Zakup pierwszego samochodu

Zakup pierwszego samochodu

28 Cze 2018, 22:30

[url][/url]Witam, od roku mam prawo jazdy i postanowiłem kupić swój pierwszy samochod, jako że z wypłaty w Polsce byłoby ciężko a na raty nie chcemy brać więc wyjechał za granicę jako że i tak miałem chęć wyjazdu. Dokładnie do Niemiec i tu doszło do mnie że tu mogę kupić przecież samochód, jako że moja okolica w Polsce jest trochę biedna w wybór uznałem to za dobry i wygodny pomysł. No ale jestem zielony w te klocki i nawet nie znam się na cenach. Ogólnie mój budżet na sam zakup samochodu to tak do 7000 zł i z 2 k na papierosie i jakiegos pierwszego mechanika lub coś. Patrzyłem sedany ale po dłuższym pomyślenia sedan nie jest mi zbytnio potrzebny, tak więc kompakt byłby wygodniejszy i tańszy jak sadzę. Tak więc rozglądałem się po cenach samochodów i zdzwiło mnie że audi a3 można kupić za 1000-1500euro tak samo hondy nie są drogi czy też fordy ale nie wiem czy ta cena to nie jakieś bambuko, w opisie jest że sprawny i zdjęcia nie wyglądają na jakieś poprawiane w porównaniu z polskimi ofertami. Silnik to wolałbym benzynę 1.5 1.6 coś koło tego żeby nie był za duży. Tak więc proszę o poradę na jakie marki i modele patrzeć a także czy kupi coś za te 1500 euro i nie wydam drugie tyle w naprawy zaraz a także chciałbym wrócić na kołach do Polski.
Ivory
Nowicjusz

Zdjęcia: 1
Auto: nie mam

Re: Zakup pierwszego samochodu

28 Cze 2018, 22:51

Na kołach nie bardzo będzie się opłacało jechać sztruclem za 1000 euro, dolicz paliwo, ubezpieczenie, tablice zjazdowe, akcyza, przerejestrowanie to juz ciepła sumka. Kup sobie coś już zarejestrowane w PL i auto które ma gaz bo po co przepłacać za paliwo. Kolejna sprawa szacun za odwagę (albo głupotę :unsure: ) chcąc jechać do Gebelsa po auto bez znajomości tematu i motoryzacji.
ps. takie a3 jeżdzące można już za 300 euro kupić :naughty:
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type