@vladi4 - dzięki za relację
![Uśmiechnięty :)]()
25000 koron w Danii to jak +-10000 koron (5000zł) w Polsce, tutaj godzina pracy mechanika / lakiernika to minimum 500 koron (300zł), no, ale to też nigdy nie wiadomo co było dokładnie, przeważnie nie jest to nic wielkiego, bo wtedy by przekroczyło 25000.
Ale jak handlarz tak kręcił to pewnie, nigdy nie wiadomo.
Oleista substancja to pewnie od konserwacji podwozia:
http://www.solrodautocare.dk/wp-content/uploads/2016/03/antirust_8.jpg
czasami jest na kielichach / masce od spodu.
Trochę średnia sprawa, że nie wezwali auta na badanie techniczne przed eksportem, wiele aut takie przechodzi, wtedy jest lepsza informacja nt. auta.
Powodzenia w dalszych poszukiwaniach.
@aariius - tak, przebieg by się zgadzał, 1 właściciel, brak szkody w systemie.
Naklejka na szybie to z firmy Dinitrol - była kiedyś robiona konserwacja podwozia w Danii:
https://www.youtube.com/watch?v=v_mmfXIBH0I
Data pierwszej rejestracji to 04-02-2008.
Rok produkcji 2007 (10-ty znak w VIN-ie w Hondach to rok modelowy - produkcji, chociaż to nigdy nie wiadomo jak diagnosta "zarejestruje" auto).
Koszt zarejestrowania trochę wyższy:
1) 3% akcyzy
2) 256zł w Wydziale Komunikacji
3) 100zł badanie techniczne
4) tłumaczenia duńskie są drogie - ze 150zł