VW Passat b6 (2007) - odpadający lakier

VW Passat b6 (2007) - odpadający lakier

23 Lis 2015, 18:49

Jestem na kupnie Volkswagena Passata B6 (HIGHLINE) z 2007 roku o przebiegu 156 000 km, 2.0 TDi (140km). (14 miesięcy w kraju zarejestrowany) Tapicerka skóra (alcantara). W środku ładnie utrzymany, nie zniszczony, nie "sflugany". Silnik ładnie pracuje ("ma kopyto"), lecz ma wycieki. Gościu mówił że takiego sprowadził z Austrii i nic z nim nie robił (nie mył go). Aktualnie mam Passata b5 Fl z 2002 r. i nie ma kropli wycieku na silniku?! Nie wiem jak na to patrzyć? Pod maską jest brudny (zakurzony i ma wspomniane wcześniej przecieki) ale pracuje ładnie ( równo chodzi ). Jest podobno bezwypadkowy i nie był nigdy lakierowany?! Lecz na drzwiach od kierowcy i od pasażera pojawiły pęcherze pod lakierem ( niewielkie ok 2cm na 3cm) i zaczynają pękać. Jeszcze na dachu zaczął utleniać się ocynk i odlatywać lakier. Oprócz tych 3 wad samochód prezentuje się super! Ma książkę serwisową prowadzoną przez Serwis VW do 113 000km w Austrii. Później Gościu serwisował "u kolegi". Wymienił rozrząd. filtry ,tarcze hamulcowe, klocki, płyny. Dodaje 4 opony letnie na oryginalnych alufelgach z VW i 4 nowe opony zimowe na "stalówkach". Passat ten ma założoną nawigacje z Blaupunkt'a lecz sprzedawca powiedział że ją wyciągnie i założy zwykłe radio co mi się nie spodobało . Za tą nawigacje "zaśpiewał sobie 3000 zł !?) Cena tego Paska to 30 500zł z targowana do 27 000zł (bez nawigacji). Jak myślicie nie jest zbyt drogi na swój stan? Nie będzie dalej lakier odpadał? Czym mogą być spowodowane te wycieki na silniku? Warto zaryzykować? Ile tak ok. będą kosztowały te naprawy lakiernicze? Co o tym myślicie?
Kenorwox
Nowicjusz
 
Posty: 11
Rejestracja: 22 Lis 2015, 16:57
Auto: Volkswagen Passat B5 FL

Re: VW Passat b6 (2007) - odpadający lakier

20 Gru 2015, 15:59

Kenorwox napisał(a):Jest podobno bezwypadkowy i nie był nigdy lakierowany?! Lecz na drzwiach od kierowcy i od pasażera pojawiły pęcherze pod lakierem ( niewielkie ok 2cm na 3cm) i zaczynają pękać. Jeszcze na dachu zaczął utleniać się ocynk i odlatywać lakier.

Oryginalny lakier raczej w ten sposób nie zaczyna odchodzić, myślę że te elementy mogły być malowane. Tym bardziej że samochód ma dopiero 8 lat.
Kenorwox napisał(a):Czym mogą być spowodowane te wycieki na silniku?

Wszystko zależy od tego gdzie dokładnie widać te wycieki i ile ich jest? Usunięcie wycieków czyli wymiana uszczelek i uszczelniaczy może okazać się bardzo kosztowna.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 5975
Zdjęcia: 3343
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota 222D – sekretna broń Toyoty w WRC Toyota 222D – sekretna broń Toyoty w WRC
    W 1984 roku Toyota wygrała Rajd Safari Celicą Twincam Turbo. Po zachęcających wynikach fabrycznego zespołu w kilku ostatnich sezonach, Toyota zainwestowała ogromne nakłady czasu, pieniędzy i wysiłku, aby pokazać się z jak ...
    [D] C5 I 2,0 / Mazda 6 I 2,0 / Vectra C 1,8 / SuperB I 1,8T [D] C5 I 2,0 / Mazda 6 I 2,0 / Vectra C 1,8 / SuperB I 1,8T
    Podstawowe kryteria zestawienia: - samochód segmentu D - silnik o pojemności do 2l i mocy ok. 150KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2006r. Wytypowane modele do zestawienia: - Citroen C5 I 2,0 - ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Autosacrum 2009