Zakup auta Mitsubishi ASX

29 Wrz 2021, 09:33

Witam. Pierwszy post na forum więc z góry proszę o pobłażliwość.

Szukam w miarę nowego auta i wczytując się w te fora zauważyłem ze sporo osób poleca ASX. Więc, poszukałem, poczytałem i jestem wstępnie na tak no ale chciałem jeszcze podpytać.

Auto potrzebne mi do codziennego użytkowania - miasto/trasa do 400 km/wypady za miasto itd. Wół rodzinny po prostu. (2 + 1)

Nie jestem kierowcą wyścigowym, ciężkiej nogi nie mam - jeżdżę jak na świeżaka (3 lata temu prawo jazdy zdałem) w miarę bezpiecznie - czytaj 0 zdrapek/kolizji/mandatów. Więc szukam auta bezpiecznego i w miarę bezawaryjnego.

Pytanie co sądzicie o tej ofercie
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Dzięki z góry za wszelką pomoc
ROBERTVIIII
Nowicjusz
 
Posty: 3

29 Wrz 2021, 12:25

To praktycznie nowe auto więc nie powinno być z nim problemów ale ogólnie jeżeli chodzi o silniki to bardziej polecana jest jednostka 1.6 w benzynie choć jest trochę słabsza to ma mniejszy apetyt na paliwo i wychodzi na mniej awaryjną w dłuższym czasie użytkowania.

Moim zdaniem powinieneś przejechać się obiema wersjami 1.6 i 2.0 oraz wybrać tą która bardziej będzie Ci pasowała jeżeli chodzi o samą dynamikę. W większym silniku była też montowana przekładnia automatyczna CVT która moim zdaniem jest do rozważenia ale jej praca jest specyficzna i nie każdemu przypadnie do gustu.

Samochód ma dosyć sztywne zawieszenie, a układ kierowniczy mógłby być bardziej precyzyjny. Silniki można uznać że są dobre jeżeli chodzi o benzynę, a sam wygląd pozostawiam już osobistej ocenie. Ogólnie te modele uchodzą za dosyć trwałe i na pewno dla rodziny 2+1 powinny wystarczyć.

ROBERTVIIII napisał(a):Pytanie co sądzicie o tej ofercie
Dla mnie patrząc na wnętrze to trochę taki golas jeżeli chodzi o wyposażenie i kupując auto za taką kwotę próbowałbym znaleźć coś lepiej wyposażonego np. w klimatronik a nie manualna klimatyzację.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9752
Zdjęcia: 34

29 Wrz 2021, 13:20

:ok: