Ubezpieczenie?

Ubezpieczenie?

08 Paź 2018, 22:55

Witam. Za niedługo zamierzam kupić autko i będę oczywiście potrzebował OC. Jestem młodym kierowcą 22 lat. Prawo jazdy od 1 roku i 4 miesięcy. Gdzie teraz najlepiej kupić polisę OC?
Słyszałem, że opcja ze "współwłaścicielem" obniży koszt ubezpieczenia pomimo młodego wieku. Tylko jak to ma wyglądać? Idę np: z ojcem do PZU (tam on posiada swoje OC) i OJCIEC bierze kolejne OC tak jakby na "siebie" tylko dopisuje mnie jako "współwłaściciela"? Czy też odwrotnie? Ja właściciel, a Ojciec "współ"? Zależy mi na mniejszym koszcie OC. Gdyż sprawdzałem już parę kalkulatorów online i taka Corsa z 2004 R, silnik 1.1 czy tam 1.2 z LPG wyszło mi przypuszczalnie po 1700 wzwyż, co jest dużym kosztem. Będę wdzięczny za odpowiedź.
Ostatnio edytowany przez Kao, 09 Paź 2018, 12:52, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Nikt tu nie jest ślepy, tłusty druk nie był potrzebny!!!!
MrVaMpIr31
Obserwowany

Re: Ubezpieczenie?

09 Paź 2018, 13:11

Sprawdz w kalkulatorze OC ile wyniesie składka z osobą ze stosownymi zniżkami.
Masz 2 opcje zakupu
Kupno na współwłaściciela lub kupno bezpiśrednio na Ciebie a potem napisać umowę dorowizny w jakimś procencie.
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

56. Rajd Barbórka - prawdziwe rajdowe klasyki 56. Rajd Barbórka - prawdziwe rajdowe klasyki
    W piątek (30.XI) i w sobotę (1.XII) już po raz 56. odbędzie się słynny Rajd Barbórka. Na starcie rywalizacji obok nowoczesnych konstrukcji staną również prawdziwe rajdowe klasyki od Toyoty, Subaru czy Lancii. ...
    Kia Picanto LPG (bi-fuel) - małe zwinne i oszczędne auto Kia Picanto LPG (bi-fuel) - małe zwinne i oszczędne auto