Vectra A - zapłon. Wyprzedzić czy zostawić fabrycznie?

Vectra A - zapłon. Wyprzedzić czy zostawić fabrycznie?

06 Kwi 2010, 16:26

Witam!
Zmieniłem cały układ zapłonowy, mam założoną instalację LPG, i zastanawiam się, czy zostawić wyprzedzony zapłon czy ustawić tak jak jest fabrycznie oznaczony? Czy ma to wpływ na spalanie? Moc?

[ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 16:35 ]
Byłem teraz pobawić się trochę tym zapłonem. Jak ustawiłem na fabryczne oznaczenia, to silnik chodził koncertowo :D Słychać było taki agresywny ryk, i na gazie, i na benzynie. I samochód był o wiele mocniejszy, jak ustawiłem na oznaczenia (przyśpieszyłem o jakieś 3-6mm) które zrobił gazownik, samochód się zamulił na benzynie i na gazie. Ma to wpływ na spalanie? Jak jest lepiej?
michal2409
Początkujący
 
Posty: 55
Rejestracja: 08 Mar 2010, 15:17
Miejscowość: Mniów (k. Kielc)

Re: Vectra A - zapłon. Wyprzedzić czy zostawić fabrycznie?

07 Kwi 2010, 10:48

ja bym zostawił fabryke bo jak masz zmulony moze lac gazu czy tez benzyny i nie przepalac co daje zwiekszone spalanie bez efektu i rezultatu zuzycia tego paliwa pozdrawiam
zakrzak
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 06 Kwi 2010, 11:29
Miejscowość: Toruń
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Diesel i rozruch silnika w zimie Diesel i rozruch silnika w zimie
    Problemy z uruchomieniem silnika w zimie, najczęściej mają posiadacze samochodów z silnikiem Diesla. Dlaczego? Ponieważ zazwyczaj zaniedbują swój samochód już w okresie jesiennym. Ale od początku...
    BMW Turbo 1972 BMW Turbo 1972
    BMW Turbo to pierwszy samochód koncepcyjny zbudowany przez firmę BMW. Nowoczesny projekt pierwszego na świecie sportowego samochodu promującego bezpieczeństwo – który nie był tylko bazą testową dla nowych ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Targi AutoSalon i AutoSerwis
      SAM 8883
      Renault Megane R.S. 275 Trophy, wnętrze
      Mercedes Klasa C 63 AMG Coupe, 2