Upierdliwe powiadomienia o nieprzeczytanych postach

Re: Upierdliwe powiadomienia o nieprzeczytanych postach

10 Mar 2011, 19:17

Ja tam nie widzę problemu. Tak jak napisał Migi60, czytam to co mnie interesuje a przed wylogowaniem oznaczam resztę jako przeczytane. To takie wnerwiające i czasochłonne jest?
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Moderator
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

10 Mar 2011, 23:56

Jak dla mnie też nie ma problemu loguje się na forum a jak już przeglądnę to co mnie zainteresowało po temacie to oznaczam resztę jako przeczytane i już nie wiem co to za problem kliknąć raz myszką.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Nissan Primera WP11-144
Silnik: QG18DE
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

11 Mar 2011, 09:09

BRODATY napisał(a):Ja tam nie widzę problemu. Tak jak napisał Migi60, czytam to co mnie interesuje a przed wylogowaniem oznaczam resztę jako przeczytane. To takie wnerwiające i czasochłonne jest?

Obejść to jest bardzo łatwo. Pytanie tylko: po co? Skoro coś jest niepotrzebne, to po co jest? I faktycznie, kiedyś to było 1000 postów, teraz 500. Tendencja powinna być raczej w przeciwną stronę.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Skoda z silnikiem umieszczonym z tyłu - 25lat od zakończenia produkcji Skoda z silnikiem umieszczonym z tyłu - 25lat od zakończenia produkcji
    W sierpniu 1990 roku linię montażową zakładu w Kvasinach opuściła ostatnia seryjna ŠKODA z silnikiem umieszczonym z tyłu. Był to egzemplarz modelu Rapid (Š747) – stanowiącego atrakcyjną odmianę coupe niezwykle ...
    SEAT - prezentacja nowego logo marki SEAT - prezentacja nowego logo marki