VW Jetta 1,8 - oplaca sie do tego zakladac gaz?

VW Jetta 1,8 - oplaca sie do tego zakladac gaz?

15 Maj 2008, 04:01

Mam jette 1,8 (silnik z punktowym wtryskiem mechanicznym) jakn to bedzie jezdzic na LPG i czy moge zalozyc zwykla instalacje(najtansza) czy musze sekwens?
krzysio
Nowicjusz
 
Posty: 24
Rejestracja: 15 Maj 2008, 03:47

Re: VW Jetta 1,8 - oplaca sie do tego zakladac gaz?

22 Maj 2008, 09:26

Bardzo sie oplaca.Polecam.Mam passata z takim silnikiem.Instalacja II generacji koniecznie i masz spokoj.Zakladalem 4 lata temu i zero problemow.Te silniki bardzo dobrze chodza na gazie.Pamietaj tylko zeby dac II gen czyli ze sterownikiem gazowym bioracym sygnal z sondy i sterujacym krokowcem na przewodzie.Spalanie na trasie do 8,5 l gazu na 100 km.Przy mechanicznym wtrysku chyba moze byc i instalacja I gen,ale spalanie bedzie wieksze.
inic
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 36
Rejestracja: 15 Gru 2006, 14:48

Re: VW Jetta 1,8 - oplaca sie do tego zakladac gaz?

22 Maj 2008, 09:32

dzieki kolego za odpowiedz. To chyba zaloze ten gaz bo troche jezdze a benzynka droga(teraz pali w granicach 8 litrow PB95). Ile moze kosztowac instalacja II generacji(tak w przyblizeniu).
krzysio
Nowicjusz
 
Posty: 24
Rejestracja: 15 Maj 2008, 03:47

Re: VW Jetta 1,8 - oplaca sie do tego zakladac gaz?

22 Maj 2008, 17:44

Mnie kosztowala 1560 zl,ale to bylo 4 lata temu.
inic
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 36
Rejestracja: 15 Gru 2006, 14:48
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Urban Concept Spyder - samochód studyjny Audi Urban Concept Spyder - samochód studyjny
    Samochód studyjny Audi Urban Concept Spyder, gwiazda Międzynarodowej Wystawy Motoryzacyjnej w 2011 r. we Frankfurcie, stanowi konkretną propozycję dla mobilności jutra. W swoich założeniach przeznaczony jest dla nowoczesnego ...
    VW Caddy BiFuel z fabryczną instalacją LPG VW Caddy BiFuel z fabryczną instalacją LPG
    Volkswagen Caddy dzięki wielu wersjom nadwozia, szerokiej gamie silników i dwóm rozstawom osi, jest niezwykle uniwersalnym samochodem. Świetnie sprawdzi się jako auto użytkowe w pracy, jak i jako samochód ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      passat b5 german style
      S2020005
      GTP Light