Tani tylno napędowiec

02 Cze 2011, 09:56

Ja też polecam stare hot-hatche.
BMW czy Mercedesy wymagają dużych i dość kosztownych ingerencji w zawieszenie aby dawały sobie jakoś radę, są po prostu zbyt miękkie na tor, poza tym z małym litrażem ich osiągi nie będą zachwycać.
A SWAP + kompleksowe przerobienie raczej nie wchodzi w grę? przynajmniej tak mi się wydaje, że skoro przeznaczasz 2tys. zł to chcesz to zrobić jak najmniejszym kosztem.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

02 Cze 2011, 16:04

Dziękuję za odpowiedzi. Wiem że aby się pościgać i robić dobre "czasy" lepsza będzie przednionapędówka, nad takimi też się zastanawiam, peugeot 106 albo suzuki swift to całkiem dobra opcja. Z drugiej zaś strony chciałbym mieć tą frajdę z jazdy tylnonapędowym samochodem i podszkolić swoje umiejętności w prowadzeniu. To autko to narazie jak to kolega powiedział for fun, więc jak najniższym kosztem i nie jokoś wypasione. Subaru było by w porządku ale jednak ubezpieczenie wyszłoby dużo a ja chcę samochód sam opłacać z jakiś chwilowych zarobków ponieważ ciągle się uczę i nie zarabiam. Sierra byłaby super, miałem Mondeo 4x4 136KM na początek kariery kierowcy :P i przyznam że był zajebistym samochodem :) no ale jak mówię, samochód normalnie to mam, na ojca oczywiście który płaci kilkaset złotych, mi krzyknęli ok 2000zł więc sami rozumiecie ;p
zonek
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Bielsko-Biała
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?
    Luksusowe modele BMW cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród przedsiębiorców. Korzystne rozwiązanie stanowi szczególnie BMW leasing. Na co zwrócić uwagę, decydując się na tę formę finansowania? ...
    Audi quattro - historia napędu
    Dzięki quattro, Audi stało się pionierem stosowania napędu na cztery koła w samochodach osobowych. Początki projektu sięgają zimy 1976/77. Wówczas grupa inżynierów Audi odbywała jazdy testowe w zasypanej śniegiem ...