Sonda

  • Tematy z tagiem "Sonda"
    Postów
    Odsłon
  • Jeżeli jesteś nowy przywitaj się TUTAJ
    2059
    102335
    Witam Chciałem tylko się przywitać, bo jestm tu nowy i powiedzieć, że bardzo podoba mi się forum i mam nadzieję ze trochę na nim zabawię. Pozdrawiam
  • PKW1.net - opinie, poglądy
    193
    30221
    Przestrzegam wszystkich przed zakupem aut na tej stronie ,w formie licytacji ,auta to śmietniki zajechane ,gorsze niż w Utrechcie .Niby sfotografowane uszkodzenia ,ale to co zobaczy się po przyjeździe auta to TRAGEDIA . Ja i moi znajomi kupiliśmy kilka aut naraz ,oczywiście wszystkie z małymi przebiegami ,szkoda ze nie było książek serwisowych ,ale to mały pikuś ,poza uszkodzeniami które były sfotografowane ...
  • Nierówna praca silnik VW Polo 86c2f 1.3l
    15
    6836
    Witam, Jestem tutaj nowy i jestem świeżym posiadaczem VW Polo 91r 1.3l Coupe. Mam jeden dosyć poważny problem i już nie wiem jak mam sobie z nim poradzićSad (1) Opowiem "historie" mojego Polo od początku to chyba będzie najłatwiej mi pomóc. Miesiąc temu zakupiłem od mojego sąsiada Polo, po transakcji pojechaliśmy na małą przejażdżkę, której finałem było zerwanie tłumika, więc na drugi ...
  • Ibiza 1.2 AZQ
    10
    201
    Witam serdecznie. Jak w temacie posiadam ibizę 1.2 azq. W ostatnim czasie auto zaczęło mi gasnąć na biegu jałowym, przy dojeździe do świateł itp. Po prostu przy małych obrotach auto sobie zgaśnie ale bez żadnego problemu odpali (pali na strzała). Wyczyściłem całą przepustnicę bo była brudna z nagaru później adaptacja i problem dalej tkwi. Po rozmowie z elektromechanikiem sprawdziłem ecu. Niby za ...
  • Szarpanie silnika
    1
    137
    Witam, posiadam seata toledo 1.6 benzyna+gaz z 1999r, mój problem wygląda tak że silnik strasznie szarpie, szczególnie na gazie ( na benzynie mniej ale także się zdarza) i czasem gdzieś spod maski lub spod spodu auta słychać jakieś strzelanie. Problem występuje najczęściej w wilgotne dni, ale potrafi pojawić się także kiedy na dworze jest ładna pogoda. Czasem ma chwile taki okres że nic mu nie jest ...
  • Suzuki swift 1.0 2001 r. Nie regularne spalanie
    5
    432
    Witam, jak w temacie, moto kupione jakieś 7 miesięcy temu, koleś wszystko co ważne wymienił tylko olej został, (wymieniłem), przez miesiąc - dwa spalanie w mieście było na poziomie 5,5 l, później oscylowalo 7,5-10,(jezdze tylko ja i to economicznie, hamowanie silnikiem, zmiana biegu do 2000 obrotów itd,) po wizycie u mechanika, na komputerze nie wykazało żadnego błędu, przyspieszył tylko zapłon ...
  • Peugeot 206 poradźcie coś bo gaśnie jak jest zimny :(
    2
    191
    Mam problem z peugotem 206 1.1 silnik z gazem z roku 2002 samochod na zimnym odpala i gasnie, skacze na obrotach wymienione w samochodze bylo sonda lambda, czujniki ,cewka sprawdzony kolektor przepustnica .. Mechanicy tak stwierdzili ze to jest przyczyna ... wczoraj kupiłem nowy silniczek krokowy megneti marelli i to samo na zimnym gasnie a jak sie rozgrzeje to jest wszystko ok co moze byc przyczyna ...
  • Bład EGR i sondy lambda
    1
    171
    Witam serdecznie. Problem jest następujący. Od dłuższego czasu miałem problem z zaworem EGR. Zawór wymontowałem, wyczyściłem bo był zasyfiony jak diabli, włożyłem i wszystko smigało przez ok 12km. Po tej odległości zapalila się kontrolka smaochodu z kluczykiem. Metodą gaz hamulec odczytałem błędy p1405 dla uszkodzengo EGR'u i 0135 informujący o uszkodzeniu sondy lambda. I tu moje pytanie. Czy przez ...
