VW Polo. Jak podłączyć to radio?

VW Polo. Jak podłączyć to radio?

01 Maj 2015, 13:45

Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Kupiłem niedawno radio do samochodu, jakieś nie firmowe i teraz mam mały problem z podłączeniem go do samochodu (VW POLO). W komplecie miałem kostkę do radia i kable do kostki zasilającej i głośnikowej, jednak nie znam się aż tak na tym, dlatego nie wiem jak teraz podłączyć te kabelki z radia do samochodu. Pomożecie? I jeszcze nie pasuje również kabel antenowy, gdyż samochodowy jest zbyt duży i nie pasuje do radia. Trzeba dokupić jeszcze jakąś przejściówkę?
Image
Image
Image
Image
Image
cosmograf
Obserwowany

Prawo jazdy od: 24 03 2013
Auto: VW Polo

Re: VW Polo. Jak podłączyć to radio?

05 Maj 2015, 12:25

idziesz do najprostrzego sklepu z akcesoriami np norauto i kupujesz tam przejsciowke z kostki taka jak do radia na 2 takie jak masz w aucie jest na 100 % i tam tez kupujesz przejsciowke antenowa wszystko nie powinno kosztowac wiecej niz 50 zl
kowalkcn
Początkujący

Prawo jazdy od: 14 12 1993
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Citroen C5 I, Peugeot 407, 205
Silnik: 2.2hdi133KM,2.0hdi
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

[VAN-D] Voyager IV 2,8 / Carnival I 2,9 / Espace IV 2,0 / Sharan I 1,9 [VAN-D] Voyager IV 2,8 / Carnival I 2,9 / Espace IV 2,0 / Sharan I 1,9
    Podstawowe kryteria zestawienia: - van segmentu D - silnik diesla o mocy ok. 140KM - automatyczna skrzynia biegów - modele z okolic 2005 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Chrysler Voyager IV 2,8 CRD - 150KM ...
    Przegląd samochodu przed zimą - co warto sprawdzić? Przegląd samochodu przed zimą - co warto sprawdzić?
    Okres zimowy jest trudny i nasze samochody żeby były w pełni sprawne w tym czasie to powinniśmy dokładnie przejrzeć samochód i usunąć wszystkie te usterki, które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo jazdy ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Audi R8
      Chicago Auto Show 2008