Volkswagen Jetta 2,0 TURBO, 200KM 2008r

Volkswagen Jetta 2,0 TURBO, 200KM 2008r

19 Cze 2010, 16:20

sie ma witam wszystkich i mam pytanie czy do takiego silnika i nowego auta da rade zamontowac instalacje gazowa jesli tak to czy slyszeliscie o takim przypadku. wypowiedzcie sie czy warto, co o tym sadzicie bo autko fajne podoba mi sie i jestem zainteresowany nabyciem tego cuda ale tylko pod warunkiem ze bedzie opcja zagazowania. dzieki trzymajcier sie
hejo81
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 19 Cze 2010, 16:04
Miejscowość: katowice

Re: Volkswagen Jetta 2,0 TURBO, 200KM 2008r

19 Cze 2010, 16:57

V generacja (wtrysk gazu w fazie ciekłej), jest to instalacja podwójnego zasilania ( jedzie czasem na gazie, czasem na benzynie), w zależności od sposobu jazdy
o dostępność nie pytaj bo mało tego się w polsce zakłada :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6643
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)

Re: Volkswagen Jetta 2,0 TURBO, 200KM 2008r

19 Cze 2010, 20:56

Mimo, że instalacje do silników z wtryskiem bezpośrednim już pomalutku wchodzą na rynek to jednak na instalację do takiego silnika z turbo musisz poczekać jeszcze około 2 lat.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

Re: Volkswagen Jetta 2,0 TURBO, 200KM 2008r

20 Cze 2010, 23:22

interesuja mnie koszta jesli sie orientujecie
hejo81
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 19 Cze 2010, 16:04
Miejscowość: katowice

Re: Volkswagen Jetta 2,0 TURBO, 200KM 2008r

21 Cze 2010, 09:44

z tego co kiedyś, ktoś, gdzieś bąknął to było 6-7 klocków i w góre :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6643
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)

Re: Volkswagen Jetta 2,0 TURBO, 200KM 2008r

21 Cze 2010, 21:09

to tak nie jest zle bo myslalem ze ok 10 kafli tzra bedzie dac
hejo81
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 19 Cze 2010, 16:04
Miejscowość: katowice
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    System zapobiegania kolizjom czołowym firmy Mitsubishi System zapobiegania kolizjom czołowym firmy Mitsubishi
    System zapobiegania kolizjom czołowym firmy Mitsubishi Motors Corporation, stanowiący wyposażenie nowej generacji modelu Outlander, która zadebiutowała w Europie kilka miesięcy temu, otrzymał wyróżnienie Euro ...
    Czy drony złapią piratów drogowych na gorącym uczynku? Czy drony złapią piratów drogowych na gorącym uczynku?
    Drony już wkrótce mogą przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. W Polsce i na świecie testowane są różne zastosowania dla tych urządzeń. Dzięki nim policja ma szansę stwierdzić, czy uczestnicy ...

  • Re: Volkswagen Jetta 2,0 TURBO, 200KM 2008r

    21 Cze 2010, 21:48

    problem nie jest z kasą tylko z warsztatem który ci to skompletuje i założy :mrgreen:
    to jest dośc "nowa" technologia
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6643
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
    Miejscowość: z błota ;)

    Re: Volkswagen Jetta 2,0 TURBO, 200KM 2008r

    23 Cze 2010, 19:18

    ale powiedzcie mi czy problem jest w tym ze jest to nowy samochod czy tez moze problemem jest fakt ze silnik jest doładowany turbo bo generalnie do silnikow z turbo tez przeciez zaklada sie instalacje
    hejo81
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Rejestracja: 19 Cze 2010, 16:04
    Miejscowość: katowice

    Re: Volkswagen Jetta 2,0 TURBO, 200KM 2008r

    24 Cze 2010, 20:44

    Chłopie ty chyba czytasz co chcesz. Nie w samochodzie i nie w turbinie leży problem tylko w sposobie podawania paliwa (benzyny) do silnika FSI. Problem polega na tym że taki silnik musi mieć chłodzone wtryskiwacze, a możliwe jest to tylko za pomocą benzyny. Nie problem jest zamontować taką instalację, ale problemem jest zużycie BP które w tak wysilonym silniku może dochodzić do 35% i inwestycja będzie się zwracała wieki. Musi być opracowana tak instalacja by zużycie benzyny podczas jazdy na gazie było mniejsze niż 10%, a takich instalacji do FSI turbo jeszcze nie ma.
    Migaz
    Zaawansowany
     
    Posty: 911
    Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
    Miejscowość: warszawa
    Auto: Mercedes
    Silnik: m104
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 1994
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Monster Truck Rock Star, 11
      Infiniti Q50