Większe Turbo

20 Sty 2020, 10:17

Witam, co muszę zrobić żeby zmienić turbo na większe w Golfie 4 1.9 TDI 110KM? Po prostu nie wiem czy reszta będzie dobrze z inną turbiną współgrać.
Ciastek140
Nowicjusz
 
Posty: 22

20 Sty 2020, 11:11

Ciastek140 napisał(a):Witam, co muszę zrobić żeby zmienić turbo na większe w Golfie 4 1.9 TDI 110KM? Po prostu nie wiem czy reszta będzie dobrze z inną turbiną współgrać.

Zrób hybrydę i wsjo w temacie. Potem musisz auto wystroić. Oczywiście jest to mod który robi się na samym końcu kiedy wykorzystasz zakres pracy seryjnej sprężarki.
A jak pominiemy względy techniczne to po co Ci większe turbo? Pytam bo każde dłubanie przy turbo oznacza koszty i inną charakterystykę pracy silnika.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 6779
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

20 Sty 2020, 12:27

No i trza większe wtryski bo co z tego że turbo będzie dmuchać jak paliwa będzie za mało.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 10610
Zdjęcia: 49
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km

20 Sty 2020, 12:47

Kao napisał(a):o i trza większe wtryski bo co z tego że turbo będzie dmuchać jak paliwa będzie za mało

O tym nie wspominałem bo to jest bzdet przy zmianie turbo. Zresztą sam pomysł przy tym aucie i silnku jest :cry:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 6779
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Sty 2020, 16:38

No chciałbym właśnie wstawić turbo od 130, wtryski 216 i potem chip
Ciastek140
Nowicjusz
 
Posty: 22

23 Sty 2020, 19:37

Ciastek140 napisał(a):No chciałbym właśnie wstawić turbo od 130, wtryski 216 i potem chip

Odpuść, szkoda czasu i pieniędzy... to nie lata 90te.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 6779
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus IS - samochód do driftu Lexus IS - samochód do driftu
    IS od Lexusa jest bezpośrednim konkurentem serii 3 i również interesującą bazą na auto do driftu. Szczególnie, kiedy weźmiemy pod uwagę pierwszą generację modelu w wersji IS 300. W tym wariancie kompaktowego ...
    Toyota Corolla TE27 (1972–1974) Toyota Corolla TE27 (1972–1974)
    To właśnie od niej zaczyna się wielka przygoda Corolli ze sportem. Pod maską lekkiego, ważącego zaledwie 855 kg nadwozia coupe ówczesnej Corolli TE27 zamontowano 115-konny silnik DOHC z Celiki. Ta wersja trafiła do ...

  • 23 Sty 2020, 19:49

    Dlaczego?
    Ciastek140
    Nowicjusz
     
    Posty: 22

    23 Sty 2020, 22:27

    Ciastek140 napisał(a):Dlaczego?


    1) szybciej Ci się znudzi niż go zrobisz.
    2) nikogo takim kopciuchem nie zaskoczysz bo w dzisiejszych czasach technologia poszła do przodu .
    3) stracisz pieniądze bo człowiek z doświadczeniem nawet minimalnym nie kupi takiego czegoś a dziecko bez doświadczenia nie będzie miało kasy i wymyśli Twoją ścieżkę od początku żeby tanio dojść do ...hmmm niczego.
    4) tdi był montowany w wielu autach w różnych opcjach więc lepiej sprzedać to co masz dołożyć kasę na tuny i kupić coś seryjnego co będzie bazą wypadową na większy power. Jak Ci zabraknie to dorobisz sobie a i tak będzie szybciej i lepiej.
    5) zazwyczaj modzenie starych kibli kończy się wymianą połowy napędu/dolotu/ukł paliwowego a i tak jest mierny efekt. Pół biedy jak nie jedzie i są kreski wykresu z hamki którego połowa dzieci nie potrafi czytać gorzej jak pozostanie chmura dymu i nic więcej.
    6) ucz się od wyjadaków a wyjadaka nawet nie wpadnie na tak głupi pomysł. Sorki za szczerość.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 6779
    Prawo jazdy: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe