Lampka

  • Tematy z tagiem "Lampka"
    Postów
    Odsłon
  • Fiat Punto II 2001 1.2 8V silnik na 2 cylindrach
    24
    9871
    witam, ostatnio zdarzylo mi sie cos bardzo dziwnego z moim Punto. Bylo na minusie -2 w ciagu dnia (mieszkam w UK wiec zwykle jest cieplej niz w PL). Po odpaleniu zapalila mi sie kontrolka od poduszki powietrznej i nie zgasla. Od tego momentu samochod jechal na 2 cylindrach. Po przejechaniu 2 km mialem taki smrod wewnatrz, ze musialem otworzyc okno (dzieki czemu sie przeziebilem). Nastepnego dnia ...
  • Audi a4 1.9 tdi problem z abs
    4
    3857
    Mam problem z abs. Po zapaleniu auta kontrolka abs gaśnie jak się należy, ale skoro tylko ruszę zapala się. Przy gwałtownym chamowaniu stawia samochód w popszek i abs nie działa. Może ktoś wie jak jest tego przyczyna?
  • czemu w autach nie montuje sie amperomierza, ws. ciś oleju?
    14
    1893
    mam takie pytanie dlaczego w pojazdach użytkowych typu autobus, cieżarówka, ciągnik siodłowy montowane są wskazówkowe wskaźniki ciśnienia oleju, ładowania akumulatora a w osobówkach nie? wyjasni mi to ktos? jesli jest obrotomierz i wskaźnik temp cieczy chłodzącej to chcialbym miec tez na blacie amperomierz, wskaźnik ciśnienia oleju no i moze jeszcze byc wskaźnik temp oleju pozdr
  • Akumulator Centra Futura - jak ładować
    5
    18202
    Witam! Jak ładować akumulator Centra Futura, czy należy zdjąć pokrywę i odkręcić korki czy ładować bez odkręcania. Dodam, że akumulator całkowicie padł. link do zdjęcia akumulatora
  • Coś nie tak z klimatronikiem
    2
    1107
    wczoraj miałem wymienianą nagrzewnicę, moje auto, laguna 1 , klimatronic pierwsza sprawa: jak wciskam przycisk AC to jest nieaktywny, wogóle się nie zapala lampka, niby klimatyzacja w zimę się nie włącza ale przycisk powinien być aktywny? jedynie zapala się razem z nawiewem na przednią szybę druga sprawa: cokolwiek wcisnę to strumień powietrza leci tylko na przednią szybę, nie leci z bocznych ...
  • Samochód nie odpala po odłaczeniu alarmu
    5
    2331
    Witam. Jestem posiadaczem samochodu Opel Combo 2006r Diesel W samochodzie jest zainstalowany alarm A.S.T.A QX 05 Chciałem sprawdzić czy jest możliwość podpięcia pod niego Centralnego zamka, wiec znalazłem centralkę i miejsce w które powinna być podpięta kość od przewodów do zamka centralnego była zajęta, wiec ją odpiołem w celu sprawdzenia napięć na pinach przy zazbrajaniu i rozbrajaniu alarmu, ...
  • Ibiza 1.9 tdi 98 nie odpala
    1
    867
    Witam mam problem ,dzisiaj rano jechalem do pracy , pomimo ze stala w nocy na dworzu Ibi odpalila bez problemu, podczas jazdy w pewnych momentach okolo 2000 obr. inny dzwiek niz zazwyczaj co juz mnie niepokoilo, po pracy proboje go odpalic , kreci kreci i nic kompletnie , olej nieco ponad minimum, miga sie czerwona lampka od oleju, czy ktos moze wie w czym problem ?? pozdrawiam
  • Renault Kangoo rocznik 2000, diagnostyka awarii.
    14
    4162
    Witam serdecznie. To mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość jeśli zrobiłem coś nie tak. Mam taki problem: Pożyczyłem samochód nie wiedząc, że jest popsuty, tzn. samochód był popsuty naprawiał go pseudo mechanik i miał być już dobry jednak nie był do rzeczy; samochód odpalił mi bez większego problemu po czym zauważyłem że nie działa wspomaganie ale że musiałem jechać do szpitala ...
