Wygodny Sedan Za 20k ?

Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

06 Sty 2009, 16:32

1.
qki007 napisał(a):Długość 4435 mm 4516 mm
Wysokość 1430 mm 1422 mm
Szerokość 1743 mm 1716 mm
Rozstaw osi 2595 mm 2562 mm

Z lewej 156 z prawej S40.

A co do wyglądu 166 mi się w ogóle nie podoba żadna z alf z przed 2004 r. czyli przed liftem, po podoba mi się w kolejności 156, 159, 166..

no i co to ma dowodzic widac golym okiem ez alfa 156 jest sporo większa od volvo s40
bo alfa to klasa D a volvo C

2.
A co powiedzie o renault laguna? Tak 2005 rocznik ok. ? Za doplata 8 tys oferuja mi zamiane na taka renowke z 2005 roku z przebiegiem 128 tys udokumentowanym i silnikiem diesla 1.9 120 koni. Tylko znow diesel- nie wiem jak wygladaja diesle w renowkach .. Auto wyglada calkiem ciekawie - co o nim powiecie? Juz bede sie chyba zastanawial tylko nad alfa, volvo i ta laguna...

kto Ci oferuję doplate 8tys?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931
Rejestracja: 03 Sie 2008, 17:16

Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

06 Sty 2009, 22:59

Ja mialbym doplacic 8k .. Nie wiem sam, zastanawiam sie, co powiecie o renowce? Tak od 2001 roku. Silnik 1.9 DCI? Ew benzynowki? No ale co generalnie powiecie o lagunie?
TommyZap
Nowicjusz
 
Posty: 17
Rejestracja: 30 Gru 2008, 00:13
Miejscowość: ok. Łodzi

Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

07 Sty 2009, 13:38

TommyZap napisał(a):Ja mialbym doplacic 8k .. Nie wiem sam, zastanawiam sie, co powiecie o renowce? Tak od 2001 roku. Silnik 1.9 DCI? Ew benzynowki? No ale co generalnie powiecie o lagunie?

nierozumiem cie dlaczego doplacic to od kogo to auto kupujesz?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931
Rejestracja: 03 Sie 2008, 17:16

Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

08 Sty 2009, 21:56

Ja piernicze.. KOLES CHCE SIE ZAMIENIC Z DOPLATA Z MOJEJ STRONY. Czy to takie ciezkie do pojecia?

Zreszta juz niewazne- przejechalem sie ta laguna i odmowilem zamiany- wszystko trzeszczy i strzela- tandeta jak uj .. :/



Juz chyba zdecydowalem... Zaraz rozpedzi sie dyskusja o dresiarzach- juz pewnie wiecie jakie trzy litery mam na mysli- BMW :)

Wiem wiem - na poczatku pisalem ze nie chce bmw .. Ale strasznie mi sie spodobalo .. Ktore? Juz mowie :)


BMW serii 3 model e46 rocznik 2000-2001 . Do 20 tysiecy kupie i naprawde jest to bardzo komfortowe auto. Bardzo ladna bryła auta- jedna z wyzej uplasowanych jednostek w rankingu niezawodnosci. Silniczek 1.8 125 koni bardzo ladnie laczy dynamike z ekonomia...

Jesli jest tutaj jakis fachowiec od BMW to moglby mi przedstawic najczesciej spotykane slabe strony.

Na razie doczytalem tyle:

"...najczęściej na polskich drogach wysiadają końcówki wachaczy które można łatwo wymienić koszt samej części około 50zł/sztuka. Koszta eksploatacji czyli klocki oleje filtry itp w cenach podobnych do konkurencji łatwo można też doatać tańsze zamienniki..."


"...nie wjedzie bez uszkodzeń na prom (za mały prześwit)..."


".. Malo miejsca z tylu"
TommyZap
Nowicjusz
 
Posty: 17
Rejestracja: 30 Gru 2008, 00:13
Miejscowość: ok. Łodzi

Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

09 Sty 2009, 15:07

1,8 sobie z tym autem nie poradzi niestety 125km w aucie ważącym ok 1400kg to zbyt malo
a którą lagune oglądałeś? jaki rocznik?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931
Rejestracja: 03 Sie 2008, 17:16

Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

10 Sty 2009, 10:49

BMW E46 1.8 ma 118km a nie 125 :)
A Lagune lepiej sobie odpuścić :D
slowik93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 478
Rejestracja: 04 Sty 2008, 21:40
Miejscowość: Augustów
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Światowa premiera seryjnej wersji Volkswagena XL1 w Genewie Światowa premiera seryjnej wersji Volkswagena XL1 w Genewie
    Volkswagen XL1 zużywający 0,9 l/100 km jest najbardziej efektywnym samochodem seryjnym na świecie. Dzięki napędowi hybrydowemu plug-in to dwuosobowe auto może przejechać nawet 50 kilometrów tylko na prąd, zatem bez ...
    Podłącz smartfona w swoim samochodzie - Opel ADAM Podłącz smartfona w swoim samochodzie - Opel ADAM
    ADAM to pierwszy samochód z całkowicie nowym system informacyjno-rozrywkowym firmy Opel, który nie tylko obsługuje smartfony, ale również zwiększa ich możliwości, a tym samym zapewnia jeszcze więcej w ...

  • Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

    10 Sty 2009, 11:50

    Nie wiem co sie przyczepiliście tych citroenów c5. Mam c5 z 2005r. 2.2HDI i jakoś nie miałem jeszcze problemów z tym silnikiem.

    Co prawda jest na sprzedaż ale nie za 20K :P

    Co do autora:
    Jak bym miał 20K na samochód luksusowy, to pierwsze co bym brał to by było
    to: [link wygasł]
    Prezes93
    Nowicjusz
     
    Posty: 38
    Rejestracja: 15 Lis 2008, 10:44
    Miejscowość: Antwerpia

    Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

    10 Sty 2009, 13:49

    Prezes93 to nie lepiej S klase?? :lol:
    slowik93
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 478
    Rejestracja: 04 Sty 2008, 21:40
    Miejscowość: Augustów

    Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

    10 Sty 2009, 15:12

    za 16tys a8 z 98 roku tak tanio?
    piotrauto
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1931
    Rejestracja: 03 Sie 2008, 17:16

    Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

    10 Sty 2009, 15:23

    piotrauto napisał(a):za 16tys a8 z 98 roku tak tanio?

    A wiesz że to jest licytacja :lol: Został jeszcze 1 dzień do końca aukcji.
    slowik93
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 478
    Rejestracja: 04 Sty 2008, 21:40
    Miejscowość: Augustów

    Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

    10 Sty 2009, 15:53

    nierozumiem tych licytacji np ktos chce 1zł to chce za darmo oddac auto? nei zalezy mu na cenie tylko odda auto za tyle ile wylicytują?
    piotrauto
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1931
    Rejestracja: 03 Sie 2008, 17:16

    Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

    10 Sty 2009, 16:40

    wiadomo chyba ze jak cena sprzedajacemu nie pasi to wycofuje aukcje
    mrx
    Nowicjusz
     
    Posty: 16
    Rejestracja: 20 Maj 2008, 13:00
    Miejscowość: Rybnik

    Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

    10 Sty 2009, 16:42

    Możesz wystawić cenę minimalną za ktorą byś chciał sprzedać i jak cena minimalna nie zostanie przekroczona to wtedy nie sprzedajesz. A jak nie ustawisz ceny minimalnej to możesz sprzedać samochód za 1zł lub 30 000zł :lol: W to pierwsze mało wierze, bo zawsze ktoś sie znajdzie kto przelicytuje.
    Kiedyś była taka sytuacja że chłop wystawił chyba Jeepa Grand Cheeroke który wart był może z 60tys.zl a chlop go wylicytował za 4tys.zł i Jeep został sprzedany :lol: Było chodzenia do sądu ale zostałchyba sprzedany.
    Tak trochę nie w temacie :P
    slowik93
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 478
    Rejestracja: 04 Sty 2008, 21:40
    Miejscowość: Augustów

    Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

    10 Sty 2009, 17:02

    ale duzo ludzie daje cne minimalną 1zł to co oni chcą auto oddac za darmo? mogą wycofać aukcję?
    piotrauto
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1931
    Rejestracja: 03 Sie 2008, 17:16

    Re: Wygodny Sedan Za 20k ?

    10 Sty 2009, 17:08

    A autorowi tematu pasuje tak duze auto jak Audi A8?
    Sadzac po tym ze pod uwage bieze BMW 3 czy s40 to chyba nie :lol:
    Co do e46 to fajne autko,moim zdaniem dobry kompromis pomiedzy Sportem i komfortem. Ale troche malo aut za ta cene jest z tego rocznika.
    marcin94
    Aktywny
     
    Posty: 395
    Rejestracja: 29 Gru 2008, 16:56
    Auto: Stanced BMW 330d
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Automatyczna
     
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Subaru Impreza STI