Van / dostawczak kombi. Nowy. 2019. Automat.

Van / dostawczak kombi. Nowy. 2019. Automat.

27 Sie 2019, 12:23

Dzień dobry.

Do końca roku planuję kupić jakiś van / dostawczak kombi. Nie szaleje na drogach. Na ekspresowych/autostradach raczej 140km/h nie przekraczam. Także nic super szybkiego mi nie potrzebne ( doradzali mi superba kombi - ale wolę więcej miejsca ) dodatkowo jeżdżę na targi minimum 2 razy w roku i w vanie wszystko fajnie by mi się pomieściło , bo tak to czasem muszę kombinować na 2 samochody.

Bardziej zależy mi wskazaniu jakimi markami, modelami w ogóle jest sens się zainteresować. Nie znam się kompletnie.

Przeglądałem już różne modele. W tym te wszystkie podobne ( citroen traveler, toyota proace, nowy opel zafira itd ). Volksagena transportera.

Na jakiś cudach techniki mi nie zależy. Ale musi być automat, żeby można było telefon do muzyki podłączyć i może automatyczne przesuwane drzwi boczne ( mam to w aktualnym i akruta korzystam często ). Klomatyzacja i może jeszcze kamera cofania ( jakby żona jeździła).

Wiadomo że najlepiej jak najmniej wydać. Jednak liczę się z tym że duży samochód dużo kosztuje. Także nastawiam się na okolicę 200 tysięcy. Bralbym leasing.

Rocznie bym robił minimum 25 tysięcy kilometrów. W tym dojazdy do pracy. Mniej nie będzie. Możliwe że nawet więcej jakbym pracę zmienił.

Dlatego tak się zastanawiam czy nie lepiej np jakiś tańszy dostawczak wersję kombi + np. Clio ( akurat mi się podoba ) na dojazdy? Chociaż ubezpieczenia itp, pewnie musiałbym wszystko przeliczyć.
jellyOut
Nowicjusz

Prawo jazdy od: 04 02 1984
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

Re: Van / dostawczak kombi. Nowy. 2019. Automat.

27 Sie 2019, 12:55

A co tu za różnica, bierz to co robie pasuje i ma korzystne warunki do kupna, serwisowania i tyle, marka nie ma większego znaczenia.
Zachęcam do wzięcia udziały w ankiecie na wybór koloru na E36 Cabrio
kolor-na-bmw-e36-cabrio-vt117044.htm
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Francja