  • Alfa Romeo 147 - opinie
    13
    33064
    Zastanawiam się nad tym autem oczywiście używane do 7 tysięcy jakieś wasze opinie o nim?? słyszałem rózne opinie o samochodach tej marki
  • Golf II 1.3 spadające obroty
    0
    1217
    Witam Posiadam golf-a II 1.3 NZ rocznik 1990 na pełnym wtrysku , mam problem gdy silnik jest zimny podczas jazdy po wcisnięciu sprzęgła spadają obroty ( miga lampka od ładowania ) w ostatnim czasie mechanik wymienił mi pompke podiśnienia ale niestety problem nie ustąpił . Proszę o pomoc co może być przyczyną takiego stanu rzeczy .
  • VW Golf II - jakie ma opinie?
    22
    29927
    Witam. Kupiłem dzisiaj VW Golf II, 1992 r., 140 tys. km., silnik 1,3 benzyna z wtryskiem, 3-drzwiowy. Kosztował 3900 zł. Bardzo proszę o opinię na temat tego modelu, najlepiej jego kilkuletnich użytkowników. Chodzi mi głównie o następujące informacje: - czy nie przepłaciłem? - czy te samochody rzeczywiście są nie do zajeżdżenia? - co się w nich najczęściej psuje i ile (mniej więcej oczywiście) kosztują ...
  • kobieta szuka samochodu
    6
    965
    witam, nie wiem czy gdzieś już był poruszany ten temat ale ciężko mi grzebać w tylu tematach.. o tej porze po pracy nie mam na to siły mam nadzieję, że jednak pomożecie! przymierzam się do kupna 3 auta. na początku miałam maluszka, potem daewoo matiz - oby dwa auta znienawidzone przez ostatnie dwa lata poruszałam się w pracy komunikacją (bardzo intensywnie). na myśl, że znowu właduję kasę w ...
  • Filtr cząsteczek stałych
    4
    3089
    Czy istnieje mozliwosc bez wymiany na nowy,zneutralizowac zapchany filtr czasteczek stalych. Probowalem juz przez 15 minut jechac ze stala szybkoscia 60km/h,to nic nie dalo. Czy mozna usunac cos z wnetrza tegoz filtra ico moze z tego wyniknac?? Auto porusza sie w programie awaryjnym.Chodzi samochod dostawczy Crafter..
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    VERVA Street Racing 2010 / relacja VERVA Street Racing 2010 / relacja
    Wyścigi, pokazy i atrakcje dla każdego - to wszystko można było zobaczyć dzisiaj w centrum Warszawy Rywalizacja sportowa podczas VERVA Street Racing odbyła się dwuetapowo. Podobnie jak podczas prawdziwego Grand Prix, każdy ...
    Opel Mokka SUV-a na miarę potrzeb europejskich kierowców Opel Mokka SUV-a na miarę potrzeb europejskich kierowców
    Inżynierowie Opla zakończyli właśnie ostatni etap jazd testowych nowego modelu SUV-a Mokka. Testy przeprowadzono w Niemczech przed rozpoczęciem sprzedaży nowego modelu, która jest planowana na koniec tego roku. Podczas ...
  • Auto z zieloną chorągiewką
    21
    9359
    Witam wszystkich forumowiczów.Przeglądając internet natknąłem się na dość ciekawy i zasługujący na poparcie pomysł : ... 345605,324 Myślę,że zasługuje on na rozpowszechnienie wśród kierowców.Piszcie co o tym myślicie i jakie macie pomysły na ten temat.
  • volkswagen Golf II 1.6 zapala się lampka oleju i wzrasta nap
    0
    972
    Witam. od dłuższego czasu mam takie objawy jak w temacie kontrolka zapala się pod czas jazdy. Teraz jest jeszcze nowy problem coś rozładowywuje akumulator zapali podłączony pod prostownik ale już po przejechaniu kilku kilometrów się nie odzywa jest to wielki problem ponieważ golfik jest w automacie.
  • OPEL CORSA B SIE DLAWI - co jest przyczyna?
