Laweta

  • Tematy z tagiem "Laweta"
    Postów
    Odsłon
  • VW Passat B4 1.8 traci moc po rozgrzaniu
    0
    2553
    co może byc przyczyną utraty mocy po rozgrzaniu silnika do ok 60 st i więcej . Po odpaleniu jest wszystko ok , jest mocny , idealnie przyśpiesza a po krótkiej jeżdzie traci moc , jak bym jechał z lawetą (silnik na wolnych obrotach pracuje równo zarówno ciepły jak i zimny). bardzo proszę o pomoc.
  • Niezarejstrowana przyczepka
    3
    14462
    Witam mam pytanie co groźi za jazdę z niezarejestrowaną przyczepka( własnej roboty) przeglądałem dużo stron na ten temat ale nie znalazłem odpowiedzi mam nadzieje ze Wy mi pomożecie. Po prostu chce zrobić przyczepkę jak najtaniej, a na ulice praktycznie wogóle nią nie będę wyjeżdżał tylko do lasu. Za wszelkie odpowiedzi bardzo dziękuje
  • LAWETA czy tablice ostrzegawcze są obowiązkowe?????
    0
    1863
    Witam wszystkich, mam pytanie, zakupiłem lawete BRANDERUPA jest to laweta podnoszona bez najazdow, nie ma miejsca na tablice ostrzegawcze, czy musze jakos zainstalowac te tablice czy moze byc bez, ktos tak moze jezdzi taka laweta, dzieki za odpowiedzi pozdrawiam
  • Auto... Krajowe czy sprowadzane...
    12
    3624
    Witam... Zastanawiam sie czy lepiej kupic samochod krajowy czy sprowadzany z za granicy... Podobno samochody produkowane na polski rynek sa gorzej wykonane niz te produkowane na zachod... Jakie jest wasze zdanie... Prawda to a moze brednie ?? Chodzi mi o samochodzik za okolo 40 tys. Pozdrawiam.
  • Mandat za brak wycieraczek?
    2
    6842
    Witam, Spalił mi się silniczek od wycieraczek. Już zamowiłem nowy, a stary mechanizm wymontowałem. Przyjśc ma w poniedziałek, a ja muszę jutro się udać w traskę 150km w jedna stronę i się tak zastanawiam: skoro ma nie padać po co jechać pociągiem jak wezme samochód - wycieraczki mi nie będą potrzebne, jak szyba się zabrudzi to ją przetrę. Ok, tylko czy policja może mi za to dać mandat lub zabrać ...
  • Brak kompletu dokumentów - co dalej.....
    1
    1949
    Witam! Sprowadziłem samochód ze szwecji opłacilem akcyze,ekologiczny, skarbówke, przetlumaczyłem papiery.No i w żadnych wyżej wymieninych instytucjach nie mówili że brakuje dokumętu. To tyle na wstępie. W koncy poszedlem przerejestrowc i okazało się że niema jednej połówy dokumentu "del1"(niebiestkiego).Gościu ktury mnie obslugiwał troche się zamotał i poszedł do kierowniczki, a ona ...
  • zakup pojazdu - OC rejestracja kilka pytan
    1
    4857
    Witam. Otóż w lutym zakupiłem mój pierwszy samochód (polonez caro ) przegląd ważny do września '08, OC ważne do stycznia '09 (opłacona pierwsza rata 250PLN - druga rata OC ma być zapłacona ponoć w czerwcu '0Cool. Z niewiedzy :/ do dnia dzisiejszego opłaciłem tylko w Urzędzie Skarbowym podatek. Kilka dni temu dopiero dowiedziałem sie ze po zakupie pojazdu ma się 30dni na przerejestrowanie/rejestrację ...
  • Nissan Patrol Gr 2.8 td long 1990-1997
    18
    8818
    co sądzicie o ty modelu wady zalety itp
  • Parę pytań
    5
    1445
    Witam. Miałbym parę pytań. Proszę o pomoc 1) czy automatyczne skrzynie biegow DSG produkcji VW lubią sie psuc 2) czy samochod z taką skrzynią mozna odpalic na hol
  • Pompa paliwowa Mitsubischi Pajero
    2
    2284
    Witam wszystkich.Poradźcie jak doraźnie naprawić,albo co zrobić-pompa paliwowa przy zbiorniku nie podaje paliwa diesel rocznik 1995 pojemność silnika 2,8.Naprawa potrzebna jest na czas dojazdu do warsztatu około 40km.
