Uszkodzony pojazd, brak sprawcy

Uszkodzony pojazd, brak sprawcy

24 Gru 2017, 13:54

Witam mam taki problem. sprawca nie ma szkód ja mam , nie mam świadków i dowodów, ale jest podejrzany kolizji < 99%> pewny. i co teraz moge zrobic?
damian111
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 24 Gru 2017, 13:49
Prawo jazdy od: 01 06 2004
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: mazda323
Silnik: 75
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Jestem sprawcą wypadku. Powiadamiać ubezpieczyciela?

24 Gru 2017, 18:35

Nie wiem jak inni ale ja nic nie zrozumiałem z tego co napisałeś
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 5928
Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type
Silnik: 2.0 na gnojówkę

Re: Jestem sprawcą wypadku. Powiadamiać ubezpieczyciela?

25 Gru 2017, 09:05

Auto stało nie daleko domu na polnej drodze pojazdowej do posesji. Droga jest tylko do pola i do kilku domów. Tamtego dnia jechał traktor i ciągnął agregat za sobą. Podejrzewam że nie czuł ze lekko zarysował moje auto albo nie chce się przyznać. ponieważ wypiera się ze on nic nie zahaczył. U niego nie ma żadnego śladu zarysowania a na moim aucie jest strona zarysowana. Podejrzewam ze to od takich prętów wystających z boku. Dopiero drugiego dnia zobaczyłem uszkodzenia . I jak teraz mogę poradzić w takiej sytuacji jak nie złapałem na gorącym uczynku sprawcy?
damian111
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 24 Gru 2017, 13:49
Prawo jazdy od: 01 06 2004
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: mazda323
Silnik: 75
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak Toyota nauczyła świat wydajnej produkcji Jak Toyota nauczyła świat wydajnej produkcji
    Toyota stała się pierwszym producentem na świecie, którego roczna produkcja przekroczyła 10 milionów aut. Toyota Corolla – samochód, który zmotoryzował japońską klasę średnią – jest ...
    Toyota Corolla TE27 (1972–1974) Toyota Corolla TE27 (1972–1974)
    To właśnie od niej zaczyna się wielka przygoda Corolli ze sportem. Pod maską lekkiego, ważącego zaledwie 855 kg nadwozia coupe ówczesnej Corolli TE27 zamontowano 115-konny silnik DOHC z Celiki. Ta wersja trafiła do ...

  •