Złamany króciec wody przy prowniku Seicento 900

Złamany króciec wody przy prowniku Seicento 900

09 Cze 2015, 17:05

Witam.

Dziś zauważyłem wyciek pod seicento...okazało się że cieknie z parownika a konkretnie z tej rurki co wychodzi to chyba króciec się fachowo nazywa. No i chciałem to delikatnie ruszyć na boki i zostałem z kawałkiem plastikowej rurki w ręce. Co teraz, jak wygląda wymiana? Trzeba rozkręcać parownik czy wystarczy pozostałości starego wygrzebać śrubokrętem a nowy zamocować na wcisk?
Bolt65
Nowicjusz
 
Posty: 12
Rejestracja: 14 Wrz 2014, 10:00
Prawo jazdy od: 02 02 1996
Auto: Nie mam

Re: Złamany króciec wody przy prowniku Seicento 900

18 Cze 2015, 08:33

O ile dobrze pamiętam te króćce są wciskane na oringach.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Rejestracja: 24 Kwi 2012, 17:52
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy od: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

Re: Złamany króciec wody przy prowniku Seicento 900

22 Sie 2016, 22:36

a jak wcisnac krociec w toyocie ktory trzeba wymienic bo cieknie w jest wcisniety w glowice .najlepsze jest to ze w toyocie mowia ze musze wymienic razem z glowica bo inaczej sie nie da a ja to normalnie wyjalem i co teraz
wigry24
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 22 Sie 2016, 22:29
Prawo jazdy od: 28 05 1992
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: toyota corolla verso 2.2 d4d
Silnik: 2.2
Paliwo: Diesel
Typ: MPV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

Re: Złamany króciec wody przy prowniku Seicento 900

22 Sie 2016, 23:13

wigry24 napisał(a): jak wcisnac krociec w toyocie ktory trzeba wymienic bo cieknie w jest wcisniety w glowice
Temat jest o parowniku w seju a Ty wyskakujesz z Toyotą i to jeszcze z głowicą
wigry24 napisał(a):ja to normalnie wyjalem i co teraz
.Po co wyjmowałeś ?
wigry24 napisał(a):.najlepsze jest to ze w toyocie mowia ze musze wymienic razem z glowica bo inaczej sie nie da
Nie gadaj z Toyotą o tym problemie a ino jedż do kumatego mechanika i nie panikuj :mrgreen:
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2540
Rejestracja: 10 Sty 2007, 20:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Złamany króciec wody przy prowniku Seicento 900

23 Sie 2016, 11:16

nie panikuje tylko sie pytam kolego bo nie wiem co mam z tym zrobic i tyle
wigry24
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 22 Sie 2016, 22:29
Prawo jazdy od: 28 05 1992
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: toyota corolla verso 2.2 d4d
Silnik: 2.2
Paliwo: Diesel
Typ: MPV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kable wysokiego napięcia NGK vs. MOPAR do Chrysler Grand Voyager 3.3 Kable wysokiego napięcia NGK vs. MOPAR do Chrysler Grand Voyager 3.3
    Porównanie kabli wysokiego napięcia i problem z jednym z nich do silnika 3.3 montowanego głównie w samochodach Chrysler Grand Voyager. Jeden kabel WN od świec podczas zdejmowania ze świecy zszedł i na świecy ...
    W trudnych warunkach liczą się ułamki sekund W trudnych warunkach liczą się ułamki sekund
    Zima trzyma, a drogowcy nie zawsze nadążają z odśnieżaniem. Samochody z napędem na dwie osie są wtedy bardzo przydatne, choć napęd na cztery koła wynaleziono z myślą o pojazdach wojskowych, by umożliwić im poruszanie się ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Summer Cars Party 2010
      Silnik
      Silnik - Honda Accord Mugen
      Nissan Cube III, tył