    5
    12452
    Witam, posiadam Opel Corse B z 1999 r. 1.0. I mam taki problem. Gdy wsiadam do auta po nocy, albo jak postoi kilka godzin to dławi się... już na jedynce...jesli przełaczam na dwójke, dalej jest to samo. Problem znika po 2-3 minutach. Jesli nie jade od razu po wlaczeniu auta, tylko poczekam wlasnie 2-3 min to jest ok.. Co to moze byc? Swiece mialam wymieniane. Mialam tez podlaczany pod komputer i ...
  • poprawienie wyposażenia skromnej wersji Astra F
    7
    6800
    Witam wszystkich, Posiadam skromnie wyposażoną Astrę I i zastanawia mnie kwestia czy mogę na własną rękę dołożyć coś do jej wyposażenia które było w bogatszych wersjach np dodać wspomaganie kierownicy, światła przeciwmgielne itp? Nie znam się zbytnio na samochodach ale z tego co widziałem przy wykonywaniu drobnych napraw to np moja astra ma przygotowane wiązki przewodów w drzwiach tak jak by pod ...
  • Dusi się na paliwie i gazie...
    2
    2679
    Mam Xsare Picasso 1.8 16v 2000r. benzyna-gaz.Od pewnego czasu dusi się na paliwie i gazie,szczególnie przy mocniejszym depnięciu na pedał.Jak zwolnie pedał i stopniowo powoli dodam gazu jakoś się turla-przy tym duszeniu zapala się lampka silnika,ogólnie mam wrażenie jakby miesznka nie dochodziła albo jest za uboga.Byłem u gazownika posprawdzał niby wszystko i nic nie stwierdził-2godz. się bawił.Co ...
  • Passat B5 grzeje się...
    4
    2268
    Witam, Jestem właścicielem pojazdu marki Passat model B5 silnik 1.8T , mam poważny problem i nie wiem co mam zrobić... Jadąc temperatura dochodzi do maksimum, zapala się lampka kontrolna oleju na czerwono po tym jak temperatura dochodzi do 120 stopni i przed podwyższaniem się temperatury także lampka się zapala. Termostat został wymieniony ale nadal dzieje się to samo. Zatrzymując się włączam ogrzewanie ...
  • Opel astra 1.6 gaśnie na gazie
    1
    2660
    Witam Mam problem z astra 1.6 benzyna gaz.Kiedy odpalam samochód na benzynie i przełączam na gaz silnikiem zaczyna trząść po chwili gaśnie.Nie ważne czy samochód jest zimny czy ciepły i tak gaśnie.Samochód nie gaśnie wtedy jak trzymam go na obrotach i w czasie jazdy ale kiedy puszcze go z obrotów chwile trzęsie zapala się lampka ciśnienia oleju silnikowego.Tak samo jak jadę mam wrzucony bieg wszystko ...
  • lampka doswietlenia zakretow w oplu vectra gts pali sie puls
    0
    832
    co trzeba zrobic w vectra gts gdy sie pali lampka systemem pulsujacym doswietlenia zakretod dzieki
  • Audi A4 - pomarańczowa kontrolka immobilizera
    0
    3932
    Witam, od pewnego czasu jestem posiadaczem Audi A4 1,8 5V 125KM 95r.Na początku wszystko pieknie i elegancko. Przed odpaleniem auta musze poczekac az zgasnie pomaranczowa kontrolka immobilizera. Jednak od pewnego czasu ta lampka nie gasnie tylko miga, i jak odpalam samochód to za chwile gasnie auto. Dopiero za 3,4 razem jak włoze znów kluczyk jest ok. Na początku lekcewazyłem to jednak gdy raz ...
  • GOLF II 1,6 Diesel nie odpala
    3
    1165
    Sprawa wyglada nastepujaco. Wsiadam do auta, przekrecam kluczyk, lampki sie swieca, po czym za moment gasna. Guzik od odpalania w ogole nie reaguje przy czym mryga tylko lampka od chlodnicy nawet bez kluczyka w stacyjce. Otworzylem maske poruszalem kablami od chlodnicy, wracam do srodka, znowu nic nie mryga, przekrecam kluczyk wszystko na moment dziala, po czym siada i znow tylko mruga lampka od ...