  • Polo 6r 1.6 Tdi 90 km DPF częste dopalanie
    25
    883
    Witam, ostatnio zauważyłem że coś często się dopala DPF, czyżby kończył żywot ? Dzisiaj wróciłem z miasta i zaczął mi się dopalać koło domu więc zostawiłem go na wolnych żeby chodził, jak tylko obroty spadły no to go zgasiłem. Teraz nie dawno znów jak wyjeżdżałem to ledwo odpaliłem i zaczął się dopalać
  • Falowanie i duze spalanie
    8
    166
    Witam. Wszystko zaczelo sie od zmiany kół na letnie z 14 na 15 i 175 na 195. Rozumiem większe spalanie ale az o 3l? Auto paliło ok. 10l teraz 13.5 do tego faluja obroty na wolnych. Tu moje pytanie.. Trzeba gaz podkręcić czy przykręcić? Parownikiem tez trzeba się pobawić? Jeśli chodzi o te koła to podejrzewan ze juz wcześniej trochę palił więcej ale po prostu na tym się nie skupialem bo obroty juz ...
  • Mercedes w168 - telepie
    12
    433
    Witam. Niedawno kupiłem mercedesika w168, benzyna 1,4 82 km, 2000r. Dzisiaj jak żona wracała z pracy to zauważyła że nagle zaczął dziwnie chodzić silnik. Do tej pory wręcz płynął po drodze. Wsiadłem i okazuje się jakby chodziły 3 gary tylko że nie widać aby latały obroty oraz nie zauważyłem spadku mocy (z rok temu miałem taki problem w mojej e36 jak przestał pracować jeden gar to samochód chodził ...
  • Samochód do 20 tyś ( może nieco więcej)
    21
    1502
    Witam, Mam zamiar kupić auto do 20 tyś zł, bardzo podobają mi się audi a6 c5/c6. Jeżeli C5 to interesuje mnie najbardziej 4.2, C6 tu już nie mam zdania jaki silnik, znajomi doradzają jak już to 3.0 diesel. Doradźcie mi proszę czy zakup tych aut do 20 tys się opłaca, czy nie będzie to skarbonka. A może w tym budżecie coś innego mi polecicie. Liczę na pomoc z waszej strony. Pozdrawiam.
  • falujace obroty +wieksze spalanie vw bora 2.0 lpg
    7
    269
    Witam,mam taki problem od ok. Tygodnia (na zimnym silniku)po odpaleniu faluja obroty(nie znacznie o 1,2kreski)oraz auto nie równo pali..."czka sie"gdy dłużej pochodzi i sie rozgrzeje to juz wszystko wraca do normy i ewentualnie raz na jakiś czas na "luzie" tez sie zatrzesie auto(ale rzadko). Dodatkowo zauważyłem ze wiecej paliwa schodzi niż normalnie. Wczoraj wymieniłem świece ...
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Moto Session 2018 - Lublin / relacja z targów motoryzacyjnych Moto Session 2018 - Lublin / relacja z targów motoryzacyjnych
    Tegoroczna edycja Lubelskiego Święta Motoryzacji - Moto Session przyciągnęła sporą rzeszę fanów motoryzacji. W weekend na targach motoryzacyjnych nikt się nie nudził, a oglądających zachwycały ekstremalne pokazy stuntu, ...
    Mercedes-Benz Actros 1851 4×2 LS Bluetec 6 generacji Mercedes-Benz Actros 1851 4×2 LS Bluetec 6 generacji
    Na noworoczny test do naszej redakcji trafił ciągnik siodłowy Mercedes-Benz Actros 1851 4×2 LS Bluetec 6 najnowszej generacji w wersji z 510-konnym silnikiem i kabiną GigaSpace. Ciągnik połączyliśmy z chłodnią do przewozu ...
  • peugeot 206
    1
    167
    Mam problem z peugotem 206 1.1 silnik z gazem z roku 2002 samochod na zimnym odpala i gasnie, skacze na obrotach wymienione w samochodze bylo sonda lambda, czujniki ,cewka sprawdzony kolektor przepustnica .. Mechanicy tak stwierdzili ze to jest przyczyna ... wczoraj kupiłem nowy silniczek krokowy megneti marelli i to samo na zimnym gasnie a jak sie rozgrzeje to jest wszystko ok co moze byc przyczyna ...
