313 cdi Nie pali gdy ciepły i przy małej ilości paliwa

30 Kwi 2012, 17:47

Witam. Mam problem ze sprinterem. Gdy jest ciepły i ma ok 10 l lub mniej w baku jest problem z odpalaniem. Pali wtedy tylko na linkę. Wtrychy i żarowe wymienione. Miałem ostatnio problem z oringami przy pompie paliwa też wymieniłem. Czy to problem zapowietrzenia czy syfu w baku. Proszę o podpowiedz.
marcin_n28
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: dolnośląskie

03 Maj 2012, 09:01

Sprawdź wydajność pompy paliwa,tej w zbiorniku,być może się zaciera.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8477
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

22 Maj 2012, 07:56

Witam ponownie. Problem rozwiązany metodą prób i błędów. Przeczyściłem czujnik ciśnienia paliwa na listwie był bardzo zabrudzony. Byłem przekonany że to wszystko przez niego. Po teście przelewowym wtrysków winowajcą okazał się wtrysk nr 4 chociaż parę m-cy temu je '' naprawiono''. Podawał dawkę trzykrotnie większą niż pozostałe, dlatego odcinał go komp. Teraz nie gaśnie w czasie jazdy i pali na dotyk gdy zimny i ciepły. P.S. Dbajcie o czujnik na listwie, ponieważ od brudu wariował i doprowadził do rozszczelnienia pompy paliwa. Pozdrawiam.
marcin_n28
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: dolnośląskie

30 Lip 2012, 17:09

witam ponownie. Problem wrócił. Wymiana regulatora cisnienia na listwie , wymiana trzykrotna filtra paliwa, czyszczenie zbiornika i pompki w baku nic nie dało. Gasnie gdy obroty spadają ponizej 2500. Długo odpala, czarno z rury najpierw zapala się edc. Czy przyczyną mogą byc wtryski? Czy one mogą powodować gaśnięcie auta ? Proszę o pomoc
marcin_n28
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: dolnośląskie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus RX L 450h - test spalania
    Ten bogato wyposażony, luksusowy SUV imponuje niskim zużyciem paliwa. Zwłaszcza gdy weźmiemy pod uwagę, że testom poddano największego SUV-a w gamie japońskiej marki na europejskim rynku – do tego w dłuższej i wyższej ...