  • Laweta - koszt
    3
    10231
    Witam. Mam takie pytanko. Bo szukałem i niestety nigdzie nie potrafię znaleźć odpowiedzi. Ile kosztuje laweta?? Czy tak jak było kiedyś 1,30zł za kilometr?? Czy to już się zmieniło?? Potrzebne mi to jest i rpsiłbym o szybkie odpowiedzi z góry dziękuję
  • koszty sprowadzenia auta z zagranicy
    3
    7805
    Witam mam pytanie do ludzi sprowadzajacych samochody z zagranicy a mianowicie ile wynosza wszystkie oplaty ktore musze poniesc bo zastanawiam sie nad kupnem autka w niemczech. szukam samochodu za okolo 1500€. z gory dziekuje wszystkim odpisujacym na moj post
  • Fiat 500
    3
    1313
    Co myślicie o nowym Fiacie 500?Musze powiedzieć,że takiego szumu wokół niego zrobili reklamy,bilbordy itp a na ulicach sie widuje sie tego samochodu.Ja nie widziałem go jeszcze ani razu,no tylko jak jeździły po Bielsku-Białej egzemplarze testowe.
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Land Rover Discovery - 7-miejscowy SUV klasy premium Land Rover Discovery - 7-miejscowy SUV klasy premium
    Samochód zadebiutował w 2016 roku i jest pozycjonowany jako piąte wcielenie tego modelu. Producent zapowiadał, że stanowi on połączenie samochodu terenowego z zaletami SUV-a. Ceny tego modelu startują od 245 900 zł. ...
    Jeep Wrangler Unlimited Jeep Wrangler Unlimited
    Wrangler uznawany jest za spadkobiercę wojskowego Willysa. Samochód pojawił się w salonach sprzedaży w 1987 roku. Obecnie można go kupić w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. W obu przypadkach samochód jest napędzany ...
  • Jaki to gaz?? Jak odpalic na gazie??
    4
    2932
    Witam mam problem z moja Omega A. Jakis skur... podziurawil mi bak. Mosze ja odpalic na gazie. Tylko nie wiem jaka tam jest instalacja. Na poszczegolnych elementach pisze tak: przelacznik landi tipo c971 i lambda gaz control pl 601 polgas pl 601 Nie wiem co pisze na parowniku. Chodzi mi o przelacznik on jest 3 pozycyjny na ktorej pozycji pali sie tylko na gazie?? Jak go odkrecilem to zauwazylem ...
  • Laweta malopolskie - ceny
    0
    1496
    Witam, Jakie sa ceny holowania lub transportowania auta na lawecie i jak szukac w miare tanich lawet w razie problemow na drodze itp? Glownie malopolska...podkarpacie, slask....ma ktos jakies namiary?
  • SZWAJCARIA - KTO JEŹDZI Z LAWETĄ ?
    0
    2175
    Witam, potrzebuję kontaktu do kogoś kto jeździ co jakiś czas do Szwajcarii z lawetą i da rade przywieźć mi stamtąd motocykl. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam, Kuba.
  • Kupno nowego auta za granicą
    1
    4100
    Witam! W bardzo niedalekim czasie planuje zakup NOWEGO samochodu w Niemczech (kraj UE jak każdy wie ). Mam do Was pytanie - jakie opłaty czekają mnie w PL poza oczywistymi jak tablice czy dowód? Kupuje samochód, w cenę którego wliczony jest VAT. Przeczytałem gdzieś, że jeżeli auta ma mniej niż 6 miesięcy trzeba płacić za niego jakis dodatkowy VAT w polskim Urzędzie Skarbowym. Jak to jest? Akcyzy ...
  • Jak odblokowac skrzynie automatyczna?
    3
    5597
    Mam maly problem... Bede mial auto na lawecie ktore nie jest na chodzie i nie wiem jak sie sciagnac bo nie przelancza sie krzynia w tym aucie na "N" jak sie nie odpali. To jest Audi A4 Cabrio 2003r. Slyszalem ze jest mozliwosc odblokowac jakos skrzynie, ale nie wiem jak. Wie ktos moze? Dzieki
  • Audi A3 Czy to dobry zakup ?
    9
    2405
    Jak w temacie A3 czy to dobry zakup ? Czy może jakies inne auto do 130 tyś ? Auto ma sużyc do ciągnięcia lawety z 1 -2 motorami ;D
  • Problem z UC - brak ubez. dla auta z Belgii.
    2
    2060
    Witam Mam takie pytanie i problem. Kupiłem autko sprowadzone z Belgii. Umowa jest na mnie... Dowiedziałem się że do Urzędu Celnego potrzebne jest mi ubezpieczenie na którym to auto przyjechało do kraju lub jeśli na lawecie to nr rejestracyjne i dane kierowcy. Niestety osoba która to autko przywiozła i faktycznie kupiła powiedziała mi że ubezpieczenie było pięciodniowe, tranzytowe ale go nie ma bo ...