  • peugeot 206
    1
    170
    Mam problem z peugotem 206 1.1 silnik z gazem z roku 2002 samochod na zimnym odpala i gasnie, skacze na obrotach wymienione w samochodze bylo sonda lambda, czujniki ,cewka sprawdzony kolektor przepustnica .. Mechanicy tak stwierdzili ze to jest przyczyna ... wczoraj kupiłem nowy silniczek krokowy megneti marelli i to samo na zimnym gasnie a jak sie rozgrzeje to jest wszystko ok co moze byc przyczyna ...
  • peugeot 206
    1
    183
    Mam problem z peugotem 206 1.1 silnik z gazem z roku 2002 samochod na zimnym odpala i gasnie, skacze na obrotach wymienione w samochodze bylo sonda lambda, czujniki ,cewka sprawdzony kolektor przepustnica .. Mechanicy tak stwierdzili ze to jest przyczyna ... wczoraj kupiłem nowy silniczek krokowy megneti marelli i to samo na zimnym gasnie a jak sie rozgrzeje to jest wszystko ok co moze byc przyczyna ...
  • peugeot 206
    0
    159
    Mam problem z peugotem 206 1.1 silnik z gazem z roku 2002 samochod na zimnym odpala i gasnie, skacze na obrotach wymienione w samochodze bylo sonda lambda, czujniki ,cewka sprawdzony kolektor przepustnica .. Mechanicy tak stwierdzili ze to jest przyczyna ... wczoraj kupiłem nowy silniczek krokowy megneti marelli i to samo na zimnym gasnie a jak sie rozgrzeje to jest wszystko ok co moze byc przyczyna ...
  • peugeot 206
    0
    191
    witam ... Mam problem z peugotem 206 1.1 silnik z gazem z roku 2002 samochod na zimnym odpala i gasnie, skacze na obrotach wymienione w samochodze bylo sonda lambda, czujniki ,cewka sprawdzony kolektor przepustnica przez mechaników bo tak stwierdzili ze bylo zepsute ..w dodatku kupiłem wczoraj jeszcze silniczek krokowy z magneti marelli i to samo na zimnym odpala i skacze na obrotach cały czas tak ...
  • Toledo - błąd EPC
    19
    343
    Czesc, Prosze Was o porade, tudziez pomoc w nastepujacej kwestii: Od 1,5 roku zmagam sie z bledem EPC w Toledo III 1,6 ( LPG ) Komputer wskazuje, ze to blad z przepustnicy. Tutaj mala historia: Po zdiagnozowaniu tego bledu mechanik podjal decyzje ze to sa swiece i zostaly wymienione, ale blad szybko wrocil. Drugie podejscie mechanika to podejrzenie, ze moze to byc odma ( take wymieniona ), ale ...
  • Monitoring gps dla samochodu dostawczego
    47
    16118
    Witam, mam firmę spedycyjną, i chciałbym założyć we wszystkich autach nadajniki gps oraz czujniki zużycia paliwa. Słyszałem, ze można wszystko przez jakiś program monitorować i kontrolować jakie jest zużycie paliwa pojazdu, gdzie jest i z jaką prędkością się porusza itd. Jaki jest koszt takiego monitoringu? Na co zwracać uwagę przy wyborze oferty? Kogo polecacie?
  • Wysokie spalanie civic vi
    3
    142
    Witam, mój samochód: Honda civic vi hatchback 97r., 1.4i 75KM benzyna. Mam pewien problem, mianowicie dojezdzam codziennie do szkoly i robie dziennie przebieg ok. 9 km i spalanie mam 11l/100km. Sonde lambda sprawdzalem już, także czekam na porady.
  • Wymiana świeć a LPG
    10
    436
    Witam Coś mi sie zaczęło chrzanic. Przyszly mrozy i rano przy pierwszym odpalaniu rozrusznik normalnie odpala. Ale niemal momentalnie silnik zaczyna bardzo nierówno pracować - 3 sekundy i gaśnie. Po drugiej lub trzeciej próbie już daje rade. Jak jest to juz drugie odpalanie w ciagu dnia nawet na zimnym silniku to odpala, 2 sekundy nierowno pracuje i sie stabilizuje i potem juz wszystko jest ok. ...
  • Dzida szuka auta - konkretna analiza aut za +/- 30 tys. zł
    78
    4462
    Witam szanowne grono forumowiczów Pewnie zauważyliście, że ostatnio mnie tu nie ma. Na szczęście nie wynika to z mojego braku czasu na hobby jakim są samochody. Po prostu poświęcam wolny czas na szukanie następcy mojego IS-a także postanowiłem podzielić się moimi przemyśleniami (może komuś się przydadzą). Tak więc wyznaczyłem 30k na kolejne auto. I na starcie pojawił się problem pt. jak znaleźć ...
  • PRIMERA - BRAK MOCY
    3
    221
    Witam . Pomocy !! Posiadam Nissana PRIMERE 1.6 BENZYNA/GAZ 2003r. SAMOCHÓD stracił kompletnie moc. tzn w żaden sposób nie może się rozpędzić pod górkę podjeżdżam 25km/h . wszystko idealnie chodzi , na gazie i na benzynie chodzi tak samo, chodzi równo , na luzie gaz można docisnąć do końca obroty lecą natomiast przy zmianie biegów do 2,5-3tys. byłam u kilki mechaników wszyscy rozkładają ręce . został ...
  • Check po montażu LPG
    3
    223
    Witam audi a3 1.6 2005 r po montażu lpg po przejechaniu kilkuset km świeci się check byłem już u tych co zakładali gaz odczytali błędy sonda, nieprawidłowości mieszanki skasowali i powiedzieli ze jak się jeszcze zaswieci to wtedy coś tam będą czyścić a jak nie pomoże to wymienia sade oczywiście na mój koszt m ieliście takie sytuacje?
  • Lexus IS 200 od dzidy
    191
    47545
    Moja skrzynka pęka w szwach od zapytań nt. mojego samochodu (ponad 300 wiadomości priv już), więc pomyślałem, że spróbuję przybliżyć to co mam i dokumentować jak się sprawuje. Także od początku. Marka: Lexus Model: IS 200 Rocznik: 2000r. Silnik: 1988cm3, rzędowy, 6 cylindrów (1G-FE) Moc: 155KM Skrzynia biegów: Manualna Napęd: Tylny Moment obrotowy: 195Nm Paliwo: Pb 95 i 98 Data zakupu: 03.05.2015r. ...
  • ASO czy niezależny serwis - gdzie taniej naprawić hybrydę?
    0
    272
    Według wiodących producentów pojazdów hybrydowych, samochody te charakteryzują się niewielką awaryjnością. Zdaniem mechaników, hybrydy trafiają do warsztatów głównie w rezultacie zdarzeń drogowych oraz awarii wynikających z niedopatrzeń właścicieli pojazdów i zaniedbań w zakresie ich serwisowania. Koszty takich napraw w Autoryzowanych Stacjach Obsługi i serwisach niezależnych mogą się znacząco różnić ...
  • Citroen berlingo 1999 r. 1.8 i (MFLFX) LFX (XU7JB)
    4
    123
    mam tester diagnostyczny w języku angielskim . komunikat błędu to oxygen sensor permanent (angielski).przy niskich obrotach falują obroty i niekiedy gaśnie silnik.z góry dziękuję za poprawne odpowiedzi i porady.
  • Problem z zapaleniem auta, auto gaśnie po zapaleniu i traci obroty
    4
    271
    Cześć Wszystkim, Proszę o pomoc i poradę w następującej sprawie. Od dobrych dwóch miesięcy mam problem z zapaleniem auta na zimnym silniku. Jak już uda mi się je zapalić za 4 lub 5 razem auto traci obroty i jeżeli nie dodam mu gazu to auto zgaśnie. Auto zaczyna się jakby "dusić" i traci obroty. Na ciepłym silniku problemu nie ma, auto zapala bez problemu. Dodam, że wymieniłem ostatnio ...
  • Wysokie spalanie
    2
    161
    Mam problem związany z dosyć wysokim spalaniem w volvo s80 2.5t, po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd czujnika ciśnienia paliwa i nieaktywna sonda lambda za katalizatorem, dodatkowo silnik potrafi się dusić przy przyspieszeniu. Czy sonda za katalizatorem może mieć jakikolwiek wpływ na spalanie albo pracę silnika?