VW POLO

18 Lis 2017, 15:16

Widać. Znajomy ma pewien problem z autem. Po odpaleniu auta na karoserię są przenoszone dość uciążliwe wibracje. Problem ten objawia się także przy redukcji i wbijaniu wyższego biegu. Tylko, że przy tej czynności czuć to najbardziej. Czy powodem może być źle wyważone koło zamachowe? Poduszki silnika i skrzyni?
math243
Początkujący
 
Posty: 71
Prawo jazdy: 06 06 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

19 Lis 2017, 10:01

W pierwszej kolejności należy sprawdzić poduszki skrzyni biegów, następnie silnika. Ja myślę że to w nich będzie problem.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

19 Lis 2017, 10:44

Ja też myślę że winne są poduszki, najlepiej wejść do kanału i oglądać a ktoś niech siedzi w aucie i na odpalonym silniku, wrzuconym biegu i wciśniętym hamulcu powoli popuszcza sprzęgło. Wtedy najlepiej będzie widać gdzie co i jak
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16575
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi A3 Sportback g-tron
    Audi A3 Sportback g-tron to wielki krok marki na drodze ku zrównoważonej mobilności. Kompaktowy pięciodrzwiowy samochód, który zadebiutuje pod koniec 2013 roku, do napędu wykorzystuje Audi e-gaz, paliwo ...