Silnik

  • Tematy z tagiem "Silnik"
    Postów
    Odsłon
  • Zakup samochodu sprowadzonego z Danii - przykład.
    1172
    107131
    Jeżeli interesuje Was zakup samochodu sprowadzonego z Danii zawsze ustalcie dwie rzeczy: numer VIN oraz numer tablicy rejestracyjnej. Pierwszy przykład: ... 29841.html VIN: VF33H9HZC85032317 rejestracja duńska: YU29529 Przebieg ogłoszenia w Polsce: 156 000 km Strona do sprawdzenia: ... ZC85032317 auto 27.06.2011 miało 199 000 km Ciekawe ile ma teraz ??? Drugi przykład: Audi A6 polski ...
  • Fiat ducato instalacja Gazowa ? Wasze opinie ?
    5
    85
    Witajacie zastanawiam się nad zagazowaniem Ducato jakie są wasze doświadczenia odnośnie instalacji w takim aucie ? Znalazłem film jednego z producentów ? Chciałbym ograniczyć wydatki bo pokonuje bardzo dużo km ? czy takie rozwiązanie jest dobre ?
  • Volvo S60 - jakie lpg?
    25
    658
    Siemka, chciałbym poradzić się Was odnośnie montażu instalacji gazowej do mojego Volvo, model S60 z 2006r. Pytanie w co iść i jak to ogarnąć?
  • Instalacja LPG Seat Cordoba
    3
    123
    Witam. Jest to moja pierwsza styczność z zasilaniem samochodu LPG. Posiadam Seata Cordobe I z 99r. Silnik 1.4 8v 60KM. Samochód pomimo wieku jest dobrze utrzymany, cały czas w bliskiej rodzinie od momentu kupna, także trupem nie jest. Rozważam zainstalowanie LPG, wiem że opłacalność inwestycji zależy od przebiegów - te są różne, więc tutaj chciałem się skupić na kwestii czysto mechanicznej i eksploatacyjnej. ...
  • Wentylator włącza się przy 80st...
    2
    55
    Witam wszystkich... Mam mały rebus z wentylatorem ... a mianowicie włącza mi sie przy ok 80st i chodzi bez przerwy aż wyłącze auto. Po ponownym uruchomieniu auta jest ok ale !!!! i tego w ogóle nie ogarniam ... jak tylko dodam gazu tak ok 3tys obrotów automatycznie znow włącza sie wentylator. Teraz jest zimno na dworze wiec nie powinien chodzic. Czy to problem z termostatem czy moze komputer tym ...
  • Octavia I -2,0- termostat..?
    6
    160
    Problem jest teraz zimą. latem ok. Auto ma klimatronic. Mam ustawiony tryb ECON na 24 st C. Silnik normalnie nagrzewa się tylko do 70 st C. Później tylko podczas długotrwałego poruszania się w korkach dobija do 90 st C. Jednak po rozpoczęciu w miarę płynnej jazdy temperatura spada zawsze do 70st... i tak w kółko. Płynu nie ubywa ,jednak...moim zdaniem auto za długo dmucha letnim powietrzem z nawiewów... ...
  • Peugeot 307SW Elektromechanicy rozkładają ręce
    0
    17
    Witam, Potrzebuje pomocy ponieważ mam bardzo dziwną usterkę a elektrycy samochodowi nie chcą się tego podejmować ponieważ nie jest to stała usterka a dzieje się zazwyczaj po ok 30-60 minutach jazdy i to nie zawsze. Samochód: Peugeot 307 SW 1.6 Benzyna 109KM 2005r Polift Oto co się dzieje: Włączają się wycieraczki, wszystkie przyciski związane z elektryką nie działają, rzadko ale czasami po ...
  • Zakup auta do 5000 zł
    17
    653
    Witam, Mam do dyspozycji kwotę 5 tys. Wstępnie rozglądełem się za civiciem 6 po lifcie (3 drzwiowy lub 5 hatchback) Jednak jeżeli padną inne propozycje również je rozważę.Paliwo benzyna tylko. Dodam ze jetem z okolic Kluczborka opolskie wiec zasieg poszukiwań tak myślę do 100 km od lokalizacji. Fajnie jakby auto było 5 drzwiowe ale opcjami 3 drzwiowymi nie pogardzę .
