VW Golf IV co dwa trzy dni

VW Golf IV co dwa trzy dni

26 Sty 2018, 19:33

Witajcie, mam problem z moim golfem
Co dwa, trzy dni muszę ładować akumulator, bo rano nie odpala.
Sprawdziłem aku i pokazuje mi 12,61v, na włączonym pokazuje mi 14,41v więc stwierdzam, że aku i alternator jest OKEJ. Później sprawdziłem czy coś nie kradnie prądu i wyszło mi 0,16A, czyli niby też nie kradnie prądu. Co mogę jeszcze sprawdzić, poszukać?
siwy3551
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 26 Sty 2018, 18:46
Auto: VW Golf IV

Re: VW Golf IV co dwa trzy dni

26 Sty 2018, 22:04

0,16A oznacza że coś ci kradnie prąd.
Prawidłowy pomiar powinień być o wiele mniejszy
JaCuS08
Nowicjusz
 
Posty: 21
Rejestracja: 21 Sty 2018, 17:58
Prawo jazdy od: 05 01 2012
Auto: Audi A4 B5

Re: VW Golf IV co dwa trzy dni

26 Sty 2018, 23:26

na mierniku mam ustawione 10A, nie mam mniejszej wartości.
Jaki w takim razie powinien być prawidłowy wynik?
siwy3551
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 26 Sty 2018, 18:46
Auto: VW Golf IV

Re: VW Golf IV co dwa trzy dni

27 Sty 2018, 13:14

Prawidłowy pomiar powinien być coś w Granicach 0,03A
JaCuS08
Nowicjusz
 
Posty: 21
Rejestracja: 21 Sty 2018, 17:58
Prawo jazdy od: 05 01 2012
Auto: Audi A4 B5
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Unikalny system składania tylnych siedzeń – 1999 rok Unikalny system składania tylnych siedzeń – 1999 rok
    W jaki sposób w samochodzie typu minivan szybko uzyskać płaską podłogę? Przez lata odpowiedź brzmiała zwykle – wymontować tylne siedzenia. Toyota była prekursorem licznych i popularnych dziś rozwiązań typu „smart ...
    Hybrydowa klasa luksusowa – przegląd rynku premium Hybrydowa klasa luksusowa – przegląd rynku premium
    Samochody hybrydowe zyskują coraz większą popularność, a marki premium bynajmniej nie pozostają tu wyjątkiem. W ofercie tego segmentu z roku na rok pojawia się coraz więcej modeli z napędem hybrydowym. Rynek samochodów ...

  •