Laweta

  • Tematy z tagiem "Laweta"
    Postów
    Odsłon
  • postępowanie z autem przywiezionym na lawecie
    3
    1660
    Witam, chciałbym prosić o pomoc! mam na oku b. dobre auto - sprawne, sprawdzone pod względem technicznym jednak jest jeden problem (wynikający z mojej niewiedzy): przywiezione na lawecie, bez tablic rejestracyjnych oraz drugi: auto jest 200km od mojego miejsca zamieszkania a ja nie posiadam lawety chciałbym po nie pojechac i zabrać się nim do domu. Czy to możliwe? Co powinienem w takiej sytuacji ...
  • kupilem auto rok temu, brak oc i przejestrowanie. Pomocy..
    1
    4464
    Witam w kwietniu 2007 kupilem auto. Potrzebne bylo do pokazow kaskaderskich, nie przejestrowalismy go bo uznalismy ze latwiej bedzie pokazac dowod poprzedniego wlasciela i ze niby pozyczone auto.. oc skonczylo sie w czerwcu 2007, jakos przedluzone zostalo do grudnia 2007. Aktulanie nie placone oc i brak przejestrowania.. auto jezdzi na lawecie ale wlasnie sie dowiedzialem ze to i tak lipa bo oc ...
  • Pytanie! Proszę o sugestie!
    10
    1441
    Witam! Nurtuje mnie jeden fakt, a mianowicie peugeot 607 2.2 HDI 133KM. Bardzo piękne auto, przystępna cena, w miarę dynamiczny silnik! Dlaczego są takie tanie? Czy naprawdę są aż takie awaryjne! Jak spisuje się w nich ten silnik? Jak z komfortem i właściwościami jezdnymi? Miałem kupić Volvo s60 albo Mercedesa C-klase, ale troche zaintrygowało mnie te auto! Proszę o opinie!
  • Problem z LPG !
    1
    1933
    Witam Zamontowałem sekwencyjną instalacje gazową BRC w firmie CZAKRAM. Trzy dni po montażu w samochodzie wyczułem lekki zapach benzyny. Następnego dnia zapach był intensywniejszy o czym powiadomiłem zakład w którym montowano gaz - kazano przyjechać do serwisu (z miejsca zamieszkania mam 90 km) Po drodze zaczęło ubywać z baku paliwo a zanim dojechałem wyciekło wszystko co miałem w baku czyli 30L ...
  • uszkodzony samochód z Niemiec - formalności ??
    0
    4453
    Witam, prosze o pomoc ponieważ troche sie pogubiłem w przepisach - wiem jak wygląda cała procedura rejestracji samochodu sprowadzonego sprawnego ( poniewaz kilka miesięcy temu sprowadziłem samochód z włoch ) - ale nie wiem jak to wygląda w przypadku samochodu uszkodzonego. Najlepiej opisze całą sytuację : wczoraj ojciec kupił uszkodzony samochód w niemczech i przywiózł go na lawecie do kraju, ma ...
  • Co kupić - Diesel silny i niezawodny
    8
    3444
    witam potrzebuje porady jeżdżę o lat multiwanem t-4 2,5 tdi super auto ale zrobiłem nim już 500tyś km i czas na zmiane ?????????????????? i tu moje pytanie CO KUPIć??????????? TYPUJE NISSAN PATROL 2003 ROK 3,0 DIESEL TOYOTA LAND CRUISER 3,0 D NISSAN NAWARA 2,5 TD NIE ZALEżY MI NA OSZCZęDNYM SPALANIU MA BYć SILNY I NIEZAWODNY JAK VW DZIęKI
  • Polskie tablice próbne pomocy
    0
    3809
    Witam sprowadziłem Peugota 206 z Francji przywiozłem go na lawecie w polsce zanim zrobię wszystkie opłaty oraz zarejestruję go chciałbym się nim poruszać mam pytanie : Ile kosztują POLSKIE PRÓBNE TABLICE REJESTRACYJNE na 30dni ? Proszę o pomoc
  • Mustang GT 500 ELANOR z 1967 r
    18
    14092
    Jestem pasjonatem tego modelu mustanga od 8 roku swojego zycia czyli 16 lat. W wieku 14 lat podjalem sie proby przerobienia POLONEZA ( wiem ze to smiesznie brzmi no ale co ja na to poradze). I wyszlo mi cos przypominajacego Mustanga ale to nie bylo to przedewszystkim jak otwieralem maske to plakalem ze znajduje sie tam 1.6 L . Noi przyszedł czas ze mam pewna sume do wydania na samochod i czy ...
