Wysokie obroty biegu jałowego na LPG

Wysokie obroty biegu jałowego na LPG

09 Cze 2014, 18:37

Witam. Od kilku miesięcy zmagam się z dość uciążliwym problemem- wysokie obroty na biegu jałowym. Usterka wygląda tak, że po przejechaniu kilku kilometrów i po wciśnięciu sprzęgła auto wskakuje na obroty 1500-2000 RPM. Gdy przełączę na benzynę jest tak samo. Ale co zauważyłem, że po odpięciu sterownika gazu (odłączenie napięcia i sterowania) obroty wracają do normy. Byłem u diagnosty- komputer nie pokazuje błędów. Wszystko pracuje idealnie. Następnie pojechałem do serwisu LPG i także nie stwierdzono błędów. Sterownik widzi i sondę i krokowca i tps. Dodam, że auto nie łapie lewego powietrza, masy są, napięcie też sprawdzone. Zostały wymienione następujące części:
- sonda lambda (BOSCH)
- silniczek krokowy
- czujnik położenia przepustnicy
- czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
- sterownik gazu na podmiane
- Reduktor
Proszę o pomoc, bo już pomysły się skończyły, a problem jest dość uciążliwy
adiorg
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 12 Kwi 2014, 19:26
Auto: Opel Astra g
Silnik: 1.4 16V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Rok produkcji: 2000

Re: Wysokie obroty biegu jałowego na LPG

15 Cze 2014, 20:14

Więc problem z obrotami rozwiązany. Odlutowałem przewód sygnałowy ze sterownika LPG do TPS-u. Obroty idealnie się ustawiły. Nie czuje różnicy w dynamice. Temat zamkniety!
adiorg
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 12 Kwi 2014, 19:26
Auto: Opel Astra g
Silnik: 1.4 16V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Rok produkcji: 2000

Re: Wysokie obroty biegu jałowego na LPG

21 Cze 2014, 20:30

Chyba od TPS do sterownika LPG. Żadne to rozwiązanie.
zywy
Początkujący
 
Posty: 62
Rejestracja: 20 Kwi 2010, 17:08
Miejscowość: Lubin

Re: Wysokie obroty biegu jałowego na LPG

24 Cze 2014, 23:59

Odlutowałem przewód idący ze sterownika lpg do czujnika położenia przepustnicy. Nie odwrotnie, a rozwiązanie jest takie, że jeżdżę już dwa tygodnie i obroty są idealne!
adiorg
Nowicjusz
 
Posty: 9
Rejestracja: 12 Kwi 2014, 19:26
Auto: Opel Astra g
Silnik: 1.4 16V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Szybkie ładowarki do aut z napędem elektrycznym w Holandii Szybkie ładowarki do aut z napędem elektrycznym w Holandii
    Nissan, producent najchętniej kupowanego samochodu z napędem elektrycznym na świecie, Nissana LEAF, z radością przyjął informację o planowanej budowie ponad 200 stacji ładowania obsługujących kilka standardów szybkich ...
    Golf GTI Clubsport - jubileuszowa wersja na 40. urodziny Golf GTI Clubsport - jubileuszowa wersja na 40. urodziny
    Bardzo mocny, bardzo szybki i bardzo bogato wyposażony Golf GTI Clubsport debiutuje w polskich salonach. Specjalna wersja Golfa GTI nawiązuje do jubileuszowych edycji tego modelu, które Volkswagen prezentował przy ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Monster Truck Rock Star, 11
      Infiniti Q50