Wybór auta.

Wybór auta.

06 Mar 2016, 15:59

Szukam szukam i nie mogę się doszukać autka :)
Szukam coś do 20 tysięcy :)
W opcje wchodzą 3 wersje auta, proszę mi doradzić który warto (chodzi o silnik benzynowy, ma mało palić i wiadomo w razie awarii tanie części) :)

1) Opel Vectra C 1.8 122 KM 2004r. - 2005r.
2) Toyota Avensis II (w tej cenie chciałbym upolować coś z rocznika 2004 w górę) Nie znam tam silników dobrych.
3) Volkswagen Golf Plus (Tutaj też w miarę dobry rocznik upolować, też nie znam się na silnikach)
Kubalaa
Nowicjusz

Auto: Opel Astra F
Silnik: 1.7 D
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

Re: Wybór auta.

06 Mar 2016, 16:57

Silnikowo najlepszy będzie Opel
W Avenie 2,0 ma wtrysk bezpośredni, a 1,8 ma problemy z braniem oleju
w Golfie jest tylko 1,6 ale dużo pali i nie jedzie, a co do reszty szkoda zachodu
Życie jest zbyt krótkie aby jeździć nudnymi samochodami.

IS 200 by dzida
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 106
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy od: 05 05 2008
Auto: Lexus IS 200
Silnik: 2,0 R6 155KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Nissan Micra N-Tec - nowa stylizacja nadwozia i wnętrza Nissan Micra N-Tec - nowa stylizacja nadwozia i wnętrza
    Nissan wprowadził właśnie do sprzedaży nową, specjalną odmianę miejskiego modelu Micra. Wersja N-Tec wyróżnia się nową stylizacją nadwozia i wnętrza, a także zmodernizowanymi rozwiązaniami technicznymi. Jest też bardzo ...
    Urwana świeca zapłonowa NGK przy próbie odkręcenia Urwana świeca zapłonowa NGK przy próbie odkręcenia
    Witajcie, dopadł mnie problem urwanej świecy NGK chciałem wymienić wczoraj świece w moim Voyagerze z silnikiem 3.3 i w tylnej głowicy środkowa świeca została ukręcona. Pozostałe dwie odkręciły się bez większych problemów ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Fiat 500 - Car audio