Tani oraz dobry warsztat\mechanik w Warszawie?

Re: Tani oraz dobry warsztat\mechanik w Warszawie?

17 Lut 2017, 09:54

Nie wiem o jakie konkretnie chodzi naprawy, nie mniej jednak jeżeli bierzemy pod uwagę generalnie przegląd auta, w przypadku fordów warto skrorzystać z oferty Motorcraft dla aut czteroletnich i starszych. W ramach tej oferty można zlecić za 279 złotych przegląd auta, jak również wymianę konkretnych filtrów.
Andrzej36
Nowicjusz

Auto: Ford

18 Lut 2017, 21:08

Na ulicy Estrady jest Auto-Widawski - w moim odczuciu najlepszy mechanik z dużym doświadczeniem. Jeżdżę do niego od wielu lat. Ceny nie są wysokie.
korniszon79
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 14 06 1998
Przebieg/rok: 42tys. km
Auto: Skoda Superb
Silnik: 1.9
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

27 Mar 2017, 16:38

Jeśli chodzi o jaguary i land rovery to najlepszy jaki znam serwis jest pod Warszawą, konkretnie w Piasecznie, mają stronę jaguar-serwis.pl
Marekow
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Prawo jazdy od: 18 03 1988
Auto: Lexus IS
Rok produkcji: 2007

24 Kwi 2017, 11:12

Nie wierze już w żadne forum, polecanie mechaników na forach to jakieś towarzystwo wzajemnej adoracji. Sami sobie wpisy robią. Jak mechanik to tylko z polecenia a i to lepiej być przy samochodzie. Miałem awarie zawieszenia w oplu i warsztat znaleziony na dobrym mechaniku ,Na topie w rankingu - max gwiazdek i co