  • Mustang czy Camaro
    15
    518
    Witam, nie jestem za bardzo w temacie , więc proszę o pomoc, bo mam pare pytań 1. Czy sprowadzając camaro ok 2010r za oceanu ok 50-70tys przebiegu, montując lpg auto będzie wadliwe? czy raczej nie powinno być problemów z eksploatacja 2.Mając camaro, jak wygląda sprawa z częsciami w Polsce, trzeba je sprowadzać z ameryki czy po prostu są dostępne jakieś tańsze zamienniki 3.Zastanawiam się ewentualnie ...
  • doradztwo-kupno samochodu
    13
    458
    Witam Szuka samochodu do 8-10 tys Szukam cos w stylu bryły Golfa, samochodu funkcjonalnego co sądzicie o skodzie fabii w kombi 1.4 gaz, czy nie jest zbyt mułowata? Skodę mogę kupić młodszą za ta samą cene co golf IV, który będzie starszy Chodzi mi też, aby częsci nie były drogie, o popularny samochód Co mi polecacie?
  • Hot hatch do 25 tyś.
    3
    83
    Witam, szukam małego samochodu o zacięciu sportowym, zależy mi na tym aby był mało awaryjny i nieźle znośił lpg. Zastanawiam się nad Suzuki Swift sport 125 km, Renault Twingo Rs, Mitsubishi Colt Czt. Zależy mi na przebiegu raczej mniejszym niż 150 tyś i roku produkcji po 2006.
  • Jeżeli jesteś nowy przywitaj się TUTAJ
    1933
    97868
    Witam Chciałem tylko się przywitać, bo jestm tu nowy i powiedzieć, że bardzo podoba mi się forum i mam nadzieję ze trochę na nim zabawię. Pozdrawiam
  • Przyjaciel rodziny do 30-35 tys zł
    0
    91
    Hej Jak w temacie poszukuje samochodu dla rodziny 2+1 w kwocie do 30-35 tys. zł Rocznie przejeżdżam między 15 a 20 tys km maksymalnie, na ten moment codzienny dojazd do pracy to 10 km plus weekendowe wyjazdy do 100-150km w obydwie strony. Zimą i latem wyjazdy na urlop ==500km w obydwie strony. I to by było na tyle... Raczej ukierunkowany jestem na benzynę (maksymalnie o pojemności 1. bez nowoczesnego ...
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ekstremalny terenowy ratowniczy pick-up Ekstremalny terenowy ratowniczy pick-up
    Stworzona na bazie Nissana Navara Tekna z podwójną kabiną - aktualnym Międzynarodowym Pick-upie Roku - koncepcyjna Navara EnGuard charakteryzuje się wieloma specjalnie zaprojektowanymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi ...
    Manewr skrętu na skrzyżowaniu Manewr skrętu na skrzyżowaniu
    Manewr skrętu – kierowcy często nieprawidłowo wykonują ten manewr, nie dostosowują prędkości, nie biorą pod uwagę warunków pogodowych i zapominają o zatrzymaniu się, gdy skręt jest warunkowy. "Po pierwsze, przed ...
  • Pilne kupno samochodu rodzinnego do 20 tys.
    9
    410
    Witam, Tak jak w temacie poszukuje samochodu dla rodziny 2+2 w kwocie do 20 tys. Nie mam wymagań co do marki ale wolałbym kupić samochód z Polski. Rocznie przejeżdżam około 15 tys km, codziennie dojazd do pracy w jedną stronę trasą okoł 10 km, poźniej trochę po małym mieście i z powrotem do domu. raz na dwa tygodnie trasa około 50 km w jedną stroną, a raz na miesiąc 100 km w jedną stronę w całości ...
  • stuka/wali spod maski
    0
    36
    Cześć, nissan almera n15 1.4 przy jeździe ze stałą prędkością po jakimś czasie coś z przodu zaczyna mocno walić. Częstotliwość najpierw z 2x/sec a potem coraz szybciej i mocniej. Wystarczy lekko zdjąć pedał gazu bądź dodać gazu i objaw ustępuje. Gdy to się dzieje, mam wrażenie jakby silnik chciał z budy wyskoczyć. Jak raz zacznie walić ,to później przez długi czas pojawia się i muszę gazem operować ...
