Ubezpieczenie?

Ubezpieczenie?

08 Paź 2018, 23:55

Witam. Za niedługo zamierzam kupić autko i będę oczywiście potrzebował OC. Jestem młodym kierowcą 22 lat. Prawo jazdy od 1 roku i 4 miesięcy. Gdzie teraz najlepiej kupić polisę OC?
Słyszałem, że opcja ze "współwłaścicielem" obniży koszt ubezpieczenia pomimo młodego wieku. Tylko jak to ma wyglądać? Idę np: z ojcem do PZU (tam on posiada swoje OC) i OJCIEC bierze kolejne OC tak jakby na "siebie" tylko dopisuje mnie jako "współwłaściciela"? Czy też odwrotnie? Ja właściciel, a Ojciec "współ"? Zależy mi na mniejszym koszcie OC. Gdyż sprawdzałem już parę kalkulatorów online i taka Corsa z 2004 R, silnik 1.1 czy tam 1.2 z LPG wyszło mi przypuszczalnie po 1700 wzwyż, co jest dużym kosztem. Będę wdzięczny za odpowiedź.
Ostatnio edytowany przez Kao, 09 Paź 2018, 13:52, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Nikt tu nie jest ślepy, tłusty druk nie był potrzebny!!!!
MrVaMpIr31
Obserwowany

Re: Ubezpieczenie?

09 Paź 2018, 14:11

Sprawdz w kalkulatorze OC ile wyniesie składka z osobą ze stosownymi zniżkami.
Masz 2 opcje zakupu
Kupno na współwłaściciela lub kupno bezpiśrednio na Ciebie a potem napisać umowę dorowizny w jakimś procencie.
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type
Silnik: 2.0 na gnojówkę
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Bezpieczniejsze skrzyżowania dzięki łączności samochodów z otoczeniem Bezpieczniejsze skrzyżowania dzięki łączności samochodów z otoczeniem
    W ramach wspólnego projektu Wolfsburg, Volkswagen i Siemens utworzyły obszar testowy na głównej ulicy miasta, na której dziesięć sygnalizatorów świetlnych wyposażono w urządzenie do transmisji ...
    Targi Pojazdów 4x4 OFFROAD SHOW POLAND 2013 / relacja Targi Pojazdów 4x4 OFFROAD SHOW POLAND 2013 / relacja