  • Tablice rejestracyjne
    1
    1931
    ...
  • Opel Astra- przyciamnianie lamp
    3
    1379
    witam. chciałem przyciemnić tylne lampy i przednie kierunkowskazy za pomocą sprayu do lamp i chciałbym się dowiedzieć jak na to zareagują na diagnostyce lub w trakcie kontroli Policji?
  • BMW & Girls
    28
    14839
    Zdjęcia pieknych dziewczyn przy pięknych samochodach Zapraszam do obejrzenia
  • koszt sprowadzenia pojazdu
    4
    2055
    Zleciłem znajomemu znalezienie w Niemczech dla mnie samochodu osobowego(wolksvagen passat sedan 1.9 diesel ,rocznik 1999/2000 za kwotę 6000 euro.Prosze mi powiedzieć ile to by mogło mnie kosztować takie sprowadzenie tego auta do Polski. Pytam dlatego ponieważ zapomniałem tego z nim uzgodnić , a nie chcę być nabity w butelkę w kosztach.
  • przyciagniecie auta z zagranicy-pytanie
    0
    951
    Witam jezdze po autka do Belgi zawsze auto ktore tam kupilem wracalem na kolach ale ostatnio kupilem auto ktore trzeba przyciagnac na lawecie niestety nie posiadam prawka na E 1 pytanie czy ktos wie czy mozna przyciagnac auto na takiej dwokolowce czyli zaczepiamy auto za przednie kola i ciagniemy je na tylnych 2 co z jazda po autostradach w niemczech i holandii 3. czy pojazd moze jechac bez tablic ...
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Przeszkody do pokonania - dziury, zwierzęta, piesi Przeszkody do pokonania - dziury, zwierzęta, piesi
    Jazda wymaga od kierowców dużej czujności i uwagi, zwłaszcza, jeśli na drodze mogą spotkać pieszych czy zwierzęta. Zderzenie z nimi może skończyć się dla nich tragicznie. Dlatego ważne, aby zawsze być przygotowanym ...
    [E] Audi A6 C5 2,8 / BMW e39 528i / Lexus GS 300 mk2 / Merc E280 w210 [E] Audi A6 C5 2,8 / BMW e39 528i / Lexus GS 300 mk2 / Merc E280 w210
    Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu E - wolnossący silnik benzynowy o mocy ok. 200KM - automatyczna skrzynia biegów - modele z ok. 2000r. Wytypowane modele do zestawienia: - Audi A6 C5 2,8 V6 - 193KM ...
  • Dziwny problem z akcyzą i kupnem pojazdu - POMOCY :)))
    0
    1472
    Witam, mam spory problem. Zacznę od początku. Jeden znajomy blacharz kupił rok temu uszkodzony samochód w niemczech (na tyle średnio uszkodzony, że w lipcu 2007 r przyjechał nim osobiście do Polski). Auto kupił w jakimś komisie, po czym po przyjeździe auto trochę stało w garażu, potem je zrobił, potem znowu stało.... Człowiek ten jednak NIC NIE OPŁACIŁ. Akcyzy, podatków - kompletnie NIC. Stoi sobie ...
