi od pasazera . No i zaczolem grzebac - faktycznie podczas ...
  • Punto gaz czy benzyna?
    24
    7132
    hej! właśnie jestem na etapie wybierania swojego pierwszego auta niestety moje zasoby finansowe nie pozwalają mi kupić wymarzonego Audi A3 i autem na które mogę sobie pozwolić i które mi odpowiada jest Fiat Punto. dotychczas zwracałam szczególną uwagę na Punto z instalacją gazową ale gdzieś przeczytałam że Punto na gaz to jest głupota i lepiej kupić Fiata na benzynę... no i jak to jest? co lepsze? ...
  • Autko do 10000zł
    2
    1640
    Witam, szukam autka najlepiej w dieslu choć nie koniecznie, raczej małego ale rodzinnego (z tyłu ma się zmieścić 5 letni dzieciak z fotelikiem ) Samochód ma być ekonomiczny i bezawaryjny. Zastanawiam się nad markami: VW (Polo, Golf, Vento), Seat (Cordoba, Ibiza), Ford (Mondeo), Fiat (Punto, Bravo, Brava) i Rover (214, 220) I właśnie chciałbym zaczerpnąć trochę informacji na temat tych ostatnich ...
  • Zaparowane szyby słaby nawiew
    6
    5012
    Witam Kupilem ostatnio auto - cordobe 1,6l 95r. Pojawil sie deszcz i pojawily sie problemy. Auto zaparowuje b. mocno, zmienilem filrt powietrza , sprawdzilem czy nigdzie nie zbiera sie woda ... i nic nie znalazlem. I jeszcze... Moim zdaniem nawiew na szybe slabo dziala, tzn na 4 biegu dmucha jak powinien na 2 ( moim zdaniem ) i dysze sa jakos slabo rozstawione Tu pojawia sie moje pytanie ...
  • Seat Cordoba Jaka inst do 1,6 95r monowtrysk?
    7
    7244
    Witam ! Chciałbym zamontować inst. gazową w swojej "korbie" - jak w temacie Jaką polecacie ? 1.firma 2.koszt Proszę o radę - co jeszcze bedę musiał wymienić ,polepszyć , usprawinć aby wszystko chodziło jak należy , teraz lub w niedalekiej przyszłości ?
  • tanie auto - wielkie wymagania
    13
    1639
    Witam chciałem przeznaczyć na autko 10tyś zł i kupić sobie tanie w eksploatacji lupo, lub dynamiczne BMW 318 coupe 1993r (nie okularnik). Rozglądałem się jeszcze miedzy mercedesami ale jednak zdecydowałbym się na lupo ze wzgledu na koszty eksploatacji. zdecydował bym się... Niestety Się okazało że na autko będę miał około 5000zł . To będzie moje pierwsze auto kupione we wrześniu. Dodam że ...
  • SEAT IBIZA , SKODA FELICJA CZY FIAT PUNTO
    20
    6471
    Witam na poczatku wszystkich auto maniakow Nosze sie obecnie z zakupem auta Kaska na wydanie to jakies 8 tyś. Do wyboru: Ibiza 95-97r. Felicja 97-99r. Punto 97-99r. Chodzi mi tez o to bu bulo z gazem ale to narazie pomijam Moje pytanie: wiec jaki wy byscie polecili mi model. I jak z czesciami do nich. Wiem ze do Skody to taniutkie i do Punciaka tez pewnei nie za wiele ale szukam czegos co da jakas ...
  • Seat leon, vectra, peugeot 307 ? Prosze o pomoc w wyborze!
    4
    2488
    To moj pierwszy post na forum. Mam bardzo duzy dylemat, poniewaz szukam auta do 30tys zl, a im dluzej szukam tym mniej wiem co mam kupic. Moze napisze ze auta mi potrezbne do podrozy POLSKA-Holandia, przynajmniej 5x w roku. Zastanawiam sie nad jednym, w holandii gdzie mieszkam jest duzo samochodow ale wiekszosc ma przbieg powyzej 150tys km, a w PL co drugie ogłoszenie jest ponizej 100tys i sa ta ...
  • Seat Ibiza rocznik 1992 problem
    0
    1157
    Witam!! Mam problem mam auto Seat Ibiza rocznik 1992. Ostatnio jezdzilem nim normalnie, wszystko bylo w porzadku az tu nagle nie chcial mi odpalić.Na poczatku wydawalo mi sie ze to akumulator. Podpielem przewody do innego akumulatora by go odpalic i nic nie chce dalej:// Jakie moga byc przyczyny ze auto nie odpala??
  • Pierwszy samochód
    5
    1945
    Witam, to mój pierwszy post tutaj, na wstepie więc chciałbym się serdecznie przywitać z Wami. Niedawno zrobiłem prawo jazdy, jestem świerzo upieczonym kierowcą Chciałbym uzyskać radę od Was na temat zakupu auta (używanego, 2005-2006). Pod uwagę biorę samochody do 70 tys. PLN bądź 18 tys. euro. Mam "na oku" parę modeli jednak chciałbym uzyskać rady na temat poszczególnych wozów (używałem ...
  • Seat Toledo 1,9TDI 96 rok problem z moca powyzej 120/h
    7
    3071
    mam seata toledo 1.9 tdi 96 rok 90KM. przedstawiam mój prolem: autko idzie np do 120/h na 5 biegu potem jest takie lekkie szarpniecie autem i auto praktycznie juz przestaje sie rozpedzac, gdy odejme do konca gaz i wcisne ponownie znowu idzie teraz juz dalej np do 140km/h i problem znuwu sie powtarza. wygląda na to ze cos sie dzieje przy wiekszych obrotach. tosamo dzieje sie tez na mniejszym biegu ...
  • Kompakty - koniecznie zagłosuj!
    8
    1475
    Jeśli zagłosowałeś/aś, to napisz dlaczego uważasz, że auto jest najlepsze? Jeżeli chodzi o model Peugeot 308, to do sprzedaży wejdzie prawdopodobnie pod koniec września. Pozdro