VW Polo - sekwencja Landirenzo

VW Polo - sekwencja Landirenzo

13 Kwi 2009, 13:55

Witam.
W moim VW Polo 1.4 mam zamontowaną instalacje gazową sekwencyjną Landirenzo. Od jakiegoś czasu podczas jazdy co kilka, kilkanaście minut odczuwalne są niewielkie szarpnięcia. Zauważyłem że spalanie również wzrosło o jakieś 2 litry. Co może być przyczyną??
Slawko
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 13 Kwi 2009, 13:47

Re: VW Polo - sekwencja Landirenzo

13 Kwi 2009, 13:59

Kiedy sprawdzałeś ostatnio układ zapłonowy? Ile przebiegu ma instalacja gazowa?
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

Re: VW Polo - sekwencja Landirenzo

13 Kwi 2009, 14:01

Układ zapłonowy...hmm..oj chyba bardzo dawno, ale na benzynie autko chodzi jak złoto. Tylko na gazie takie problemy wyskakują. Filtry gazu wraz z regulacją robiłem dokładnie rok temu. A co do przebiegu instalacji gazowej to ma jakieś 90 tyś km i nic poza wymianą filtrów i regulacją nie było w niej ruszane.
Slawko
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 13 Kwi 2009, 13:47

Re: VW Polo - sekwencja Landirenzo

13 Kwi 2009, 14:10

To zacznij od układu zapłonowego. Mieszanka gazowa jest bardziej czuła na brak iskry i dla tego może poszarpywać. Może też być oczywiście uszkodzony wtryskiwacz, ale żeby być pewnym musisz zrobić przegląd układu zapłonowego.
Jak chcesz sprawdzić wtryskiwacze to zdejmij z nich kostki i zmierz oporność.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

Re: VW Polo - sekwencja Landirenzo

13 Kwi 2009, 14:36

Zmierzyłem opornośc na wtryskiwaczach gazu i otrzymałem:
a) 1,6 Ohm,
b) 1,7 Ohm,
c) 3,0 Ohm,
d) 1,6 Ohm,
Jak widać jeden z nich znacznie odbiega od pozostałych.....
Slawko
Nowicjusz
 
Posty: 5
Rejestracja: 13 Kwi 2009, 13:47

Re: VW Polo - sekwencja Landirenzo

14 Kwi 2009, 16:22

masz do wymiany wtryskiwacz C ma za dużą oporność
DariuszQ
Nowicjusz
 
Posty: 4
Rejestracja: 11 Mar 2009, 20:45
Miejscowość: Warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami System 4Control z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami
    Łącząc system 4Control (4 koła skrętne) z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami, Renault w skuteczny sposób skoordynowało działanie dwóch kluczowych elementów z punktu widzenia zachowania samochodu ...
    Skoda Popular - samochodowa ikona ze sportowym sukcesem Skoda Popular - samochodowa ikona ze sportowym sukcesem
    Dokładnie 80 lat temu rajdowy duet Zdeněk Pohl/Jaroslav Hausman ukończył ŠKODĄ Popular legendarny Rajd Monte Carlo na drugim miejscu w klasie o pojemności silnika poniżej 1500 cm3. Prekursor dzisiejszej ŠKODY ...

  • Re: VW Polo - sekwencja Landirenzo

    14 Kwi 2009, 20:57

    ,,c,, do wymiany na 100%, ale zrobić to trzeba ostrożnie, a najlepiej u gazownika.
    Migaz
    Zaawansowany
     
    Posty: 911
    Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
    Miejscowość: warszawa
    Auto: Mercedes
    Silnik: m104
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 1994

    16 Maj 2009, 06:26

    Po wizycie u gazownika od razu popatrzył na aparat zapłonowy i powiedział : "aparat do wymiany". Tak też zrobiłem. Problem z szarpiącym samochodem na gazie jak również z gaśnięciem minął, przynajmniej po przejechaniu 200 km nic się nie dziej. Tak więc na razie wtryskiwacz nie wymieniony. Pytanie jak długo na nim pojeżdżę.
    Slawko
    Nowicjusz
     
    Posty: 5
    Rejestracja: 13 Kwi 2009, 13:47

    16 Maj 2009, 16:57

    Na twoim miejscu poprosiłbym o sprawdzenie oporności wtryskiwaczy gazownika i poproszenie go o radę, czy nie należy wymninić tego który ma oporność 3,0. Niestety duża oporność wtryskiwacza obciąża komputer gazowy i w rezultacie może go uszkodzić.
    Migaz
    Zaawansowany
     
    Posty: 911
    Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
    Miejscowość: warszawa
    Auto: Mercedes
    Silnik: m104
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 1994
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      passat b5 german style
      Infiniti Q50
      GTP Light