Samochód do LPG 7 tysięcy

17 Lis 2015, 19:45

Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum więc wypada się przywitać :ok:
Poszukuję samochodu który dobrze współgra z LPG . Dysponuję kwotą ok 7-7,5 tys zł na sam samochód . Resztę pieniędzy odłożyłem na założenie instalacji gazowej czyli ok 3 k nie licząc pakietu startowego , opłat :yes: .
Nie znam się na samochodach więc proszę o jakąś poradę .
Ma być sedan , pojemność do 2 litrów , w miarę tanie części , no i żeby nie gnił w oczach :roll: Z góry dziękuję za wszystkie golfy i passaty. Po prostu nie trawię tych aut.
Co moblibyście mi polecić ?? :D
kkkrzychu
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 06 06 2013
Auto: nie mam

17 Lis 2015, 19:51

Accord, Corolla E11, Civik VI (te mogą gnić, więc trzeba szukać zadbane egzemplarze), 406. Xsara (choć to raczej mało sedanowate), Vectra B, Astra G (gnijo! ale poza tym fajne), E36, Laga I, wszystko na swój sposób fajne - powiedz, które ci się spodobają a silniki się poradzi.
Żółtek
Aktywny
 
Posty: 294
Prawo jazdy: 06 08 2015
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: C5 mk1
Silnik: 2.0 136KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

17 Lis 2015, 19:59

Hmm... z podanych przez kolegę podoba mi się :
Peugeot 406
BMW e36 lecz chyba ciężko znaleźć zadbany egzemplarz
no i corolka e11 mogłaby być
Z vectrą b miałem do czynienia i powiem Ci tak , rdza zdychała z głodu :yes:
kkkrzychu
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 06 06 2013
Auto: nie mam

17 Lis 2015, 20:16