Terenówka do 150 tyś

Terenówka do 150 tyś

09 Lis 2010, 17:01

Rodzice chcą zakupić sobie terenówkę i proszą bym im coś doradził i zorientował się co i jak zanim udadzą się na poszukiwania.Myślałem nad markami
BMW [link wygasł]
Volkswagen [link wygasł]
Toyota [link wygasł]


Nie chodzi o offroad tylko o wygodną jazdę musi mieć skórę ele szyby i lusterka, podgrzewane fotele i tyle chodzi mi o auto nie starsze niż 2007r (najlepiej nówka) no i tlyko nie wiem jaki typ silnika benzyna czy disel do terenówki ? Mam nadzieję że ci którzy się znają doradzą mi bo 150 tys to dużo kasy ;D

Z góry dziękuje za pomoc
norison666
Nowicjusz
 
Posty: 19
Rejestracja: 01 Lis 2010, 16:45
Miejscowość: się biorą dzieci ?

Re: Terenówka do 150 tyś

09 Lis 2010, 17:24

nie wiem jakie masz preferencje markowe ale może:
Kia np. [link wygasł] można dorwać nówkę spokojnie
a jeśli nie Koreańczyk to może Porsche Cayenne ?
luck112
Początkujący
 
Posty: 127
Rejestracja: 02 Maj 2009, 14:32
Miejscowość: Wręczyca Wielka
Prawo jazdy od: 10 02 2013
Auto: Renault Scenic III

Re: Terenówka do 150 tyś

09 Lis 2010, 17:41

X5 ewentualnie Touareg.
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Rejestracja: 25 Lut 2009, 11:48
Miejscowość: Kraków

Re: Terenówka do 150 tyś

09 Lis 2010, 17:42

LR Discovery 3 generecji :wink: lub RR (może być i Sport)
3.0 V6 w dieselku, i będziesz zadowolony
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6643
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)

Re: Terenówka do 150 tyś

09 Lis 2010, 17:48

A ja polecam Acura RDX - kolega ma i sobie chwali. 2-letni kupił za 90tyś PLN, auto używane w Stanach, przyjechało do Polski z przebiegiem 50tyś km, a odpowiednikiem w naszym kraju jest Honda (tak jak Opel w Polsce = Vauxhall w Anglii). Napęd 4x4, podgrzewane fotele, GPS i inne bajery, silnik 3,0 benzyna 220KM daje niezłego kopa (do 100km/h w niecałe 7 sek.). Jedyny minus to spalanie - przy BARDZO spokojniej jeździe w mieście pali ok 10l/100km... Ale warte uwagi ze względu na dobre wyposażenie i silnik..
smarekxy
Początkujący
 
Posty: 219
Rejestracja: 17 Lut 2010, 11:36
Miejscowość: podkarpacie
Prawo jazdy od: 29 09 2000
Auto: Chevrolet Cruze 2.0 VCDI 175KM

Re: Terenówka do 150 tyś

09 Lis 2010, 23:54

Z mojej strony propozycją będzie Audi Q7. Chyba jeden z ładniejszych SUV-ów na rynku :wink:

[link wygasł]

[link wygasł]
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Rejestracja: 28 Lis 2009, 16:23
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochody jakich pragną Kobiety - praktyczne, wygodne i rodzinne Samochody jakich pragną Kobiety - praktyczne, wygodne i rodzinne
    Z badania opinii społecznej na temat wnętrz samochodów wynika, że kobiety przy wyborze auta zwracają uwagę na to, czy posiada ono praktyczne i wygodne wnętrze, wyposażone w wiele miejsc do przechowywania. W nowym samochodzie ...
    Objawy uszkodzenia turbosprężarki Objawy uszkodzenia turbosprężarki
    Obecnie niemal każdy samochód z silnikiem diesla jak i benzynowym wyposażony jest w turbosprężarkę. Ma ona na celu zwiększenie ilości powietrza doprowadzanego do cylindrów a co za tym idzie zwiększenie jego mocy. Niestety ...

  • Re: Terenówka do 150 tyś

    11 Lis 2010, 07:39

    ALe on chce terenówkę (i co z tego że nie do terenu) więc albo Land Cruiser, Patrol Y61, Wrangler Unlimited Rubicon, Defender :mrgreen:
    Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
    Jogi4x4
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1909
    Rejestracja: 21 Gru 2009, 12:40
    Miejscowość: PZL
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
    Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Terenówka do 150 tyś

    15 Lis 2010, 00:20

    To, że kolega użył określenia terenówka, to nie znaczy że zamierza brać udział w wyprawach off roadowych, przecież nawet zaznaczył, że nie o to chodzi. Proponowanie więc w tym momencie Wranglera, Defendera, czy Patrola jest nieporozumieniem. Q7 lekko przechodzone można i owszem, tylko w proponowanych ogłoszeniach coś dziwnie niskie te przebiegi. Kto kupuje bardzo drogiego diesla, żeby w ciągu trzech lat przejechać nim 16 tysięcy kilometrów, po czym się go pozbywać. Sorry, ale coś tu jest nie tak. No i jeszcze ten dziwny spadek wartości, po trzech latach ponad 100 tysięcy złotych, obawiam się, że z bezwypadkowością też coś tu jest nie tak. Myślę, że zdecydowanie bezpieczniejszym zakupem będzie nowy samochód. Ja bym zaproponował Subaru, w tej cenie będzie super wyposażony Forester, może też być Outback, a jeżeli nie jest konieczny wyższy prześwit to Legacy byłby dobrym wyborem. I Forester, i Outback to bardzo dobrze wyposażone wygodne auta, które po asfalcie jeżdżą lepiej niż większość samochodów osobowych, a i jak trzeba dojechać na działkę, na ryby, bądź na polowanie też świetnie dają radę. Silniki w tej cenie mogą być zarówno benzynowe jak i diesel. Moim zdaniem szczególnie wart byłby zainteresowania Outback, wewnątrz ilość miejsca ma ogromną, bardzo bezpieczny bo ma nawet ISR, o legendarnej wręcz bezawaryjności, no i sprawiający dużo frajdy z jazdy. Najlepiej to proponowałbym wybrać się do salonu i umówić na jazdę próbną, to nic nie kosztuje, a można poznać z czym się ma do czynienia, na ile wygodna jest jazda itd..
    maniekw
    Nowicjusz
     
    Posty: 37
    Rejestracja: 18 Sty 2010, 18:13
    Miejscowość: Łódź

    Re: Terenówka do 150 tyś

    15 Lis 2010, 11:01

    Diesla raczej bym się bał po akcji ze sprzegłami :wink:
    Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
    Jogi4x4
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1909
    Rejestracja: 21 Gru 2009, 12:40
    Miejscowość: PZL
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
    Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Terenówka do 150 tyś

    15 Lis 2010, 11:08

    Jogi4x4 napisał(a):Diesla raczej bym się bał po akcji ze sprzegłami :wink:

    Kolejny co się nasłuchał. Jak sie potrafi jezdzic samochodem to uwierz mi ze nic sie nie stanie. Jezdze od czasu do czasu Legacy dieslem 55tyś km przebiegu i nic sie nie stało. Trzeba byc poprostu swiadomym tego, że jesli ma się auto ze stałym napędem na 4buty to sprzęgła uzywa sie troszke inaczej niz w zwykłym samochodzie, i nie dotyczy to tylko subaru ale wszystkich aut z takim napędem.
    STI 440hp / 660NM
    RS4 B7 Avant 420hp
    Legacy 3.0 Spec B 245hp
    MajkPZM
    Zaawansowany
     
    Posty: 778
    Rejestracja: 25 Lut 2009, 11:48
    Miejscowość: Kraków

    Re: Terenówka do 150 tyś

    15 Lis 2010, 12:20

    No dobra, ale skoro dotyczy to innych aut (rówież na Haldexach) to czemu Volkswagen z napędem 4 Motion nie ma takich problemów...o 4Matic już nie wspominam. Poza tym mieszkam na Osiedlu w środku lasu, do asfaltu mam 3 km leśną droga, Patrola mam bo lubię teren, osobówki z napęde na jedną oś (tył i przód) zimą nikt nie odśnieża...nigdy problemóm nie miałem z dojazdem nawet po całonocnych opadach.
    Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
    Jogi4x4
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1909
    Rejestracja: 21 Gru 2009, 12:40
    Miejscowość: PZL
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
    Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Terenówka do 150 tyś

    15 Lis 2010, 12:27

    Ja mówie o prawdziwym napędzie na 4koła a nie o jakims gównainym haldexie:))
    STI 440hp / 660NM
    RS4 B7 Avant 420hp
    Legacy 3.0 Spec B 245hp
    MajkPZM
    Zaawansowany
     
    Posty: 778
    Rejestracja: 25 Lut 2009, 11:48
    Miejscowość: Kraków

    Re: Terenówka do 150 tyś

    15 Lis 2010, 12:42

    MajkPZM dobrze mówi, jak się potrafi jeździć to nic się nie stanie. Ja już Quattro użytkuje 4 rok bez żadnych komplikacji. Przyjemność jazdy w zimie bezcenna :)
    MordaS13
     

    Re: Terenówka do 150 tyś

    15 Lis 2010, 15:27

    MajkPZM napisał(a):Ja mówie o prawdziwym napędzie na 4koła a nie o jakims gównainym haldexie:))
    czyli co mercedesie G czy o TLC HDJ80 w wersji wyprawowej??
    bo subaru to prawdziwego 4x4 nie miało nawet w wersji WRC :mrgreen:
    a jedyne z najbliższym "prawdziwym 4x4" to było stare Libero :wink:
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6643
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
    Miejscowość: z błota ;)

    Re: Terenówka do 150 tyś

    15 Lis 2010, 15:35

    Najlepszy napęd to napęd symetryczny na wszystkie koła, z takim samym rozdziałem mocy. Taki ma subaru.
    STI 440hp / 660NM
    RS4 B7 Avant 420hp
    Legacy 3.0 Spec B 245hp
    MajkPZM
    Zaawansowany
     
    Posty: 778
    Rejestracja: 25 Lut 2009, 11:48
    Miejscowość: Kraków
     
    • Warto przeczytać
    • 8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009
      S2020005