Części

  • Tematy z tagiem "Części"
    Postów
    Odsłon
  • Volkswagen Polo vs Skoda Fabia
    23
    9012
    Witam, mam upatrzone 2 samochody Polo i Fabie ... cja=pojazd ktory z nich wybrac? Blizej mi do Polo, ale Skoda jest 5 drzwiowa. A moze Corsa ... p?cid=1587 Dzieki za opinie
  • Audi TT warte zachodu z silnikiem 1.8
    5
    1983
    pytanie szczególnie do właścicieli "tetetek" lub byłych właścicieli tak sie składa że nie długo bede mial 18 prawko i chce kupić tt (pieniądze mam nie pytajcie skąd ;) ) i prosze napisac co sadzicie o tym aucie konkretnie silnik 1.8 99 - 01 rocznik czy jest drogie w eksploatacji i czy dużo pali jak z częsciami zawieszenie słyszalem ze twarde ale to ok bo lubie ostrą jazde piszcie ...
  • Samochód rodzinny do 85 000 zł
    30
    4830
    Witam! Zastanawiamy się nad kupnem samochodu rodzinnego, który ma starczyć na kolejne 10 lat . Ma służyć do codziennego poruszania się po mieście jak również do dalszych wycieczek. jaki byście mi polecili? - cena około 85000 zł. - koniecznie Diesel - kombi - NIE! - manualna skrzynia biegów - ekonomiczny - z salonu
  • Pierwsze auto dla 4 osobowej rodzinki / 20k do 35k PLN
    8
    2869
    Witam, Chcialbym kupić swoje pierwsze auto w kwocie 20 000 do 35 000 PLN. Moja rodzina to 4 osoby w tym dwójka dzieci (lat 4 i 1). Auto do jeżdżenia po mieście, od czasu do czasu wyjazdy poza miasto. Z uwagi na to iż dla 4 osobowej rodzinki jest sporo rzeczy do wzięcia chciałbym kupić auto raczej z dużym bagażnikiem (kombi?). Rocznik od 2001 w górę. Proszę o polecenie jakiejś marki i rocznika. ...
  • Alfa 156 - czy warto kupic?
    13
    4329
    witam mam pytanie chce kupic alfe romeo 156 rok od 98 do 2000 na mlodsze mnie nie stac chcialbym sie dowiedziec czy to dobre auto z jakim silnikiem kupic prosze o wszelkie rady? z gory dziekuje i pozdrawiam
  • Hyundai Accent - obrotomierz
    1
    1826
    Witam. W moim Accencie z 95 roku obrotomierz raz działa, a raz nie- zależy jak mu się chce . To, że obrotomierz nie zawsze działa wcale mi nie przeszkadza, ale czy nie jest to oznaka, że coś należy wymienić bądź czy nie doprowadzi to do zużycia jakiejś części, na którą (po zaniedbaniu) będę musiał później wydać fortunę?
  • Astra Classic 1.4 '92 Opinie, zalety, słabe punkty
    4
    2717
    Jako ze jest to moj pierwszy post na tym forum, chcialbym sie przywitac Mam w tej chwili 17 lat, jestem z rocznika 90, ale urodzilem sie w listopadzie, wiec na kurs prawa jazdy ide pozniej. Samochod jakim bede jezdzil to Astra 1.4 benzyna, na wtrysku, bez gazu, w wersji hatchback, przebieg ok. 180 tys. km. Chcialbym dowiedziec sie, jakie sa plusy tego modelu, jakie sa newralgiczne punkty, na ...
  • Cinquecento i alternatywa dla niego
    15
    3466
    Witam. Potrzebuje szybko kupic samochod. Moge wydac na niego ok.3,5 tys. Pierwsza mysl w tym wypadku to CC bo malo pali no i wszystko mozna w nim zrobic. Zastanawiam sie jednak czy jest jakas interesujaca alternatywa dla tego auta, w podobnej cenie. Szukam auta ekonomicznego i taniego w utrzymaniu, w podobnych gabarytach co CC. Tico odpada
  • VW Passat - światła??
    5
    1321
    Witam jestem kobietą i miałam nieprzyjemną sytuację na parkingu ,jakiś facet cofając uderzył w mój zderzak. Doszliśmy do ugody i dał mi kasę na naprawę świateł (mąż nic nie wie) ,chcę jak najszybciej je wymienić i dlatego proszę o pomoc ,nie mam pojęcia jak się nazywają i zamieszczam zdjęcie z oznaczeniem tychże świateł ? Proszę o podanie ich nazwy i jaki będzię koszt wymiany?? Pozdrawiam
  • Nowe świece , nowy problem
    11
    8602
    Witam Postanowiłem zamienić świece w mojej zajefajnej "korbce" . Moje stare świece BOSCH SUPER Plus zamieniłem na NGK : ... t_vw_.html Mam taki problem ,ze auto przełącza się na benzynę po zamontowaniu nowych świec. Na starych wysłużonych boschach wszystko idzie ,aż miło. Więc to na pewno świece... Tylko co dalej. Idąc tropem zainteresowałem się samym modelem silnika. Otóż w książce ...
