Wygodna, dobrze prowadzalna limuzyna do 35 tyś

Wygodna, dobrze prowadzalna limuzyna do 35 tyś

24 Sty 2018, 07:37

Cześć!

Szukam samochodu do 35 tyś, który będzie wygodny, przyjemnie się prowadził i będzie to sedan (lub hatchback ala Mondeo) z możliwością instalacji gazu. Zależy mi żeby spalanie w mieście (gazu) nie było większe niż 13l a w trasie 10l ale też żeby auto za bardzo nie zamulało. Zależy mi na bezawaryjności, może być kosztem (odrobinę) droższych napraw.

Po dosyć szerokim przejrzeniu internetu moim aktualnym nr 1 jest Citroen C5 z silnikiem benzynowym 2.0. Co o tym sądzicie i co podobnego mogę znaleźć w tej cenie i co warto by jeszcze rozważyć? ;)
Sasi
Nowicjusz
 
Posty: 26
Rejestracja: 23 Sie 2013, 16:01
Auto: W planach

Re: Wygodna, dobrze prowadzalna limuzyna do 35 tyś

24 Sty 2018, 07:58

Konkurentem dla C5 może być wymienione przez Ciebie Mondeo IV, Laguna III z 2.0T najlepiej, Mazda 6 II z 2.0, Honda Accord VII z końcówki produkcji z 2.0 lub 2.4, ewentualnie jak dołożysz do 40 tyś. to Accord VIII z początku produkcji.
Faber
Początkujący
 
Posty: 176
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 06 Lis 2012, 22:06
Prawo jazdy od: 18 03 2010
Auto: Mazda 6 / Laguna II
Silnik: 2.0 / 2.0T
Paliwo: Benzyna + LPG

Re: Wygodna, dobrze prowadzalna limuzyna do 35 tyś

28 Sty 2018, 10:45

Ok dzięki, a czy do wszystkich tych modeli warto wkładać LPG i dobrze to zniosą? :)

Jeszcze mnie interesuje Opel Insygnia bo mi się dosyć podoba jego stylistyka, oraz ciekawe silniki - mocniejsze z przyzwoitym spalaniem? Czy warto inwestować w Insygnie w takiej kwocie? I jak tak to jakie silniki do lpg?
Sasi
Nowicjusz
 
Posty: 26
Rejestracja: 23 Sie 2013, 16:01
Auto: W planach

Re: Wygodna, dobrze prowadzalna limuzyna do 35 tyś

28 Sty 2018, 11:23

Nie ma takiego auta jak "Insygnia"
Insignia ma ciekawą stylistykę i to jej jedyna zaleta, prowadzi się beznadziejnie, jakość wykonania wnętrza niemiło zaskakuje, dochodzą to tego problemy z elektryką aut z początku produkcji

Do wszystkich ww aut włożysz lpg
W mazdzie po fl były już chyba silniki z bezpośrednim wtryskiem, gdzie byłby z tym problem ale masz chyba za mało kasy na taki egz
Laguna mk1, 2.0 [*] -> S40, 1.8, '98 -> Mazda 3, 2.0, '16 -> S60, 2,5T -> Focus 2, 1.6tdci

Clio 3, 1.5 dci, -> Clio 4, 1.2 -> Auris Hybrid, '14 ->Fabia 2, 1.6tdi, '13 -> Octavia 2, 1.6tdi, '13 -> Insignia ST, 2.0DTH, '17
Invi
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2625
Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Focus 2, Insignia ST
Silnik: 1.6tdci, 2.0dth
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Wygodna, dobrze prowadzalna limuzyna do 35 tyś

28 Sty 2018, 11:40

Temat o limuzynach a nie padła ani jedna nazwa limuzyny :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4661
Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: Wygodna, dobrze prowadzalna limuzyna do 35 tyś

28 Sty 2018, 20:51

35tys. to ciekawy budżet by popatrzeć za S80
Rom33
Stały forumowicz
 
Posty: 1118
Rejestracja: 20 Lut 2012, 01:03
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy od: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Opony samochodowe, co warto o nich wiedzieć? Opony samochodowe, co warto o nich wiedzieć?
    Produkcja opon to oddzielna gałąź przemysłu samochodowego, przeżywająca dynamiczny rozwój, spowodowany zwiększeniem się wymagań wobec ogumienia. Trafiające do produkcji samochody oferują coraz to lepsze osiągi i posiadają ...
    Moc zamknięta w żelu Moc zamknięta w żelu
    Pierwsze powstały jeszcze w połowie ubiegłego wieku. Obecnie znajdują coraz szersze zastosowanie także jako akumulatory samochodowe. Choć po dziś dzień niektórzy nie potrafią sobie wyobrazić elektrolitu w innej postaci ...