  • Najlepiej zabezpieczone modele przed włamaniem i kradzieżą
    12
    11026
    Już piąty rok z rzędu brytyjska organizacja Thatcham opublikowała wyniki testów samochodów, które są najlepiej zabezpieczone przed kradzieżą oraz do których najtrudniej jest się włamać. Najlepiej zabezpieczone modele przed włamaniem i kradzieżą: małe auta: 1. Mini 2. Citroen C3 3. Volkswagen Polo klasa niższa średnia: 1. Citroen C4 2. Volvo C30 3. Audi A3 klasa średnia: 1. Citroen C5 2. Peugeot ...
  • Jakie auto do 6000zl?
    13
    1574
    Witam, przymierzam sie do zakupu mojego pirwszego auta w polsce badz sprowdzic z za granicy. Jakie auto byscie polecili na poczatek w polsce? Myslalem o: Mazda MX 3. Badz sprowadzany z Belgii VW Passat 1.8i Benzyna, 250km, 1990r, El szyberdach, wspomaganie, abs, lekko zniszczona karoseria i wnetrze bes sladow rdzy, alufelgi bez radia. Moze doradzicie cos innego w dobrej cenie nad czym warto sie ...
  • Audi A4 2003 S-Line z Niemiec?
    19
    3830
    Witam. Na Niemieckiej stronie z ogłoszeniami samochodowymi znalazłem oferty w bardzo niskich cenach. Zdjęcia są realistyczne i wydają się przedstawiać samochody sprawne. Za Audi chcą 4 122 €. Co o tym sądzicie?
  • Wniosek o zwrot akcyzy samochodu sprowadzonego z UE.
    2
    5072
    Witam. Proszę Was o pomoc. Potrzebna mi jest wartość rynkowa WV Golfa 3 1996r. o pojemności 1781 cm3 w październiku 2004 roku (zaróno używany jak i uszkodzony). Sytuacja jest taka: Samochód sprowadzony z Niemiec w październiku 2004r. za 400 Euro (tata był przesłuchiwany i musiał pisać wytłumaczenie, że auto przyjechało na lawecie i było uszkodzone) na lawecie. Teraz chciałbym złożyć wniosek o ...
  • Nissan 100Nx czy warto?
    10
    3595
    Witam... Jestem początkującym kierowcą, ale mam okazje całkiem blisko w moim rejonie zakupić nissana 100nx 1.6 w całkiem nie złym stanie za kwotę 4000zł... czym powinienem kierować się kupując takiego samochód na co zwrócić uwagę przy oględzinach, i czy możliwe jest żeby przy 110Km/h palił 6 litrów na 100km? jak twierdzi sprzedający...
  • Sprowadzony czy salon?
    3
    1215
    ...
  • Warsztat mechanika/lakiernia na miedzyniu/bydgoszcz
    0
    2188
    Zapomnialem niestety jaka to jest ulica, ale generalnie któraś w prawo z nakielskiej juz na miedzyniu w bydgoszczy. Szczerze odradzam - padła mi skrzynia biegow, laweta i wylądowałem u nich. Pomimo jakiejs tam znajomosci zostalem obsluzony zle. Nic w mojej sprawie nie robili, sam im skrzynie przywiozlem dwa razy, bo jedna byla niesprawna niby. Oddali mi auto z tak ustawiona skrzynia ze zlany potem ...
  • Kolizja a ubezpieczenie
    9
    1941
    Witam Mam problem i potrzebuje porady, jestem poszkodowany w kolizji drogowej auto oddałem do serwisu nissana w tym wypadku (auto to nissan primera) zostały zrobione oględziny przez rzeczoznawce z ubezpieczalni tego który spowodował kolizje i wstepna wycena nissana co do kosztów naprawy podana przez nissana. I tu zaczyna sie problem ubezpieczalnia nie chce pokryć kosztow naprawy przes serwis nissana, ...
