Vectra B 2.0 DI 16V nie odpala.

12 Maj 2010, 13:22

Witam!

Zakupiłem Vectrę B 1999r 2.0 DI 16v w niedzielę. Wróciłem nią do domu ponad 100km (śr. 100km/h) bez żadnych przeszkód. Auto paliło na dotyk całe południe, w nocy i następnego dnia. Zrobiłem nią ok. 220km przez 2 dni. Wszystko było ok. w poniedziałek wieczorem nią wróciłem do domu. Zobaczyłem że zapasowy kluczyk zamyka drzwi (z pilota), a rzekomy długotrwały poprzedni użytkownik mówił, że nie ma takiej opcji ten model :roll: w nocy była ulewa, auto stało na deszczu. następnego dnia rano wsiadłem i odkodowałem radio, bo było zakodowane mimo posiadania klucza co mnie zdziwiło. następnie chciałem auto odpalić i nic.
Rozrusznik kręci kręci a vectra nic. Odłączyłem aku i podłączyłem z powrotem z nadzieją że to coś da. Nic.

Czy mogła to być wina odkodowania radia, co spowodowało usterkę elektryki- zwarcie itp?
Czy może pilotem włączyłem jakiś immobiliser? (handlarz który rzekomo nią jeździł 2 m-ce mówił że go nie ma i z autem nie miał nigdy takiego problemu.
Czy może wg. częstych odpowiedzi jest to zapowietrzenie?

Wcześniej auto paliło na dotyk a tu nagle nic.
djwyrebas
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: Siedlce
  • 14 Maj 2010, 20:20

    Sciag rure z przepustnicy i poprykaj plakiem najlepiej zeby ktos ci pokrecil rozrusznikiem a ty w tym czasie prysnij Jak zalapie to wina paliwa a jak nie elektryka Sprawdz bezpieczniki IMMO kluczykiem nie mozna wylaczyc Nie mowie ze to nie wina immo ale to juz trzeba go poczytac
    Odkodowanie radii samoch [email widoczny po zalogowaniu] tel 509674475 GG 6005324
    elektron1234
    Aktywny
     
    Posty: 306
    Miejscowość: Rzeszow

    14 Maj 2010, 21:33

    jedz na kompa (pompa paliwa,czujniki sprawdz)
    ryba1977
    ryba1977
    Aktywny
     
    Posty: 320
    Miejscowość: poznań

    24 Maj 2010, 14:04

    nic nie robiłem, wsiadłem dzień później po jednym krztuszeniu zapaliła i chodziła do dziś czyli 13 dni perfekcyjnie, paliła na dotyk. Dziś to samo. Zamknąłem ją, po chwili przychodzę odpaliła od razu i po 2s zgasła. To samo. kręci kręci i nie pali. Nie ma paliwa w filtrze paliwa, wiec mechanik nalał do filtra ale wraz nie ciągnie. Czy to usterka układu paliwowego, ale nie chce mi się wierzyć ze od stania sie coś nagle zepsuło jak grom z nieba bo 5 min wcześniej chodziła jak igła. Może to odcięcie paliwa typu immobiliser? Tylko jak się on włączył drugi raz od 9 maja? Co o tym myślicie?
    djwyrebas
    Nowicjusz
     
    Posty: 18
    Miejscowość: Siedlce

    16 Lip 2011, 22:07

    kolego miałem ten sam problem wymieniłem uszczelniacze pod wtryskami ,filtr paliwa i dalej problem w końcu pompa do regeneracji i po problemie 2400 w plecy
    gregor2612
    Obserwowany
     
    Posty: 1
    Auto: opel vectra B 2.0 16V
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?
      Luksusowe modele BMW cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród przedsiębiorców. Korzystne rozwiązanie stanowi szczególnie BMW leasing. Na co zwrócić uwagę, decydując się na tę formę finansowania? ...
      Będą Lexusy plug-in - to już potwierdzone
      Dziennikarze brytyjskiego magazynu motoryzacyjnego Fleetworld uzyskali oficjalne potwierdzenie, że Lexus wprowadzi na rynek samochody hybrydowe plug-in, umożliwiające ładowanie akumulatorów z sieci. Firma prowadzi ...