REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych

Gargamel napisał(a):MK4? Oj, jak już go kupisz to od razu w aptece zamów beczkę nerwosolu i z OBI weź kilka wiader na łzy. Sznurka i czarnego worka na razie nie bierz, w końcu to pierwsze auto dopiero.
Jeśli już uprzesz się na Mondeo (tak, wiem, ładne są Fordy) to najgorsze co możesz wybrać to TDCI czyli Diesel. Jeśli gustujesz w tematyce sado / maso to wybierz TDCI z automatem lecz wtedy weź już sznurek z OBI.
Ford wariował jak większość innych. Był już Volvem przez chwilę a potem nawet i Peugeotem tak jak Opel dzisiaj (PSA). Jeśli chcesz spokoju to benzyna do 1.6 w manualu. Bez LPG i bacznie sprawdź w urzędach, czy dany egzemplarz nie miał kiedyś LPG.
Ostatnie 'pancerne' Fordy w Dieslu to Mk2 1.8TD.
Reszta trupy, zwłaszcza słynny Mk3 2.0 TDCI którego każdy oddawał tak samo za darmo, jak Lagunę II.

Gargamel napisał(a):Stosuje ją prawie każdy producent samochodów na łączeniach elementów. Bardzo ciężko odróżnić OE od kitu użytego w czasie napraw blacharskich. Bez miernika lakieru nie podchodź.
Gargamel napisał(a):Tam ciężko trafić polski szit typu Denckermann (tak, tak, to polsko chiński szit udający niemca), Kamokę, Hans Preisy i inny LPRy.
Gargamel napisał(a):Wbrew wszelakim pozorom najbezpieczniejsze auta to te, które jako nowe kosztowały maksymalnie 30 tysięcy euro. Po 5,6 latach ich wartość na zachodzie spada grubo o połowę, takiego czegoś specom nie opłaca się klepać tak, aby nie było tego widać - dlatego po prostu, miernik w lapkę i jeśli cokolwiek robione a nie udokumentowane - daruj sobie.

galakty napisał(a):AI lepiej posty pisze...

Gargamel napisał(a):Mile widziane prawdziwe argumenty.
Gargamel napisał(a):Ta maź to wypełniacz. Stosuje ją prawie każdy producent samochodów na łączeniach elementów. Bardzo ciężko odróżnić OE od kitu użytego w czasie napraw blacharskich. Bez miernika lakieru nie podchodźWnętrzności każdej karoserii mają najmniejszą ilość mikronów. Na podłużnicach w wielu autach nawet do końca lakieru nie ma. Jeśli w tych miejscach jest wiecej aniżeli 120 - odpuść (a często jest 60-90). To samo progi od środka kabiny, słupki itp. Ledwie, ledwie psiknięte.

Gargamel napisał(a):Od dnia 2025.11.06 13:43 poza forum wszak zbędny tu jestem. Zapytania do mojej osoby w wątkch w których się udzielałem pozostaną bez odpowiedzi.

