Zatarty

  • Tematy z tagiem "Zatarty"
    Postów
    Odsłon
  • Volkswagen lupo silnik 1.4fsi a 1.4 16v różnica
    0
    54
    Witam wszystkich na forum. chciał bym się dowiedzieć czym różnią sie dwa silniki z tematu. Mianowicie chodzi mi o to czy dół silnika 1.4 16v (75km) będzie pasować do silnika 1.4 fsi ARR(105km) Kupiłem Volkswagena Lupo właśnie z silnikiem 1.4fsi który jest zatarty a cena takiego silnika to ok.2000zł. szukałem w internecie informacji na temat tego silnika lecz nie ma ich wiele. Pomyślałem że jeśli ...
  • Ibiza 6l nie działa nadmuch
    21
    378
    Witam Ostatnio podczas jazdy przestal mi działać nawiew zrobilem test climatronica wyskoczyl blad 4f 9 02 wyczytalem ze to znaczy ze szczotki wentylaora nadmuchu padly. Podlaczylem wentylator dmuchawy na krotko i krecil sie wpiąłem kostke odpalilem auto i wentylator dmuchawy zaczal dzialac na drugi dzien wlaczam i juz nie działa co mam dalej sprawdzic?
  • Opel Astra J 1.7 CDTI A17DTJ/DTR - falujące obroty
    60
    9827
    Witam, Potrzebuję geniusza samochodowego.... mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym na zimnym i ciepłym silniku w Astrze J (IV) 1.7 CDTI, A17DTJ/DTR (np. 2 minuty silnik pochodzi równo, kolejne 2 pofaluje i tak na zmianę). Byłem u 9 mechaników i jak na razie żadnemu nie udało się zdiagnozować/usunąć przyczyny. Jedyne co można zauważyć to na komputerze diagnostycznym wartość przepływu ...
  • Wygodny segment E do 70 tys (raczej Mercedes)
    12
    400
    Cześć, zaczynam się rozglądać za przyzwoitym samochodem z segmentu E może jakiś SUV. Budżet, którego nie chciałbym przekroczyć przy kupnie to 70 tys (żeby zmieścić się w maks 75-80 z pierwszym serwisem i opłatami). Moje wymogi to: - automatyczna skrzynia biegów - napęd na tył lub 4x4 - moc ponad 200KM - względnie tani w serwisie (bezawaryjny) - przyzwoite spalanie (żeby nie żarł po 15l na 100 ...
  • VW touran 2.0tdi 04 r Dsg Wał korbowy stoi
    2
    116
    Witam mam problem z Vw Touran 2.0 tdi dsg Auto dopiero co kupione do tej pory chodziło dobrze nic sie nie działo aż do teraz .Zaparkowałem samochód i gdy po godzinie przyszedłem żeby odjechac auto nie zapaliło .Akumulator ok rozrusznik ok wał korbowy stoi mechanik stwierdził zatarcie silnika.Czy jest możliwość że silnik sie zatarł gdy miał olej żadna kontrolka sie nie paliła temperatura była ok ...
  • urwane kolo wałka rozrządu fiat ducato 1.9jtd 2012
    4
    213
    IMG_20180605_121709.jpg witam jak w tytule co może byc przyczyna autko jechało zgasło,po ściągnięciu pokrywy rozrządu kolo leżało niżej a pasek został zerwany Nic nie zadzwoinilo nic nie szarpało ?
  • Jakim autami jeździliście kiedyś i jakimi teraz?
    18
    5142
    Moja historia aut: 1. Fiat 126p 1992r (prezent od dziadka ) 2. Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.4 Rover 103 KM 1998r (świetna maszyna była, bardzo dobrze ją wspominam) 3. Ford Escort 1.8 115KM 1997r (bardzo dobrze go wspominam mimo że kupiłem go przypadkowo za grosze) 4. Volkswagen Vento 1.8 90 KM 1995r 5. Ford Fiesta IV 1.25 16V 75 KM 1997r 6. Ford Mondeo Mk I 2.5 Duratec 1996r 7. Opel Vectra B ...
  • Seat Ibiza 1999r 1.4 benzyna. Kontrolka oleju
    7
    564
    Witam. Posiadam seata Ibize 1999r 1.4 benzyna. Wczoraj zapalila sie i zapiszczala kontrolka oleju ale zaraz zgasla. Olej sprawdzalam wczoraj wieczorem dzis rano i poziom ok. Nic nie ubylo. Co to moze byc? Pomoze ktos?
  • Wypadanie zapłonu - rozważania teoretyczne
    8
    691
    Np. odczytamy błąd - wypadanie zapłonu cylinder 1. Pytanie z jakich czujników, parametrów sterownik silnika rejestruje taki błąd ? Prościej to skąd on o tym wie.
  • Mazda 6 gh 2009 benzyna silnik stuka i dymi
    11
    502
    W dnie wczorajszym przy prędkości około 140km/h zapaliła mi się lampka kontrolna silnika zaczęła migac i lampka od kontroli trakcji się włączyła że jest wyłączona. Przejechałem tak z 3 km zanim się zorientowalem że coś nie tak zjechałe na pobocze włączyłem jałowy bieg silnik padl. Uruchomiłem od nowa i słyszałem jak stuka i dym z wydechu spory. Lampka migala dalej. Myślałem że to może olej bo strasznie ...
  • Punto2 zatarty silnik?
    5
    275
    Witam ostatnio jechałem nagle silnik zaczął jakoś dziwnie pracować odrazu wyłączyłem silnik, odrazu łapie za bagnet i sprawdzam olej tam nic. Więc jadę do domu jakieś 5 km. Dojechałem dolalem takie dobre 1.5L. Następnego dnia pojechałem do miasta jakieś 25 km w dwie strony wracając samochód zaczął głupiec palił się chec silnik dziwnie pracował miał problemy z odpalaniem, temperatura silnika spadła ...
  • Renault Clio 2 ph1 - Rozrusznik nie kręci
    5
    6129
    Pacjent Clio 2 ph1 98r - po przekręceniu kluczyka auto nie kręci rozrusznikiem. Co już zrobiłem: - Akumulator naładowany - Plecionka masowa sprawdzona i jest - Rozrusznik dzisiaj odebrałem (-150zł i ) Co z nim mogło się stać? Jak spadł śnieg i zostało na mrozie na noc to na drugi dzień nie odpaliło już i trwa to do dzisiaj. Olej w silniku jest. Jak kręcę kluczykiem przygasają tylko kontrolki, ...
  • Opel Vectra A LPG - brak ciśnienia na 3 cylindrze
    3
    272
    Dzień dobry, Nie mam ciśnienia na 3 cylindrze. Auto to benz/gaz 1.6. Ostatnio wymieniałem wszystkie uszczelki, bo silnik gubił olej, co było widoczne na zewnątrz. Przy okazji wyszło, że nie ma ciśnienia na 3 cylindrze. Głowica poszła do roboty, miało być planowanie i był wypalony zawór, który był zrobiony. Wszystko złożone i teraz na 200km samochód gubi 0,5l oleju i dalej nie ma ciśnienia. Różnica ...
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zawsze zwalniaj przed skrzyżowaniem Zawsze zwalniaj przed skrzyżowaniem
    Skrzyżowania to jedne z najniebezpieczniejszych miejsc dla kierowców. Dochodzi na nich średnio rocznie do około 10 tysięcy wypadków, co stanowi ponad 30% wszystkich wypadków drogowych w Polsce(1). Wielu ...
    BMW 1602 Electric (1972) - samochód elektryczny BMW 1602 Electric (1972) - samochód elektryczny
    Począwszy od 1969 r. BMW skonstruowało dwa eksperymentalne pojazdy na podstawie BMW serii 02 w celu przetestowania właściwości napędu elektrycznego w praktyce. Funkcję manualnej skrzyni biegów przejął silnik bocznikowy ...
  • Auto do 6 tys.
    16
    425
    Witam ! Szukam samochodu na dojazdy do pracy codziennie 30km i powrót. Roczne przebiegi do 20tys/rok. Mój samochód jest sprawny, ale mam rdze na drzwiach sporą, zardzewiały próg i niesprawną klimatyzację, prawdopodobnie poszła sprężarka od klimy. Szukam pilnie jakiegoś samochodu, bo nie mam czym dojeżdzać do pracy. Nie mam wymagan, szukam samochodu do 6 tys, może być benzyna/lpg/moze jaki prosty ...
  • VW Golf IV zatarty silnik?
    4
    718
    Cześć, mam pewien problem. kilka dni temu przy temperaturze -25 C po okolo 3 km jazdy zapalila mi sie czerwona kontrolka oleju, niestety przejechalem z nia okolo 200-300m zanim sie zatrzymalem, oleju bylo pod kreska oznaczajaca min., nastepnego dnia dolalem 1l oleju po czym odpalilem silnik, chodzil glosno niczym stary ursus przez minute po czym zaczal sie dlawic i tak jakby brakowalo mu chwilowo ...
  • żwawe auto do 6000
    12
    552
    Cześć . Poszukuje fajnego dużego auta rozmiaru audi a4/passat b5 do codziennej jazdy . Miesięcznie robię ok 1100-2200km na trasie , trochę autostrad i trochę krajówek z tym że mam ciężką stopę i zdarzało mi sie robić 300km poniżej 3h... Chciałbym aby auto miało min 110km najlepiej w dieslu lub turbobenzynie . Budżet 6000 + osobny budżet na ubezpieczenie , oleje i filtry. O czym myślałem ? Passat ...
  • Mazda 6 II vs Audi A4 b7,b8 vs audi a6 c5
    22
    1177
    Witam wszystkich bardzo serdecznie, ze względu że moją mocną stroną nie są samochody, chciałbym was prosić o radę w sprawie kupna mojego następnego samochodu. Potrzebuje samochodu ekonomicznego ,gdyż obecnie posiadając honde accord 2.0 (155km) w benzynie jest dla mnie ciut za droga jeśli chodzi o paliwo, mieszkam aktualnie w uk dlatego potrzebuje auta w miare ekonomicznego,aby podróz do Polski ...
  • Mazda 6 - Czy to dobre auto?
    41
    184214
    Witam. Potrzebowałbym Waszych opinii na temat Mazdy 6. Czy to dobre auto? Pozdrawiam.
  • Kombi do 30tyś manual
    13
    405
    Witam. Poszukuje samochodu samochodu w kombi do 30 tyś. Moim faworytem jest volvo v50 2.4i 170km ( rocznik 2006+ ) aktualnie na serwisach internetowych takiego nie ma . Samochod ma być przerobiony na gaz wiec tylko takie silniki ktore przyjmują gaz mnie interesuja. Zastanawialem sie jeszcze nad audi a4b7 1.8t ale za tekiego trzeba dac ponad 30k. Moze dacie jeszcze jakies propozycje. Wymagania ...
  • Astra G - jakie silniki?
    61
    6887
    Witajcie, mam do wydania maksymalnie 10 tysięcy. Jako, że szukanie audi a3/leona w 1.8 nie poskutkowały to przymierzam się do kupienia Astry G w benzynie, lub benzyna+gaz. Jakie silniki benzynowe są polecane w tym modelu? Najczęściej spotykane to 1.6 16v lub 1.8 16v i mniej spotykane 1.6 8v. Czytałem, że w 1.6 16v jest jakaś wada fabryczna, coś z olejem. Czy znajdę astre rocznik 2001+, najlepiej ...
  • Zwrot samochodu
    4
    556
    Witam , mam pytanie , czy jest jakiś prawny przepis , umożliwiający zwrot kupionego samochodu, od osoby prywatnej , w ciągu iluś dni ?
  • Kombi do 8 tys PLN (max 10 tys)
    5
    1018
    Witam Szukam samochodu o nadwoziu kombi który byłby drugi w domu. Wydać mogę 8 tys PLN przy czym im mniej tym lepiej. W temacie napisałem że maksymalnie 10k bo jak to w życiu bywa czasem zdarza się oferta nie do odrzucenia jednak to jest absolutne maksimum którego wolałbym uniknąć. Interesuje mnie wyłącznie silnik benzynowy, osiągi i spalanie nie mają żadnego znaczenia, dobrze by było żeby pojemność ...
  • Seat Leon 1.8T 180km 2001czy warto kupić ?
    25
    6612
    Witam. Mam pytania odnośnie seata leona jak on się sprawuje? Czy szybko się turbina zużywa ? I co myślicie o autach sprowadzanych z Szwajcarii ? Mój typ jaki znalazłem: ... d4e6c50b4e Co o nim myślicie ?
  • Lanos 1.5 8v 86KM + LPG bierze olej.
    22
    5808
    Witam. Mój Lanos 1.5 8v + LPG bierze nawet do 1l oleju na 1000km !!! Przebieg: 126k km Zakupiony w październiku 2014r z przebiegiem 124k km. LPG ma 7 lat. Czy to normalne ??? Wydaje mi się że nie. W styczniu będę musiał wymienić olej. Raczej wlać olej bo poprzedni właściciel wlał do Lanosa Lotos City, którego już pewnie nic nie zostało Na dolewki kupowałem takie coś: ... tra-gratis Jaki olej ...
  • Zatarta sprężarka klimatyzacji?
    5
    1128
    Panowie, od 5 lat nie używałem klimatyzacji, no i przyszedł czas aby coś zrobić z tym faktem, zacząłem od sprawdzenia czy kompresor nie jest zatarty, ale kompresor kręci się nawet przy wyłączonej klimatyzacji, po włączeniu klimy nie czuje za bardzo różnicy. Może jakieś sugestie od czego zacząc? Dołączam filmik który przedstawia kręcenie się koła przy wyłączonej klimatyzacji
  • Zatarty silnik ?
    0
    743
    Witam, kilka dni temu stanął mi samochód na trasie jak by wyłączył się nagle, i nie chciał odpalić. Stwierdziłem że pewnie oleju nie ma bo mam zepsutą kontrolkę wiec dolałem olej. Odczekałem 5 minut i odpalił ze zbiornika na olej wydobywała się para. Samochód jeździ jaka jest szansa że zatarłem silnik ? Po czym to poznać?
  • BMW e46 czy warto ?
    0
    1380
    Witam. Mam okazje kupić BMW e46 2000 rok 1.8 z wszystkimi bajerami jednak auto ma zatarty silnik. Nie ukrywam że jestem noga z mechaniki i w sumie to nawet nie wiem co to dokładnie oznacza. Mogę go kupić za około 4000 zł i nie mam pojęcia czy warto pchać sie w taki interes bo z tego co mi sie wydaje musiałbym cały silnik wymienić, z tego co wyczytałem na Allegro i innych tego typu stronach silnik ...
  • Utrata mocy land rover freelander z 2004 roku silnik BMW TD4
    6
    8040
    Witam, posiadam land rover freelander z 2004 roku silnik BMW TD4. Problem z tym autkiem polega na tym że strasznie opornie się zbiera i dopiero tak mniej więcej od 2 tyś obrotów czuć turbo. Spisuje się dobrze do momentu uzyskania prędkości tak ok 140km/h wtedy autko nie ma przyspieszenia i wygląda to tak jak by turbina przestała działać. Gdy prędkość spadnie tak do ok 100-110km/h zaczyna normalnie ...
  • Opel Astra III - kontrolka emisji spalin(utrata mocy)
    4
    12951
    Witam. Jestem posiadaczem od dokładnych 2 tygodniu Opla Astry III 1.7 CDTI 101 KM. Tak jak w temacie... Wczoraj zapaliłem auto i chciałem jechać do tyłu, ale utworzyły się takie dziwne trzaski(może 2-3) dobiegające z pod maski i takie uczucie jakby był zaciągnięty ręczny. Pojawiła mi się kontrolka układu elektronicznego silnika(żółta, wygląd kontroli to auto na którym widnieje klucz). Później po ...
  • Wymiana silnika LF17 - zakup używanego
    0
    470
    Witam, Jakiś czas temu zatarłem silnik – Magda 2.0 benzyna + LPG, 2002 rok, 141KM. Z racji tego, że silnika – według czterech mechaników u których byłem – nie opłaca się remontować, chcę kupić motor używany. Obecny zatarty silnik ma oznaczenie LF17. Pytanie brzmi – czy mogę kupić silnik z innym oznaczeniem – LF24 – o takiej samej mocy z Mazdy z 2003 roku i czy będzie on pasował? Chodzi mi o goły ...