VW Passat B5 - kierunkowskazy

VW Passat B5 - kierunkowskazy

28 Lut 2014, 21:05

Witam. Mam problem - w moim Passacie szwankują kierunkowskazy... Ogólnie działają, jednak tylko chwilowo tzn. kiedy włączam, kierunkowskaz miga chwile i nagle przestaje działać ?! Problem dotyczy obu kierunków - prawego i lewego. Awaryjne działają ok, pozostałe światła także, tylko kierunkowskazy są nie halo. W czym może być problem ?? Aha i dodam, że to na pewno nie bezpiecznik, bo sprawdzałam i na pewno jest w porządku.
Auto to VW Passat 1.9TDI 90KM z 2000 roku. Nie znam się na elektryce samochodowej, pozatym jestem kobietą więc myśl techniczna jest mi raczej obca :D ale proszę o jakies sugestie w czym może być problem, auto zaprowadze do elektryka jednak chciałabym miec jakieś pojęcie minimalne.. Po prostu facet zobaczy blondynke i jeszcze będzie mnie chciał oskubać z kasy. Z góry dziękuję za pomoc
Agnnies
Obserwowany

Auto: VW Passat B5
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

Re: VW Passat B5 - kierunkowskazy

02 Mar 2014, 11:05

Agnnies napisał(a):Po prostu facet zobaczy blondynke

Przefarbuj się na rudo :) Ogólnie uchodzą za cwane dziewczyny i mechanik potraktuje cię jak należy :wink:
Oczywiście żartuję :wink: - bez urazy.
Co do problemu. Winny może być np. przerywacz kierunkowskazów, włacznik przy kierownicy albo lużne złącza. Raczej nie jest to wina żarowek czy samych lamp ponieważ jak piszesz
Agnnies napisał(a):Awaryjne działają ok,

Przyczyną może też być włacznik świateł awaryjnych - przez niego idą też kierunkowskazy. A z kolei sam przerywacz jest zintegrowany właśnie z włacznikiem awaryjnych.
Może też być słaby styk na bezpieczniku - mimo, że bezpiecznik jest ok, to podczas przepływu przez niego prądu, przestaje działać, bo jest za słaby styk.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1184
Miejscowość: Tychy