Dość nietypowo, bo po raz pierwszy w historii na Facebooku, Volvo wybrało ambasadora nowego Volvo V40. Zwycięzcą został Jakub Jodłowski, który przez 3 miesiące będzie testował nowy model Volvo.
Zadaniem uczestników było przygotowanie kreatywnego filmu, w którym mieli przekonać internautów oraz jury Volvo Auto Polska, że to właśnie oni powinni zostać nowym ambasadorem Volvo.
Jednogłośnie przez internautów oraz jury jako zwycięski film wybrano pracę Jakuba Jodłowskiego, pt. "Dzień z życia". W tymże filmie przedstawił swoją pasję do Volvo i wspinaczki. Zwycięzca zamienił swojego Volvo 480 na nowe Volvo V40.
Zaskoczył nas profesjonalizm i pomysłowość filmów przygotowanych przez użytkowników. Na nowego ambasadora modelu Volvo, postanowiliśmy wybrać Jakuba Jodłowskiego, ponieważ pokazał w nim w bardzo oryginalny sposób swoją pasję do naszej marki. Dodatkowo zdecydowaliśmy się przyznać dwie nagrody specjalne – tygodniowe testy nowego Volvo V40 dla Remigiusza Rąpały i Szymona Kuriaty. Ich filmy były jednymi z najlepszym pod względem jakości – powiedział Łukasz Wójcik, Communication Manager z Volvo Auto Polska.
Testy wodorowej Toyoty Mirai w Chinach Toyota rozpocznie testy wodorowego sedana Mirai w Chinach. Firma sprawdzi możliwości adaptacji tej technologii w Państwie Środka. Jednocześnie japońska firma zadeklarowała, że wybuduje stację tankowania wodoru w swoim chińskim ...
Lexus - elektryczna przyszłość modeli wyczynowej rodziny "F" Prezes Lexus International Yoshihiro Sawa powiedział w wywiadzie udzielonym brytyjskiemu magazynowi Auto Express podczas Goodwood Festival of Speed, że japońska marka premium wprowadzi do oferty samochody elektryczne, a elektryfikacja ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLVO. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne VOLVO
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.