  • Re: Wygodna, dobrze prowadzalna limuzyna do 35 tyś

    29 Sty 2018, 09:39

    Dzięki za propozycje!
    Najbardziej ciekawią mnie:

    - C5 tylko tutaj ma spore spalanie w silnku 2.0 12l w mieście benzyny, więc gazu jeszcze więcej, fajnie by wyglądał silnik .6 THP 156 KM w tej kwestii, ale czy warto w ogóle się nim interesować? Gdyby ten silnik też był warty zainteresowania to bym na pewno brał C5, bo tylko w silniku mam wątpliwości i w tym ile gazu to będzie palić.

    - Laguna polecacie silnik 2.0T ale 170 czy 205 KM? Z tego co widzę to ten 205 km wygląda na fajny, fajna moc i przyzwoite spalanie, zgadzacie się z tym, warto się nim interesować?

    - Oraz Mondeo i Mazda też mnie ciekawią, ale tutaj chyba nie mam pytań :D

    Dodam że auto będę najpewniej sprowadzać z Niemiec, nie osobiście ale znam gościa który się tym zajmuje i sprowadza na zamówienie, a klienci są zadowoleni i nie mieli problemów :)
    Niestety kupić coś w Polsce z Polski to cud, chyba że się trafi taka okazja to oczywiście chętniej bym kupił na miejscu widząc co kupuję na oczy :D
    Sasi
    Nowicjusz
     
    Posty: 26
    Rejestracja: 23 Sie 2013, 16:01
    Auto: W planach

    Re: Wygodna, dobrze prowadzalna limuzyna do 35 tyś

    29 Sty 2018, 18:43

    Miasto miastu nierówne.
    Moje volvo potrafiło spalić zarówno 13 jak i 19 w zależności od warunków.

    Sasi napisał(a):C5 tylko tutaj ma spore spalanie w silnku 2.0 12l w mieście benzyny, więc gazu jeszcze więcej,


    A ile ma palić prawie pięciometrowe auto ważące sporo powyżej półtorej tony?
    Swoją drogą w raportach spalania max. wynosi 11/100 a średnie 8.8.

    Sasi napisał(a): fajnie by wyglądał silnik .6 THP 156 KM w tej kwestii, ale czy warto w ogóle się nim interesować


    To nie jest fajny silnik, ma sporo problemów.
    Ma też bezpośredni wtrysk więc montaż lpg jest nieopłacalny

    Sasi napisał(a): Laguna polecacie silnik 2.0T ale 170 czy 205 KM? Z tego co widzę to ten 205 km wygląda na fajny


    To ten sam silnik
    Wersja z automatem ma 170
    Wersja z manualem 204
    Laguna mk1, 2.0 [*] -> S40, 1.8, '98 -> Mazda 3, 2.0, '16 -> S60, 2,5T -> Focus 2, 1.6tdci

    Clio 3, 1.5 dci, -> Clio 4, 1.2 -> Auris Hybrid, '14 ->Fabia 2, 1.6tdi, '13 -> Octavia 2, 1.6tdi, '13 -> Insignia ST, 2.0DTH, '17
    Invi
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2625
    Rejestracja: 04 Cze 2016, 16:15
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Focus 2, Insignia ST
    Silnik: 1.6tdci, 2.0dth
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Wygodna, dobrze prowadzalna limuzyna do 35 tyś

    30 Sty 2018, 08:09

    Dobra dzięki wielkie za pomoc, mam chyba wystarczająco informacji :)

    Najprawdopodobniej wybiorę Cytrynkę C5 :)
    Sasi
    Nowicjusz
     
    Posty: 26
    Rejestracja: 23 Sie 2013, 16:01
    Auto: W planach
     
    • Warto przeczytać
    • Wyścig żużlowy, J.Hampel
      Targi AutoSalon, bass i tuning
      Motocykle storehouse
      Nissan 350Z Police