Volkswagen B5 - Włączający się alarm po otwarciu drzwi...

Volkswagen B5 - Włączający się alarm po otwarciu drzwi...

26 Mar 2015, 15:46

Witam, mam nadzieję że wybrałem dobry dział.

Problem pojawił się zaraz po wyładowaniu się akumulatora i po jego ponownym odpaleniu odpaleniu przez kable. Teraz za każdym razem kiedy otworzę drzwi od auta alarm się włącza i wyłącza dopiero po odpalniu silnika...

Wiecie może co spowodowało takie działanie alarmu, nie ukrywam iż jest to bardzo irytujące kiedy o 7 rano alarm grzmi po całej uliczce :P

Czekam na info i pozdrawiam.

Btw. Jeżeli potrzebujecie jeszcze jakiś informacji to proszę pisać. Jestem laikiem i opis jest pewnie trochę nie do końca zrozumiały dla fachowców :P
Reynoldzik
Obserwowany

Prawo jazdy od: 17 02 1991
Auto: Volkswagen B5

Re: Volkswagen B5 - Włączający się alarm po otwarciu drzwi...

26 Mar 2015, 21:02

może zacznijmy od tego co to za alarm?
kowalkcn
Początkujący

Prawo jazdy od: 14 12 1993
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Citroen C5 I, Peugeot 407, 205
Silnik: 2.2hdi133KM,2.0hdi
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

Re: Volkswagen B5 - Włączający się alarm po otwarciu drzwi...

28 Mar 2015, 22:13

Czy po otwarciu drzwi zaświeca ci się kontrolka otwarcia drzwi i lampka w środku?
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1185
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Brąz i czerń - wyjątkowa wersja Lexusa NX Brąz i czerń - wyjątkowa wersja Lexusa NX
    Lista specjalnych modeli Lexusa robi się coraz dłuższa. Po sedanie IS ze wstawkami w kolorze indygo oraz coupé LC pokrytym specjalnym, zielonym lakierem czas na wyjątkową odmianę Lexusa NX. SUV już wkrótce trafi ...
    Czy chrapanie podczas snu ma wpływ na bezpieczeństwo na drodze? Czy chrapanie podczas snu ma wpływ na bezpieczeństwo na drodze?