TTI 550 CZY 770? Pomoc w Wyborze

TTI 550 CZY 770? [Pomoc w Wyborze ]

17 Lis 2008, 15:03

[link wygasł] Zastanawiam się nad Tym lub na tym : [link wygasł]

Moze mi ktoś doradzić, które wybrac bo jedno ma ASC a drugie juz nie. Niewiem za bardzo na co jeszcze zwrocic uwage. Prosze o Pomoc. Dziekuje
Balcer
Nowicjusz
 
Posty: 10
Rejestracja: 22 Lip 2008, 17:56

Re: TTI 550 CZY 770? [Pomoc w Wyborze ]

17 Lis 2008, 18:44

tańszy model nie ma RF Gain, dzięki temu możesz odfiltrować słabsze sygnały. Dla mnie to jednak jedno z podstawowych pokręteł.
karlone
Zaawansowany
 
Posty: 675
Rejestracja: 07 Lis 2008, 17:55
Miejscowość: Śląsk

Re: TTI 550 CZY 770? [Pomoc w Wyborze ]

17 Lis 2008, 21:38

Jeżeli zastanawiasz się na tymi dwoma to bierz TTI 770.
Więcej przydatnych funkcji jak kolego napisał RF Gain bardzo przydatny w mieście.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1831
Rejestracja: 11 Kwi 2008, 14:19
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus LS będzie miał silnik V6 Lexus LS będzie miał silnik V6
    Lexus zarejestrował w japońskim urzędzie patentowym znak towarowy "LS 350". W praktyce oznacza to, że gama jednostek napędowych przechodzącej obecnie próby drogowe nowej, piątej generacji flagowej limuzyny Lexusa obejmować ...
    Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe Łańcuchowe rozrządy nie są bezobsługowe
    Jeśli nie chcesz mieć problemu z łańcuchowym napędem rozrządu, powinieneś nauczyć się dbać o nowoczesny silnik. Myślisz, że skoro kupiłeś nowy lub kilkuletni samochód, to nie musisz nawet zaglądać pod maskę pomiędzy ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • MINI Clubman Bond Street, deska rozdzielcza, wnętrze
      Rage-Race 2010
      Honda Civic Type R Prototype, 2017
      Seat Ateca, 2