Ubezpieczenie na drugiego właściciela

ubezpieczenie na drugiego właściciela

04 Paź 2008, 10:35

Mam taki problem Niedawno kupiłem samochód sprowadzany z zagranicy i na umawie widnieje sam lecz poniewarz jestem młodym kierowcą i mam prawojazdy ponieżej roku chciałem dpisać ojca jako współwłaściciela i tu moje pytanie CZy mogę to zrobić przy rejestracj gdy na umowie widnieje tylko moje imię i nazwisko z góry dziekuje
Pawel_10101
Nowicjusz

Miejscowość: płock

Re: ubezpieczenie na drugiego właściciela

04 Paź 2008, 20:35

Nie.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

04 Paź 2008, 22:42

A nie masz miejsca na umowie zeby dopisać ojca??????????
v40
Początkujący

12 Paź 2008, 22:30

Jest taka mozliwość, wystawiasz u notariusza zaświadczenie że twój ojciec jest współuzytkownikiem samochodu, i masz wtedy pełne prawo do jego zniżek. Kolega w ten sposób załatwiał ubezpieczenie w Alianz, dokładnie jak ma wyglądać to oświadczenie to Ci nie powiem ale udaj sie do jakiegos ubezpieczyciela to napewno wszystko Ci wyjaśnią.
zbychu57
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Białystok

16 Paź 2008, 18:03

zadzwon pod siedem czworek, mialem identyczny problem jak sprowadzalem swojego dodg'a dwa miesiace temu ze stanow, oni ci tam wszystko wyjasnia, u mnie wygladalo to tak, ze podpisalem umowe darowizny (druki znajdziesz na necie) potem idziesz z tym do wydzialu komunikacji, a potem placisz w US podatek, mi się to oplacalo bo jak sobie u nich policzylem skladke bez znizki i ze znizka to roznca doszla do 600zl, a za podatek zaplacilem 250.

P.S.
Pamietaj nie zanizaj wartosci auta :)
on_24
Początkujący

28 Paź 2008, 22:03

a jesli moj ojciec ma juz samochod do spolki z moim bratem to ja moge wziasc moje auto tez do spolki z ojcem?
tzn. w takiej sytuacji moj ojciec mialby 2 samochody do spolki z dwoma synami:D heh trzeba kombinowac
simonuk
Nowicjusz
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Mercedes Klasy S Coupé Mercedes Klasy S Coupé