REKLAMA
Witam forumowiczów! Otóż mój problem polega na tym, że obroty po wrzuceniu na luz podczas jazdy (np. z górki) pozostają przy ok. 2000obr/min. Gdy dojadę np. do skrzyżowania i się zatrzymuję obroty wracają do ok. 900obr/min. Świece wymienione, silnik krokowy był czyszczony, sonda lambda także, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Jeden z elektromechaników powiedział mi, że to normalne, bo auto widzi wówczas ze auto niejako jedzie i trzyma obroty na tej wysokości, m.in. ze względów ekologicznych (emisja CO jest wówczas na niskim poziomie- tu się z nim zgodzę bo sam widziałem jak przy niskich obrotach przy analizie spalin emisja CO drastycznie wzrastała jak na ironię)
.. czy spotkaliście się już kiedyś z taką interpretacją?
Wiem, że podobne problemy zgłaszane są przez właścicieli różnych modeli aut, pytanie, czy to faktycznie jest problem, czy może niepotrzebnie się martwimy. Spalanie mam ok. 9,92l/100km, trochę dużo jak na megane classic i głównie to mi najbardziej przeszkadza.