  • Objawy po zaślepieniu zaworu EGR
    6
    11222
    Witam. Kilka dni temu zaślepiłem EGR w astrze II w silniku 1.6 8V X16SZR. EGR był sprawny elektronicznie jednak silnik nie miał mocy jak się rozgrzał. Żadna kontrolka się nie świeciła. Po zaślepieniu nastąpiła wyraźna różnica. Silnik dużo żywszy i zupełnie inna jazda. Czasami jednak słyszę lekkie dzwonienie zaworów. Nie ma reguły kiedy występuje, czasem na trójce czasem na czwórce przy średnich ...
  • Nowe, dodatkowe gniazdo zapalniczki
    0
    1805
    Witam. Nawet nie wiem jaki temat nadać temu postowi, dlatego przepraszam, jeżeli jest zły. Otóż posiadam Punto II fl. W gnieździe zapalniczki brakuje napięcia. Nie wiem czy to wina bezpiecznika (gdzieś na innym forum widziałem spis, ale nie wiem, który za to odpowiada). Najbardziej prawdopodobnie brzmi 'Bezpiecznik 44- 20.0 A Lampka popielniczki'. Ale nie wiem czy to to... Nie mam też pewności ...
  • Stukanie w silniku
    4
    3099
    Słuchajcie mam pewien problem z moim autem. Jeżdże Daewoo Leganzą. Silnik 2.0 16V (wiadomo silnik oplowski GM). Z silnika słychać jakby delikatne stukanie, coś tak jakby rzęzi. Dziwna sprawa. Ciśnienie oleju w porządku, kontrolka się nie żarzy. Silniczek pali na dotyk pracuje równiutko jak zawsze, nie zauważyłem żadnego spadku mocy, ani nic w tym guście. Kiedy dodaje gazu stukanie ustaje. Ale na ...
  • VW Golf lampka ostrzegawcza spalin i komunikat: serwis 1500
    6
    4347
    Cześć ! 1. Kupiłam ostatnio Volkswagena Golfa z 2002r, 1.4, 60 tys. przebiegu, zainstalowany gaz. W czasie jazdy zapala się pomarańczowa kontrolka: lampka ostrzegawcza spalin, umieszczona w prędkościomierzu, w instrukcji obsługi VW Golf oznaczona nr: 21. Lampka świecie się czasami krótko, wystarczy zgasić i zapalić kilka razy silnik i sama gaśnie. Czasem świeci się długo, np.: 1 miesiąc. Samochód ...
  • VW Golf lampka ostrzegawcza spalin i komunikat serwis 1500
    3
    2570
    Cześć ! 1. Kupiłam ostatnio Volkswagena Golfa z 2002r, 1.4, 60 tys. przebiegu, zainstalowany gaz. W czasie jazdy zapala się pomarańczowa kontrolka: lampka ostrzegawcza spalin, umieszczona w liczniku kilometrów, w instrukcji obsługi VW Golf oznaczona nr: 21. Lampka świecie się czasami krótko, wystarczy zgasić i zapalić kilka razy silnik i sama gaśnie. Czasem świeci się długo, np.: 1 miesiąc. Samochód ...
  • Jaki olej?
    11
    5923
    Witam Kupiłem sprowadzony samochód, teraz ma przebieg 138 tys. km . Wymieniłem olej i okazuje się że tak po około 2000 tys. km mi go ubywa i musze z 1litr dolać ,używam Castrol 10W-40 czy to znaczy że musze wymienić na 15W-40 jeśli tak to jaką firme polecacie? Bo słyszałem ze Castrol nie jest za dobry.
  • CZY TO WINA ZAWORU EGR ?
    0
    2270
    Mam Citroena Jumpera 2,2 hdi z 2007 roku 100 koni z przebiegiem 65000km Kiedy sprowadziłem auto z Francji to po uruchomieniu paliła się lampka silnika ( pomarańczowa) Potem zgasła a po kilku tysiącach znowu się zapaliła i tak na przemian. niedawno pojechałem do elektronika - jego komputer wskazał na wadliwą pracę - zawór EGR W drodze do domu lampka sama zgasła. Zdecydowałem się jednak na wyczyszczenie ...