  • Brak siedzenia pasażera
    8
    5990
    Witam! Otóż mój kolega ma taki problem. Jego wujek posiada 2 samochody. Jeden z nich to poczciwy Maluch do wyjazdów do pracy (czytaj "brudne tereny"). Potrzebuje trochę miejsa. Czy jeśli wyjmie przedni fotel pasażera to niebiescy mogą się do tego przyczepić? Może zapłacić mandat? Mam nadzieję, że nie odpowiecie "niech kupi sobie większe auto" itp. Pozdrawiam!
  • mitsubishi Co sie dzieje z moim strasznie wozi na boki
    12
    2200
    NIedawno kupiłem mitsubishi space wagon 1992 220000 przebiegu. Wszystko w nim jet ok full opcja i wogole pieknie jest. Amorki nie biją hamulce lapia jak trzeba. Odłączyłem absy bo czekaja na regulacje i od tego czasu auto strasznie wozi na boki pomijajac ze opony z przodu sa juz praktycznie bez bieznika. Na szczescie czekam juz na 4nowe. wiem ze napewno trzeba bedzie je wywazyc. Co jescze trzeba ...
  • Fiat 126 p Zmiana Silnika
    12
    9828
    Mam problem i chciałbym proscic o pomoc.Moim marzeniem jest zrobienie Fiata 126p z silnikiem np o pojemnosci 1,3 od SUZUKI SWIFT czy nadaje sie i co ze skrzynia biegow jak to rozplanowac
  • Czy oc i przegląd jest potrzebny do przejerstrowania
    2
    11073
    Chcialbym kupic wsumie motocykl a nie samochud i nie wiem czy do przejerstrowania jest mi potrzebne oc i przegląd. Prosze o pomoc szukalem po forum i nie znalazlem tego typu tematu. Edit: Chodzi mi dokladniej o to: w wypadku jak kupie ten motor a on nie jest oplacony i nie ma waznego przegladu a jest zarejstrowany.Po kupnie chcialbym go przejerestrowac na siebie i teraz mam taka watpliwosc czy ...
  • brak dowodu rejestracyjnego w samochodzie z Niemiec
    2
    6993
    samochód jest przywieziony na lawecie z Niemiec, bez blach . mam duzy brief, nie mam małego (dowód rejestracyjny). Czy jest mozliwe zarejestrowanie takiego samochodu??? Co do tablic mozna napisać oświadczenie ale co do dowodu (ponoć został zgubiony??) to nie mam pojęcia. Tablice były oddane w Niemczech i w tej chwili mogę mieć samochód ale poprzedni właściciel mówi że w Niemczech nie daja zaświadczeń, ...
  • Kupno samochodu w Anglii
    4
    6723
    Witam mam pewnien problem poniewaz jestem teraz w Uk i chce wracac do polski.tylko przed wyjazdem chcialbym kupic swoje 4 kolka i wrocic na nich nie na lawecie jak mam upatrzony pojazd to co mam dalej robic ?? jak wyglada papierkowa robota ?? czy da sie wykupic ubezpieczenie na np 10 dni i czy jest cos takiego w UK jak tablice zjazdowe ?? prosze o rade jak to zalatwic napewno znajduja sie na ...
  • transport z D samochodem z laweta,prosze o szybka odpowiedz
    1
    2231
    znajomy chce zeby przywiezc rozbite auto z niemiec co musze psiadac zeby nie miec problemow podczas kontroli jak wyglada sprawa z autostradami w niemczech jakie oplaty jak z tacho,bo DMC bedzie ponad 3,5 i co z licencja na miendzynarodowy transport
  • Tata TelcoSport
    4
    2803
    Witam Potrzebuje informacji o tym samochodzie, informacji technicznych oraz jakieś linki gdzie mozna poczytać o tym modelu oraz jak jest z częściami w polsce czy są dostepne i czy ich cena nie jest kosmicznie wygórowana
  • Rejestracja gazu
    7
    6091
    Witam, Mam problem ponieważ niedawno założyłem instalacje gazową do samochodu. Tylko, że dowiedziałem się o konieczności rejestracji gazu w dowodzie rejestracyjnym. Czy to prawda, że trzeba instalke mieć wbitą w dowód? Jakie są konsekwencje nie wbicia jej? Z góry dziękuje za odpowiedz.
  • Kupno w Polsce sprowadz auta,niezarejestr jeszcze !!!!
    0
    1761
    Witam Poszukuje dla siebie autka, wiekszosc ofert jest tresci sprowadzony, niezarejestrowany Dajmy na to skonczylo sie ubezpieczenie i okres probnych tablic ( czy tak moze sie stac ??! ) auto pozostaje nie sprzedane np przez 2 miesiace i nadal czeka na kupca. Jade 500 kilometrow np do szczecina po takie auto i chce wrocic na kolach i zarejestrowac u siebie w urzedzie komunikacji Jakie jest postepowanie ...