VW golf5 1.4 TSI 122 km silnik caxa. Problem falowanie obrotów

VW golf5 1.4 TSI 122 km silnik caxa. Problem falowanie obrotów

06 Sty 2019, 21:03

Witam wszystkich. Mam problem i mam nadzieję że jakoś mi poczęcie a więc do rzeczy. Wymieniałem łańcuch rozrządu 1.4tsi 122km silnik o oznaczeniu CAXA mechanik wymienił łańcuch napinacz slizgi zębatkę po złożeniu auto ciężko odpalalo po przejechaniu 500 metrów zdusilo samochód i osiągał maxymalnie 3000tys obrotów i nic więcej brak mocy. Po powrocie do mechanika stwierdził że rozrząd się przestawił ustawiono mi go znowu dobrze auto dalej ciekawostki paliło i falowały obroty ale.moc auta wróciła. Przejechałem jakieś 120km i znów to samo spadek mocy nie trzymanie obrotów na biegu jałowym i też max 3000tys obr. I niepokojące dźwięki dobiegające z silnika tarcie klekotanie szorowanie ogólnie masakra. Mechanik stwierdził że to wina wariatora łańcucha zamówiłem nowy wariator obecnie czekam na tą część i zobaczymy po wymianie. Może się orietujecie coś w tym temacie boję się że coś złego się mogło stać cis w silniku pomóżcie jakoś dzięki pozdtawiam
ozi2709
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 06 Sty 2019, 20:56

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego Polacy kochają miejskie hybrydy? Dlaczego Polacy kochają miejskie hybrydy?
    W samochodach do miasta najbardziej cenimy niskie spalanie i wysoki moment obrotowy pozwalający na szybsze włączanie się do ruchu, dostępny w możliwie najniższym zakresie obrotów. Jeszcze do niedawna warunki te spełniały ...
    Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid EV Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid EV
    Nowy Outlander PHEV nie jest tylko odmianą obecnego na rynku wariantu z silnikiem spalinowym, ani modelem demonstrującym potencjał technologii hybrydowej typu plug-in, ale kolejnym wcieleniem Nowego Outlandera – obok ...

  •