Złomować i kupować czy remontować? Pilne!

Złomować i kupować czy remontować? Pilne!

03 Cze 2015, 21:57

Witam,

Aktualny samochód: FIAT SEICENTO 0.9
Stan:
- 140 000km
- podłoga do roboty, dziury w progach, ogólnie szału nie ma (znajomy może do 700-800zł by to zrobił)
- Maska i jedna część nad kołem do malowania (dziwne leciutkie odpryski)
- Silnik niby oleju nie bierze, ale gdzieś był wyciek chyba, bo od spodu widać mokry zbiornik, górna uszczelka wymieniona
- Sprzęgło do zrobienia, lub linka (1 i 2 nie wchodzą, z resztą problemy)
- Opony tylnie napewno do wymiany, schodzi powietrze w tylnim prawym
- Akumulator do wymiany, po 2-4 dniach szansa że nie odpali
- Hamulce piszczą, niby zrobione na zero wg "speców", a przy hamowaniu piszczą od 2 miesięcy.

Czuje że koszt zrobienia tego wszystkiego to 1500-2500.
Zapłaciłem za niego 2200, 7 miesięcy temu.
Za miesiąc musze dopłacić 330 do OC.


Proszę doradźcie mi co ja mam robić:
1) Remontować samochód.
2) Złomować, próbować sprzedać za 1000, dołożyć coś kasy i kupić coś innego?

Prosze o pomoc!
lolek00
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 03 Cze 2015, 21:49
Auto: Seicento

Re: Złomować i kupować czy remontować? Pilne!

03 Cze 2015, 22:22

Ja bym tego opchnął go na złom a kupił coś innego za podobną kasę którą miałbyś zainwestować w auto + kasa za tego grata.
Za 2500-3000 zł masz jakiegoś golfa II lub III w niezłym stanie, jakąś astrę F dostaniesz, Nissana Micrę (klasa niżej) itp. auta
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4866
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

Re: Złomować i kupować czy remontować? Pilne!

03 Cze 2015, 22:39

Ja bym robił. Przynajmniej wiedziałbyś na czym stoisz. Kupno auta za 2.5-3k to rosyjska ruletka
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 12032
Zdjęcia: 12
Rejestracja: 03 Sty 2014, 17:52
Miejscowość: Zawiercie|Kraków
Prawo jazdy od: 04 09 2013
Auto: Ford Focus Mk II
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rok produkcji: 2008

Re: Złomować i kupować czy remontować? Pilne!

03 Cze 2015, 23:02

mike1735 napisał(a):Ja bym robił. Przynajmniej wiedziałbyś na czym stoisz. Kupno auta za 2.5-3k to rosyjska ruletka

W sumie też złym pomysłem to nie jest ale włożyć 2500 zł w auto za które zapłaciło się 2200 zł to też niezbyt dobry pomysł :unsure:
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4866
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

Re: Złomować i kupować czy remontować? Pilne!

04 Cze 2015, 08:57

Ja bym na złom oddał. To tylko SC - koszt zakupu 2300 i drugie tyle włożyć jeszcze w to? Żeby to chociaż 1100 było a to tylko 900tka.
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
 
Posty: 18317
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: Złomować i kupować czy remontować? Pilne!

04 Cze 2015, 10:23

Z jednej strony opłaca się robić bo przynajmniej będziesz wiedział co masz ale z drugiej zrobisz wszystko i niewiadomo czy za chwile coś się znowu nie wysra.. Kupno auta w dzisiejszych czasach za 2-3k to jak szukanie igły w stogu siana,jedni mają szczęście inni niestety nie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 36218
Zdjęcia: 5
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwszy airbag chroniący kolana kierowcy Pierwszy airbag chroniący kolana kierowcy
    Pierwszy airbag chroniący kolana kierowcy – Toyota Avensis (T250) –marzec 2003. Pierwsze poduszki powietrzne (airbagi) montowano jako opcję w samochodach koncernu GM już we wczesnych latach 70. System stał się ...
    Nowy Lexus IS - zestaw elementów podnoszących bezpieczeństwo Nowy Lexus IS - zestaw elementów podnoszących bezpieczeństwo
    Lista wyposażenia standardowego nowego Lexusa IS obejmuje najszerszy z segmencie kompaktowych sedanów zestaw elementów podnoszących bezpieczeństwo. Te intuicyjne w obsłudze funkcje łączą optymalne wspomaganie ...

  •