  • Dacia Sandero 1.4 + LPG 2009r
    3
    5423
    Znalazłem w pewnym komisie Sandero za niewielkie pieniądze lekko uszkodzona. Po oszacowaniu kosztów napraw stwierdziłem ze za auto z 2009r roku i przebiegiem 8000km mógłbym ja kupić. pytanie do was jest takie. Czy po pól roku będzie mi łatwo ja odsprzedać?( jest w kolorze bialym, raczej bogata wersja jak na dacie brakuje jej tylko klimatyzacji) jak sie jezdzi tym autem? co sadzicie o tym silniku ...
  • Zmiana oleju - Avensis 1.8
    46
    982
    Witam wszystkich Mam dylemat z powodu zbliżającej się wymiany oleju. Dotychczas moja Toyota jeździła na oleju pół syntetycznym 10W40. Samochód użytkowałem praktycznie tylko na autostradach, po uruchomieniu przejeżdżałem minimum 30 km. Teraz jeżdżę dużo w ruchu miejskim i zastanawiam się czy nie lepiej byłoby przejść na 5W30. Temperatury spadają, silnik startuje częściej... Samochód ma przejechane ...
  • Opel Astra J 1.7 CDTI A17DTJ/DTR - falujące obroty
    29
    1533
    Witam, Potrzebuję geniusza samochodowego.... mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym na zimnym i ciepłym silniku w Astrze J (IV) 1.7 CDTI, A17DTJ/DTR (np. 2 minuty silnik pochodzi równo, kolejne 2 pofaluje i tak na zmianę). Byłem u 9 mechaników i jak na razie żadnemu nie udało się zdiagnozować/usunąć przyczyny. Jedyne co można zauważyć to na komputerze diagnostycznym wartość przepływu ...
  • Duże kombi do 28k
    27
    1279
    Witam, po zakupie Corolli Verso dla żony przyszedł czas na zmianę auta dla mnie. Potrzebuję przestronne kombi i wiele naczytałem się na tym forum o Lagunie III. Podoba mi się to auto ale wyprowadźcie mnie z błędu, bo ja dalej obawiam się awaryjności tego auta jak to było z II a potrzebuję auta na min 5,6 lat. Moje inne typy to: Mondeo Mk4, myślałem też o S-maxie ale czy znajdę coś pewnego w tej ...
  • Kombi/Van dla rodziny 2+2 do 8 000zł?
    2
    178
    Witam wszystkich, poszukuję kombi/vana dla rodziny 2+2 do kwoty 8 000zł. Moje kryteria tak zwane must have to: - trzy pełnowymiarowe fotele z tyłu - pojemność do 2.0 (paliwo obojętnie) - duży bagażnik To są moje trzy główne kryteria marka nie ma dla mnie znaczenia.
  • Masz problem z kodem do radia to pisz
    5534
    592070
    Rozkoduję prawie każde radio. Warunek to muszę znać numer seryjny , najlepiej przysłać wszystkie oznaczenia, znajdujące się na bocznej ściance twojego radia.
  • Dobrze wyciszony samochod rodzinny do 80k
    5
    276
    Witam, w zwiazku z pojawieniem sie dziecka nasz focus mk3 w hatchbacku stal sie za maly. Potrzebujemy samochodu, w ktorym podczas jazdy nawet przy 140 bedzie mozna rozmawiac z osobami, ktore siedza na tyle i bedzie sie mozna spakowac na 4 osoby. Samochod uzywany glownie na dlugich trasach ok. 1000km. Osiagi na drodze nie maja znaczenia. Silnik benzyna (robie tylko 15k rocznie). Auto ma byc malo ...
  • Hatchback/Sedan benzyna do 20k
    4
    412
    Witajcie. Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego samochodu za swoje pieniądze. Aktualnie jeżdzę Citroenem C3 1.1 2003 , lecz jego czas już drastycznie dobiega końca i czas poszukać czegoś nowego. Mój budżet będzie wynosił około +/- 20 tysięcy, auto będzie codziennie eksploatowane. Do pracy mam 6km, lecz dużo jeżdzę lubię weekendowe wypady. Chciałbym żeby auto było jak najmniej awaryjne i nie ...