  • kupno auta bez OC
    1
    2317
    witam moge kupic samochod ktory od kilku m-cy nie ma waznego oc, auto jest mi potrzebne jedynie na czesci i bede chcial je wyzłomowac niedlugo po zakupie jednak mam do niego ok 500km i wyslanie lawety nie jest zbytnio oplacalne. co moge zrobic w takiej sytuacji czy istnieje mozliwosc wykupienia oc na np tydzien, miesiac.. ??
  • Kupno i rejestracja samochodu na krótki czas i opłaty
    4
    7625
    Witam, mam zamiar zakupic samochod na krotki czas (okolo 2 miesiecy). Moje pytanie jest takie - jak wszystko zalatwic, zeby oczywiscie jak najmniej wydac (z tego co czytalem wczesniej na forum, jesli OC jest jeszcze wazne na poprzedniego wlasciciela, to mozna jeszcze na nim jezdzic - a w moim przypadku jest dosc duze prawdopodobienstwo trafienia na taki pojazd, ktory OC ma jeszcze wazne na ponad ...
  • VW Passat B4 1.8 traci moc po rozgrzaniu
    0
    2571
    co może byc przyczyną utraty mocy po rozgrzaniu silnika do ok 60 st i więcej . Po odpaleniu jest wszystko ok , jest mocny , idealnie przyśpiesza a po krótkiej jeżdzie traci moc , jak bym jechał z lawetą (silnik na wolnych obrotach pracuje równo zarówno ciepły jak i zimny). bardzo proszę o pomoc.
  • Niezarejstrowana przyczepka
    3
    15366
    Witam mam pytanie co groźi za jazdę z niezarejestrowaną przyczepka( własnej roboty) przeglądałem dużo stron na ten temat ale nie znalazłem odpowiedzi mam nadzieje ze Wy mi pomożecie. Po prostu chce zrobić przyczepkę jak najtaniej, a na ulice praktycznie wogóle nią nie będę wyjeżdżał tylko do lasu. Za wszelkie odpowiedzi bardzo dziękuje
  • LAWETA czy tablice ostrzegawcze są obowiązkowe?????
    0
    1881
    Witam wszystkich, mam pytanie, zakupiłem lawete BRANDERUPA jest to laweta podnoszona bez najazdow, nie ma miejsca na tablice ostrzegawcze, czy musze jakos zainstalowac te tablice czy moze byc bez, ktos tak moze jezdzi taka laweta, dzieki za odpowiedzi pozdrawiam
  • Auto... Krajowe czy sprowadzane...
    12
    3674
    Witam... Zastanawiam sie czy lepiej kupic samochod krajowy czy sprowadzany z za granicy... Podobno samochody produkowane na polski rynek sa gorzej wykonane niz te produkowane na zachod... Jakie jest wasze zdanie... Prawda to a moze brednie ?? Chodzi mi o samochodzik za okolo 40 tys. Pozdrawiam.
  • Mandat za brak wycieraczek?
    2
    7225
    Witam, Spalił mi się silniczek od wycieraczek. Już zamowiłem nowy, a stary mechanizm wymontowałem. Przyjśc ma w poniedziałek, a ja muszę jutro się udać w traskę 150km w jedna stronę i się tak zastanawiam: skoro ma nie padać po co jechać pociągiem jak wezme samochód - wycieraczki mi nie będą potrzebne, jak szyba się zabrudzi to ją przetrę. Ok, tylko czy policja może mi za to dać mandat lub zabrać ...
  • Brak kompletu dokumentów - co dalej.....
    1
    1963
    Witam! Sprowadziłem samochód ze szwecji opłacilem akcyze,ekologiczny, skarbówke, przetlumaczyłem papiery.No i w żadnych wyżej wymieninych instytucjach nie mówili że brakuje dokumętu. To tyle na wstępie. W koncy poszedlem przerejestrowc i okazało się że niema jednej połówy dokumentu "del1"(niebiestkiego).Gościu ktury mnie obslugiwał troche się zamotał i poszedł do kierowniczki, a ona ...