  • Civic V bez wspomagania?
    15
    6111
    Do tej pory jeździłem tylko samochodami ze wspomaganiem, i nie wiem czego mam oczekiwać, a większość Hond jest bez upatrzyłem sobie już jednego, tylko zanim pojadę te 40km wolałbym poznać wasze opinie... Jak ciężko jest kręcić kierownicą w Civicu V-gen? ( hatchback )
  • Jaki wozik na pierwszy własny pojazd ??
    26
    2660
    Witajcie!!! Chciałem was gorąco przywitać bo jestem tutaj nowy. Za miesiąc idę na kurs prawa jazdy i zacząłem się rozglądać za swoją własną furką . Do dyspozycji będę miał 3 do 4 tys. zł więc nie jest to zbyt wiele ale wydaje mi się że coś za to już dobrego możnaby kupić. Proszę Was forumowiczów o pomoc w wyborze. Warunki jakie autko powinno spełniać to: - małe spalanie - tanie i łatwo dostępne ...
  • Auto do 16k - propozycje - co sądzicie?
    5
    1649
    Witam, poszukuję autka do 16 000zł. Chcę abym mógł bez problemów wstawić do niego fotelik dla bobasa (stąd preferuję min 4-drzwiowe, chociaż na super oferte 3-drzwiowego też bym przystał), nie chcę aby auto było zamulone, wiec szukam powyżej 100KM. Samochód powinien bezproblemowo pojeździć przez kilka ładnych lat, więc dobry stan, ew. nisko-średnie koszty ekspoatacji... kierując się tymi wytycznymi, ...
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Polski Fiat 518 L Ardita z 1933 roku Polski Fiat 518 L Ardita z 1933 roku
    Samochód wyprodukowany w Warszawie na podstawie rozszerzonej licencji Fiata na model 518. Duże 7-osobowe nadwozie oraz silnik o mocy 55 koni. W tamtych czasach była to bardzo nowoczesna limuzyna z hydraulicznymi dwuobwodowymi ...
    SKODA Octavia III generacji to synergia mocy i oszczędności SKODA Octavia III generacji to synergia mocy i oszczędności
    Trzecia generacja SKODY Octavii to festiwal mocy. Przyszły użytkownik ma wybór spośród ośmiu nowoczesnych silników benzynowych TSI i wysokoprężnych TDI Common Rail. Pomimo dużej skali mocy, aż do 180 ...
  • Przewody wys. napięcia
    3
    1382
    Witam, Jakie są objawy awarii przewodów wysokiego napięcia? Czy to wogole możliwe, żeby owe przewody siadły w kilku letnim aucie z 3 tys. przebiegiem? Pozdrawiam!
  • Fabia, Gez, Grande Punto Pomóc w wyborze
    3
    1323
    Witam. Borykam się z dylematem jakie autko wybrać nowe do 42tys. Ta cena ogranicza wybór do 3 Modeli. Hyundai Gez (dobre wyposażenie wysoka jakość, ale małe gabaryty) Skoda Fabia ( różne rzeczy się słyszy na temata jakości fabii jest nie dużo droższy od Hyundaja i dużo więcej pali) Grande Punto (Komfortowe, ale już wiem że są problemy z zawieszeniem). Informacje ...
  • Jak najlepszy stan techniczny - ok. 4,5 tyś.
    6
    1471
    Witam serdecznie, Za jakiś czas będę jechał za granicę na pół roku na wymianę studencką (Belgia) i z doświadczeń znajomych wiem, że najlepiej jechać na takową samochodem, tym bardziej, że będziemy podróżować we 2-3 osoby. Wiadomo - koszty się rozkładają a bagażu bierze się dużo. W związku z tym wszystkim będę chciał zainwestować w auto. Moje wymagania to w jak najlepszy stan techniczny (tak, ...
  • bmw 318tds słabo pali
    2
    1532
    jak jest zimna to pali elegancko a gdy się zagrzeje to kontrolka od świec żarowych wogóle się nie zapala i trzeba długo kręcic żeby zapaliła. co to może byż za przyczyna??
  • Avensis vs Vectra na pewno w kombi
    7
    2000
    Witam Chcę kupić kombika do +/- 17000. Myślę o Toyocie Avensis z rocznika 1998-1999. aczytałem się troche dobrego o tych autkach. Ewentualnie ten sam rocznik (brzydsza) Corolla. Paru znajomych odradza mi japońca z tego rocznika. Namawiają mnie za to na Vectre. Prosze o podpowiedź. Może warto zastanowić się nad jeszcze innym autkiem? Z góry dzięki i pozdrawiam Robert
  • BMW5 opinie o silnikach TDS i TD
    3
    3916
    chcialbym dowiedziec sie czegos na temat silnikow 2.5 tds i 2.4 td w BMW5 E34 slyszalem ze te 2.5 sie przegzewaja i sa awaryjne
  • Problem z fiatem 126 EL (elegant)
    5
    2113
    Czym może być spowodowane strzelanie w tłumiku? Wymieniłem świece; nie chce palić i strzela w tłumik. Czy to może być zapłon, jeśli tak to jak go ustawić?
  • Dlaczego sprzedajemy auta?
    13
    2141
    Z jakiego powodu sprzedajemy auta? Pozdro
  • współwłaściciel samochodu
    16
    17510
    witam, mój tata zastanawia się czy wpisać mnie jako współwłaściciela do dowodu.. twierdzi, że jak mnie wpisze to straci dużo zniżek, ale chyba dzięki temu ja dużo zyskam ?
  • Samochód do nauki ale bez rejestracji - pomóżcie
    19
    5589
    witam wszystkich mam taki problem bo mam zamiar kupic z kolega malucha takiego zeby jezdzic nim po polach i uczyc sie jezdzic (tylko po bezdrozach) wiec nie oplaca mis ie za niego placic zadnych ubezpieczeń itp. słyszalem ze od 2005 roku nie mozna wyrejstrowywać pojazdow (a nawet jeśli to też kosztuje) nie wiecie może czy da sie jakoś obejsc to najmniejszym kosztem czy nie da sie załatwic ...
  • Pochwal się swoim stuningowanym samochodem i wygraj konkurs!
    1
    2529
    Pochwal się swoim stuningowanym samochodem i wygraj konkurs „NEED FOR SPEED™ PROSTREET CAR” Czy Twój samochód przyciąga wzrok? Wyróżnia się wśród tłumu jednakowych seryjnych wozów? Weź udział w trzeciej edycji konkursu na najciekawszy tuning samochodu. Atrakcyjne nagrody czekają na każdego, kto ukończył 18 lat oraz z pasją wprowadza zmiany i poprawki do swojego auta. Zasady ...
  • FORD ORION r.92 Hamulec ręczny + Biegi
    4
    1638
    witam, mam pytanie co może być nie tak jeżeli biegi mi wchodza nie tak jak trzeba. Czyli nie wchodzą pewnie a najgorzej 3-bieg wchodzi... Napewno sprawia wrażenie wyrobionego bo w końu swoje latka autko ma a nic tak nie było wymieniane. I moje pytanie co dokłądnie trzeba tam wymienic żeby biegi wchodziły pewnie... i ile w przybliżeniu kosztuje wymiana takiej części. z góry dziękuje...
  • Megane coupe opinie o tym modelu...
    13
    8504
    Co myślicie o tym modelu?? Jak z cenami części, silnikami i awaryjnością?? Prosze o opinie...
  • Omega MV6,Audi A6,Peugeot 607 moze passat tdi. Ktory?
    1
    2088
    Witam wszystkich.Borykam sie od jakiegos czasu z podjeciem decyzji o zakupie autka.jednak ostatecznie bardzo trudno jest mi sie na cos zdecydowac.Kazde z aut jakie biore pod uwage ma swoje plusy i minusy co jest oczywiste naturalnie lecz z jakich plusow zrezygnowac na rzecz innych z jakie minusy zaakceptowac w innym aucie ,mam dylemat jak ch...a.Od kilkunastu miesiecy chodzi za mna omega MV6 kombi.MIeszkam ...
  • Samochód do rozwożenia pizzy
    9
    5816
    Witam. Chciałbym kupić jakieś autko do rozwożenia pizzy. Do tej pory jeżdze firmówką(Fiat Marea 1.6 benzyna). Najbardziej interesują mnie małe i mało awaryjne samochody typu: Seicento, Cinquecento. Na samochód mam około 2 tys. złotych. Chciałem nazbierać więcej i kupić coś lepszego ale koledzy z pizzeri twierdzą, że droższego nie ma sensu bo i tak przy tylu kilometrach co robimy(ok. 4 tys. km miesiecznie) ...
  • Jakie auto do 9000 dla początkującego.
    12
    5243
    Poszukuję pierwszego auta dla siebie. Będę mógł przeznaczyć na ten cel +-9000 zł. Autem będę dojeżdżał do szkoły (to jest raczej trasa a nie jazda po mieście). Ok. 30 km dziennie. Miesięczny (planowany) przebieg to około 1600 km. Z racji na ograniczony budżet auto powinno być ekonomiczne (ale niekoniecznie LPG). Nie powinno mieć zbyt dużego pojemnością silnika- mam 18 lat, 0 zniżek za OC. Drugą ...
  • Subaru IMPREZA tuning
    16
    6522
    Witam mam male pytanie cz mozna stuningowac subaru z silnikiem 2,5 i ma 300 km. Chcial bym zeby sie szybciej rozpedzal bo rozpedza sie w ok 5,6 s do 100 km a chcialbzm zebz mial po nizej 5 s