  • Audi Q2
    11
    354
    Witajcie! Moja mama jest zainteresowana takim oto Audi Q2. ... 14994e4218 Co sądzicie o tym aucie? To ma być samochód na zakupy + czasem 1-2x w miesiącu wyjazdy do rodziny ok 150 km. Wiem, że ten model to dosyć taka nowość na rynku. Czy to jest po prostu mniejszy brat Q3 itd..? ciężko pewnie ocenić. Jaka to płyta taka jak nowe Polo? Czy bardziej Golf?
  • Minivan/crossover w cenie 40-50 tys zł.
    10
    536
    Cześć. Szukam samochodu w kwocie 40-50 tys zł. Wymagania: - używany, ale nie starszy niż 5 lat - w miarę wysoki, najlepiej minivan, ewentualnie jakiś crosover - silnik myślę, że coś koło 1.6 l. I tutaj szczerze mówiąc nie wiem czy lepiej diesel czy benzynę, bo samochód będzie używany zarówno w mieście jak i w trasie - elektryczne szyby, lusterka, fotel kierowcy (fajnie jakby był podgrzewany) - niska ...
  • ESP nie działa po wymianie tulejek.
    1
    77
    Witam, Wczoraj odebrałem Auto od mechanika który wymieniał mi tulejki tylne wahacza przedniego. Od razu po wyjeździe wyświetlała mi się kontrolka kontroli trakcji. ESP nie chce jej włączyć. Dodatkowo Auto jeździ mi w trybie awaryjnym, a przy zmianie biegów auto odczuwalnie tak jakby delikatnie skacze. Jest to związane z tulejkami? Auto Audi A3 1.8 TDI 8L 2003 Automat.
  • Drgania na wolnych obrotach toyota avensis
    17
    203
    Witam. Jestem posiadaczem Toyoty avensis 2.4 2007 r automat. Mój problem polega na tym że samochod dostaje drgań gdy zaczynam sie zatrzymywac predkość kolo 10 km/h i kiedy stoje trzymająć nogę na hamulcu ,gdy rusze wszystko się uspokaja . Problem doskwiera mi już ponad pół roku i mam dosłownie dość. Auto normalnie przyspiesza nie wydaje niepokojących odgłosów, biegi zmienia szybko i sprawnie. ...
  • zakup samochodu 4500 zł
    38
    1486
    witam , szukam auta 4500 zł budżet nie mam specjalnych wymagań warszawa +40km wrzucam kilka ogłoszeń do oceny 1. ładnie wygląda ale nie wiem co o nim myśleć, może wy coś wyłapiecie ... e;promoted 2. ... xtor=SEC-8 3 4. ... cb21a5fe65 na razie tyle później dośle więcej
  • Auto na trasę do 25 tysięcy
    98
    2710
    Witam. Szukam samochodu który będzie służył mi do powrotów domu ok. raz w miesiącu (450km w jedną stronę i większość autostradą). Ma mi też służyć do wyjazdów na zakupy 2-3 razy w tygodniu (ok. 2km). Zależy mi na dużym, komfortowym i dynamicznym aucie. Ważna dla mnie jest bezawaryjność i cisza podczas jazdy z prędkościami 140km/h i więcej (nie znoszę jak samochodów wyje lub męczy się na wysokich ...
  • Jakie coupe na pierwszy samochód do 25-30 tyś?
    4
    294
    Witam! Przez najbliższy rok chciałbym kupić swoje pierwsze auto, mam na to mniej więcej 25-30 tysięcy złotych, chciałbym żeby było 3-drzwiowe, na pewno rocznik 2005+ moc w przedziale <120;180> koni Myślałem nad mazdą rx-8, ale patrząc na spalanie na poziomie 16l/100km trochę mnie przeraziła ta opcja, ew, kupić samą budę i zrobić swap silnika Drugą opcją było by audi tt mk2, ale to chyba ...